Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Sims 2 Ultimate Collection

Hoi hoi! Ik heb sinds net de Ultimate Collection van de Sims 2 gedownload. Mijn sims hebben een zwart vlak onder hun, ik weet dat ik dit kan aanpassen door schaduwen uit te zetten. Echter, als ik in mijn spel zit, zie ik dat waar ik kan aanpassen of de schaduwen hoog, laag of uit staan, dat dat hele vlak grijs is, hetzelfde geld voor het vlak met gladde randen. Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Sims 2 Ultimate Collection

Oh wat vreemd, ik heb het zelf inderdaad bij gladde randen (daar baal ik best wel van, want k gebruik sims 2 vooral voor het maken van foto's)
Bij schaduwen echter kan ik wel gewoon een keuze maken en door hem op gewoon te zetten is dat probleem inderdaad verholpen
Ligt het niet aan de schermgrootte die je instelt of je de optie wel of niet hebt?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 2 Ultimate Collection

T bleek dus dat je t wel kan aanpassen als je op een kavel zit, maar verder niet ><
Alleen glitch t huis soms wel super erg (bij elke kavel) dus ik ga je link even doornemen Imme :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims 2 Ultimate Collection

Mijn sims doen dat ook, helaas kan je het alleen maar uit en aan zetten

De link heeft gewerkt, super bedankt Imme! Heb ook geen glitchende kavels meer (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties