Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 4 van 10

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Welk boek lees jij op het moment?

^Die heb ik ook gelezen. Ik vond het een erg spannend boek. Ik zelf ben bezig in verborgen geschiedenis van Donna Tart.
V die heb ik ook gelezen. Ik vond het een leuk boek.

Laatst gewijzigd door charlotte op do 14 aug 2014, 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Welk boek lees jij op het moment?

@ Ansj: ik snap niet hoe iemand geen lid van de bieb kan zijn ;)
Ik vind het handig om boeken uit te proberen, kijken of ik het leuk vind zonder meteen geld uit moeten geven. Al is lidmaatschap ook niet gratis natuurlijk.

Ik heb nu eindelijk het vervolg op Touch of Power gekocht :swing Het is spannend
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik heb heeel lang getwijfeld maar ben gisteren naar de bieb gegaan en heb mijzelf weer aangemeld. Mijn vriend wordt nu helemaal knetter. Zit alweer tussen een lekker stapeltje boeken.
Ben nu aan lezen: Veronica Rosetti - Een wereld zonder hemel (Young Adult)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Ik ben lid van de bieb, maar helaas hebben ze geen Engelse boeken, en ze hebben het allemaal zo ingericht in de hoop dat de jeugd het wat vind. Oftewel, het ziet er ontzettend slordig uit enzo, dus koop ik maar boeken en dan maar kopen bij Donner om hun te supporten c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Welk boek lees jij op het moment?

@Ansj2 Ik werk zelfs bij de bieb ;) Bij ons hebben ze wel Engelse boeken, maar deze hebben ze alleen in de twee grootste vestigingen. Maar gelukkig bestaat er zoiets als reserveren van een andere vestiging (of zelfs een andere bieb, al kost dat dan wel 2 euro. Zo had ik ooit een boek helemaal uit de andere kant van het land!)

Ik ben nu trouwens the nine lives of cloe king aan het lezen. Ik de tv-serie gezien, en aangezien ik zo teleurgesteld was dat het na een seizoen gestopt was, heb ik het boek (naja, omnibus) maar gekocht.

V Bij ons kost het reserveren binnen de bibliotheek ook niks (tenminste met een jeugdabonnement) alleen wel als je het van een bieb wil reserveren die niet bij jouw bieb hoort (Bibiliotheek Breda in mijn geval)

Laatst gewijzigd door simsverslaaft op do 21 aug 2014, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Welk boek lees jij op het moment?

Hier kost het reserveren niks, heb het alles in één pakket genomen. Ik ben nog bezig in de wereld zonder hemel, nog 70 pagina's te gaan. Deel 2 heb ik van de week gereserveerd en alvast opgehaald. Deel 3 komt pas in oktober uit. Grrrr!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie