Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

73 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Create a Sim Demo

Ik denk dat op het moment alleen fansites (die aangesloten zitten bij EA) op dit moment alleen een sleutel krijgen om de demo te spelen. Als het niet zo is dan helemaal super natuurlijk, maar volgens mij is het voor iedereen wachten op de release van de open demo :(
Gebruikersavatar
Sims-Online
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
31
Lid geworden op:
wo 02 jul 2014, 21:52

Re: Create a Sim Demo

Nee ze geven ze willekeurig weg, veel fansites hebben de demo ook nog niet. Als je iemand kent die de demo wel heeft kan je als het goed is op zijn account inloggen en de demo zelf downloaden.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Create a Sim Demo

Sims-Online schreef:Nee ze geven ze willekeurig weg, veel fansites hebben de demo ook nog niet. Als je iemand kent die de demo wel heeft kan je als het goed is op zijn account inloggen en de demo zelf downloaden.
Dan is het niet willekeurig weg geven, dan is het gewoon via iemand anders zijn/haar account spelen. Overigens kan je niet te gelijk spelen of downloaden. Wij hebben als team zijnde hier problemen mee jammer genoeg. Het is voor fans tot nu toe gewoon wachten tot de open demo. Principe zijn de fansites nu testers, zodra dit vlekkeloos verloopt gaan ze het open gooien voor iedereen. (Zoiets zag ik voorbij komen op de twitter van Ryan)

Correctie: Ik zie nu via GuruGraham weer voorbij komen dat de volgende batch met codes de deur uit gaan. Weet niet of het voor verschillende fansites zijn of nu ook normaal publiek.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Create a Sim Demo

^ Er gaan geruchten dat de demo op 12 Augustus voor iedereen beschikbaar wordt.

Ik heb ook verschillende Nederlanders op internet gezien die de CAS demo hebben (Geen pers/fansites), dus het kan iedereen overkomen dat de Demo in je Origin staat.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Create a Sim Demo

^ je was me net een paar seconden voor! :laugh

12 augustus gelukkig voor mij nog in de vakantie :swing
maar ik vind het wel flauw dat ze niet gewoon aan iedereen geven..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Create a Sim Demo

Ik vind t wel logisch. Denk maar aan de demo van SIms 3 huisdieren. Die werkte hele aal niet.
Maar ik ben dr wel benieuwd naar :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Create a Sim Demo

Ik heb ook een mail gehad, dat ik een van de gelukkigen ben die de demo mag uitproberen. Omdat ik een ervaren speler van de Sims 3 ben en omdat ik er voor gekozen heb om speciale mails te ontvangen. :swing Gister avond ontvangen rond 11 uur.
Gebruikersavatar
puckiezoet1
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
wo 18 jun 2014, 19:16

Re: Create a Sim Demo

charlotte schreef:Ik heb ook een mail gehad, dat ik een van de gelukkigen ben die de demo mag uitproberen. Omdat ik een ervaren speler van de Sims 3 ben en omdat ik er voor gekozen heb om speciale mails te ontvangen. :swing Gister avond ontvangen rond 11 uur.
maar waar kan je dat activeren om speciale mails te ontvangen ? want heb nog steeds niks :(
Afbeelding
tietie mijn liefste popje ♥

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie