Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

194 berichten • Pagina 9 van 10

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Mayfield Springs - Beta download, pg. 1 (26 mei 2014)

Hij reageert met onveilig bestand D:? Zeg Rudy je hebt er toch geen vampier sin gestopt hè xD? Nou ja ik zal is kijken de norton zat ook al te klagen :/

V Tja rudy mijn norton kan niet tegen vampiers xD
Maar is goed, ga ik dat proberen ik heb hier te lang op gewacht om hem niet toe te voegen :P

Ga je trouwens nog een nieuwe maken? :)

Laatst gewijzigd door Lestis op di 27 mei 2014, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Beta download, pg. 1 (26 mei 2014)

^ Misschien een kleintje in de zomervakantie. Als ik het weer niet kan weerstaan om opnieuw te beginnen. :fluit

Hij is in ieder geval veilig, maar anders moet je Norton inderdaad gewoon maar even uitzetten en hem dan downloaden.
Maar ja, er zitten wel vampier Sims in. :P

V Yeah, ik kijk ernaar uit Froos! :swing

Laatst gewijzigd door Rudy op di 27 mei 2014, 20:18, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Mayfield Springs - Beta download, pg. 1 (26 mei 2014)

Ahw! Wat leuk ik ga hem meteen downloaden :D
Morgen maar meteen een plaatje laten zien in mijn screentopic 730 Frozen Screens ;)
De plaatjes in je eerste post zien er in ieder geval veel belovend uit :O

Ben benieuwd of het downloaden lukt :swing
Als ik een vervelende bug of iets anders tegenkom, meld ik het je ;)

Edit: Je wereld is goed ontvangen in mijn spel. Wauw! Het ziet er erg te gek uit. En die familie's ook :klap Knap gedaan Rudy :swing Ik ga het eens gebruiken in mijn dagboek ;)
Gebruikersavatar
Lena
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
107
Lid geworden op:
do 29 sep 2011, 19:20

Re: Mayfield Springs - Beta download, pg. 1 (26 mei 2014)

Wauw!!! :love :drool
Ik heb hem net gedownload en wat een prachtige wereld, precies zoals de foto's (wat meestal niet het geval is bij gedownloade werelds)
Alle kavels zijn perfect uitgewerkt, en sluiten mooi aan op de weg, echt zoo mooi!
De sims zijn ook echt goed uitgewerkt, allemaal mooi en speciaal op hun eigen manier :wub
Hier ga ik zeker in spelen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Beta download, pg. 1 (26 mei 2014)

Bedankt nog allemaal :knuffel
Ik zie nu dat ik dat dus nog niet had gezegd tegen de rest.

Nu komt er toch even een wat minder prettige mededeling. Resorts werken namelijk niet meer goed. Er is zeker niets om bang voor te zijn hoor, want je spel gaat er heus niet van crashen, noch kan er iets mis gaan, noch is de rest van de wereld aangetast, maar voor je spelprogressie is toch wel wat vervelend. :(

Dit is dan het bericht dat ik ook maar meteen op de eerste pagina gezet heb:
WAARSCHUWING: Resorts werken niet in deze versie. In eerste instantie zijn ze prima speelbaar, maar zodra de wereld voor de tweede maal wordt geladen raken ze corrupt waardoor de Sims in de wereld statisch worden zolang de resorts in de wereld staan. Het probleem is echter weer compleet verholpen wanneer de resorts worden verwijderd. Verwijder dus beide resorts zo snel mogelijk.
Het is een eigenlijk een bug die er al een tijd lang inzit die ervoor zorgt dat resorts onbruikbaar en je Sims statisch worden. Maandenlang heb ik al geprobeerd hem op te lossen, maar dat bleek steeds niet te werken. Tot anderhalve week terug. Ze deden het ineens. Die conclusie heb ik alleen te overhaast getrokken; ja ze werken, maar alleen wanneer je je spel voor de eerste keer opstart. Daarna nooit meer. Het punt was dat ik de afgelopen twee weken eigenlijk alleen maar versies had die ik slechts voor één dag gebruikte, waardoor dit er nu doorheen is geslipt.

Maar de oplossing is daarmee ook wel net zo simpel als het probleem zelf: gewoon de resorts verwijderen (of ze op z'n minst een ander kaveltype geven, maar het handigst blijft ze gewoon te verwijderen). Doe dat dan ook als je de versie download! De komende tijd ga ik hier nog een oplossing voor zoeken samen met de seizoensmarkersbug, maar dat zal wel een tijdje gaan duren. Misschien dat ik tegen die tijd dan toch maar wel een nieuwe beta uit ga brengen, maar voordat die twee dingen zijn opgelost in ieder geval niet. (Dit kun je immers zelf ook gemakkelijk oplossen.)
:)
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Mayfield Springs - Beta download, pg. 1 (26 mei 2014)

Hey Rudy ik wil zelf is rondkijken in CAW maar ik krijg het rare bericht dat het is gecrasht. Poging tot herlezen of herschrijven. Dit duidt erop dat een ander deel is beschadigd.

heb jij dit wel eens meegemaakt? en zo ja, hoe los je het op?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Beta download, pg. 1 (26 mei 2014)

Ik heb het wel eens meegemaakt, maar eigenlijk ook alleen maar wanneer ik zelf aan recourse bestanden van CAW sta te modden. Gewoon ineens random heb ik die melding niet echt vaak gezien.

Probeer anders eens dit lijstje van MTS te doorlopen (t/m LAA) en als dat niet werkt je hele Sims 3 map in mijn documenten weg te halen en een nieuwe aan laten maken en eventueel ook CAW helemaal opnieuw installeren. Dan zou het normaliter toch moeten werken.
:)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Beta download, pg. 1 (26 mei 2014)

Tsja, dan is het zo alweer een maand later. :P
Nou ja, de laatste tijd heb ik de wereld nog verder getest. In eerste instantie ben ik begonnen met de problemen van de resorts en na flink wat uren onderzoeken heb ik uiteindelijk toch een oplossing kunnen vinden. Moraal van het verhaal; het was weer een typische CAW bug. xD Verder nog wat kleine dingetjes opgelost, maar vooral ook de routing verbeterd. De wereld lijkt daardoor nu ook gelukkig wat beter te lopen. (Vooral ook minder lag.) En zojuist heb ik ook een van de laatste test doorlopen en daarbij kon Twallan's Overwatch gelukkig ook niet echt meer routing problemen vinden (en die heeft wel eens ooit een melding of 50 per dag gegeven 8-) ), dus dat lijkt ook inderdaad wel allemaal geregeld te zijn. Echt veel langer verwacht ik ook niet meer te gaan testen. Ik vind niet echt veel nieuwe bugs. Af en toe een keertje iets niet goed geCASt, of vergeten te verven of iets dergelijks. Niet echt iets spectaculairs. Ik verwacht dat er nu wel voor het grootste deel uit te hebben, alleen enkele van die kleine dingetjes ga ik toch nooit allemaal kunnen vinden (kan EA zelfs niet :sweatdrop ), dus dat zal nog vast wel in de wereld blijven, maar dat is ook niet zo heel erg. Als het dus een beetje meezit, dan zal de final versie ook niet heel lang meer op zich laten wachten. :D
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs

Dan heb je in ieder geval nog steeds de beta gedownload. :sweatdrop
Er kwam gisteren even iets tussen, waardoor ik wel al alles klaar had om te posten, maar het nog even niet kon. De titel van dit topic had ik daarvoor al wel veranderen, maar vergeten terug te veranderen en ik had ook niet echt verwacht dat iemand zou reageren. xD

En dan de bruggen. Ik heb in ieder geval noch een groene brug, noch een brug van NM in de wereld zitten, dus daar kan het niet aan liggen. Er zitten er wel 2 van het basisspel, 4 5 van WA en 2 van Bovennatuurlijk in. Misschien dat je dus WA of Bovennatuurlijk mist? Dan zou je namelijk nog best wel gaten in je wereld kunnen krijgen want volgens mij vervangt Sims 3 die bruggen niet als je de uitbreidingen niet hebt, maar dat weet ik ook niet helemaal zeker. Het blijft wel vervelend, want de nieuwe versie zal daar weinig verandering in kunnen brengen. :(

V Hij komt dadelijk, als het goed is binnen nu en twee uur. Dat stukje verwijder ik dadelijk ook nog wel, omdat dat alleen maar gold voor de beta, maar ik laat het heus wel merken wanneer het allemaal zover is. :)

Laatst gewijzigd door Rudy op zo 29 jun 2014, 10:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Going4Quests
Mest analist Mest analist
Berichten:
593
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 19:40

Re: Mayfield Springs

WAT ER NOG MIST: Het is dan wel een beta, maar toch is nog niet alles compleet. Ten eerste is er bijvoorbeeld nog geen festivalkavel. Ik heb hem vandaag er nog uit gehaald en vervangen door een gewoon park. De festivalkavel gaf mij gewoon veel teveel bugs. Misschien dat ie er later nog in komt, maar zoals het er nu naar uitziet werken jaargetijdenmarkers op premade kavels gewoon niet in een wereld. Een ander punt is dat er waarschijnlijk nog wel een nieuwe duikkavel bij zal komen en misschien ook nog wel een verborgen eiland. Met twee duikkavels kun je gewoon te weinig. Verder moet de intro nog opnieuw gedaan. (Rara van welke wereld die nu komt.) En als laatste nog wat kleine andere dingetjes.
Dan ga ik nog eventjes wachten, of is die tekst nog niet aangepast? :)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Mayfield Springs - Klaar, download link pg. 1

Veel plezier! :knuffel

Nog wel zou ik even het volgende willen uitlichten. Doe dat ook echt als je de wereld download: :)
Als laatste zou ook ook nog zeer sterk aanraden om twee van Twallan's mods te downloaden, namelijk de Overwachts en StoryProgression. Zonder die twee geeft de wereld namelijk na verloop van tijd veel teveel lag, of wordt de wereld zelfs onspeelbaar.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie