Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

202 berichten • Pagina 8 van 11

Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: DENNUSZ's Screens. ♥ [Nieuwe Sim, misschien up to downlo

woew woew. :o

haha de ''top'' is inderdaad van de store, maar zo te zien is hij er weer uit gehaald..
en de skin is van Ephemara ofzoiets, de 2.0 Default replacement versie, die kun je hier vinden maar ik raad je aan om deze site te openen in Google Chrome aangezien de site chinees/japans is..

thanksallemaaal. :wub nieuwe screens komen zometeen. :D

nieuwescreens: misschien duidelijker voor je. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

^^
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

DENNUSZ's Screens. ♥ - update.

hehe ik zet hem als download! ik zal het haar enzo ook allemaal even in het zip bestandje doen, ^^ alleen heb je dan niet de schoenen en de trui.. ik weet niet of het zo'n probleem is voor jullie.. maar de trui is van de store en die is er weer uit gehaald, en de schoenen stond op een site die offline is gehaald.. ik zal mn best doen. <3

EDIT: uploaden gaat niet meer.. i.v.m. mijn oude laptop die geupgrade was naar Windows 8 is helemaal de soep in gedraait, dus moest er een oude windows (7) opzetten dus alles is weg, maar aangezien ik een nieuwe laptop heb met Windows 8.1 en Sims 3 met veel nieuwe downloads kan ik zo nu en dan weer eens updaten haha

Laatst gewijzigd door DENNUSZ op za 28 jun 2014, 02:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: DENNUSZ's Screens. ♥

jep nieuwe updates, nieuwe sims!

en deze sims zijn anders geaard, is ook oke toch? :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(avatar! :))

Afbeelding

\/ Precies! haha! :thumbsup

Laatst gewijzigd door DENNUSZ op vr 27 jun 2014, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie