Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

simmy12
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:34

Witte wereld

Als ik mijn wereld op start is hij helemaal wit. Als ik dan de instellingen wil aanpassen en op toepassen klik. Staat het toch weer allemaal op het laagste. Weet iemand hoe ik dit aan kan passen?
simmy12
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:34

Re: Witte wereld

Het gebeurd in de ea werelden, gewoon zoals sunset valley. Ik heb een nieuwe laptop gekocht en krijg mn instellingen dus ook niet opgeslagen. Gaat vanzelf dan weer naar de laagste instellingen
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Witte wereld

Ik dacht al, maar omdat je met 'mijn' begon, moest ik het toch maar even vragen. :)

Maar in dat geval kun je het beste eerst proberen om gewoon je instellingen van buitenaf te editten. Dit is een bestandje van mijn instellingen dat iets veranderd is (resolutie lager en fullscreen off), maar normaal gewoon zou moeten werken. Plaats die gewoon in Mijn Documenten/Electronic Arts/De Sims 3 en kijk of je instellingen dan wel blijven staan. (Normaal is het een bestandje dat zichzelf gewoon kan blijven aanmaken, dus mocht die van mij niet werken, dan zou je hem zo kunnen weggooien zonder problemen, maar backup voor de zekerheid de jouwe toch maar.)

Kijk maar eens of dit werkt. Anders denk ik dat het iets met je GPU is, maar dat zien we dadelijk wel.:D
simmy12
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:34

Re: Witte wereld

Kan het trouwens ook helpen om te updaten? want ik ben nog bezig met installeren van alle spellen. Mijn videokaart is toch wel goed? Ik heb een Nvidia GeForce GT 740M
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Witte wereld

Updaten zal normaal niet echt helpen, maar misschien dat het dan stabieler is of zo. (Windows 8 werkt bijvoorbeeld ook pas vanaf een bepaalde patch.) Ik zou het in ieder geval wel doen voor het geval dat. En je GPU is ook zeker goed genoeg, maar misschien staan er niet de laatste drivers op, of wordt dr verkeerderde GPU gebruikt. :)
simmy12
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:34

Re: Witte wereld

Ik heb net de laatste driver geinstalleerd. Maar hoe kan ik dan zien welke GPU gebruikt word? Heb er niet zo veel verstand van haha.

Weergave- en sorteeropties