Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

208 berichten • Pagina 10 van 11

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 52w. Springs ~ Week 16 t/m 18

Super leuke update weer!
Daniel lijkt me wel een leuke jongen :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 16 t/m 18

Jeetje, sorry, volgens mij ben ik niet de enige die het druk heeft met school! Heb sinds kort ook een bijbaan waarbij ik hele avonden weg ben. En bovendien regent het verjaardagen en afspraken waar ik naar toe moet. Verder wel leuk allemaal, maar de Springs blijven een beetje achter. Komende twee weken heb ik toetsweek, dus dan wordt het ook niks. En om heel eerlijk te zijn, is mijn inspiratie een beetje op. Met al die nieuwe informatie en filmpjes over de Sims 4 heb ik helemaal geen zin meer om de Sims 3 te spelen. Weet niet of er meer zijn die hier last van hebben?
Hoe dan ook, ik ga denk ik wel verder met de Springs. Maar stap over op de Sims 4 wanneer die uit is. Ik verzin er wel een leuk verhaaltje omheen, maar ik kan me er gewoon niet meer zo goed toe zetten om door te spelen met de Sims 3. Ik zal proberen zo gauw mogelijk weer de draad op te pakken!
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: 52w. Springs ~

Ik snap het helemaal abctje. Heb een beetje hetzelfde probleem. Ik heb ook al aangegeven dat ik dit jaar ga stoppen met mijn dagboek E&T. Ik zal ze niet overhevelen naar sims4 want ze horen bij de sims3 vind ik. Maar wel grappig dat jij de springs meeneemt naar Sims4.
Succes met je toetsweken, zet hem op :thumbup
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 52w. Springs ~

Succes met je toetsweken enzo.
Snap dat je er geen zin meer in hebt, heb het zelf niet van na de info van de sims 4 enzo, maar als ik heel erg lang achter elkaar sims enzo, heb ik wel eht gevoel dat het een sleur wordt.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 52w. Springs ~

Ik heb alle weken bijgelezen en ik vind de familie Springs nog steeds geweldig :D en het is natuurlijk ook een hele knappe familie :)
En succes met school & werk. Ik heb de laatste tijd ook echt geen tijd gehad, ik had veel te veel te doen maar nu begin ik eindelijk weer sims te spelen en op dit forum te kijken. Hopelijk krijg je binnenkort weer inspiratie en zin iin sims maar voor nu heel veel succes! :knuffel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie