Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

d3dx9_31.dll file?!

Hallo, zoals meerderen het misschien al weten heb ik nog steeeeds problemen met de Chaos Mod Painting en het duurt nu wel al heel lang. Ik probeer er ook zo veel mogenlijk aan te doen.
Oke, om de Chaos mod painting te laten werken heb je de d3dx9_31.dll file nodig. Die heb ik, maar als ik erop klik krijg ik een foutmelding. Nu wil ik graag weten of dat er iets mee te maken zou kunnen hebben.

Afbeelding
Afbeelding
Vampsessed

Re: d3dx9_31.dll file?!

Ja, al een paar keer. Maar ik heb eens geprobeerd om dat bestandje met Winrar te openen en nu staat daar het symbooltje van winrar. Normaal hebben de DLL bestanden toch zo een steuteltje ofzo. Kan het zijn dat die dat dan in een andere formaat ofzo zet?
Srry ik snap niks van dat gedoe :s
Afbeelding
Kyta

volgens mij zou je het bestandje gewoon neer moeten zetten in je spel, en daarna hoef je er toch niet meer op te klikken.. heb je al geprobeerd het spel te spelen , als je het hebt uitgepakt (rar) en in de goede map hebt staan dat DDL bestandje
Vampsessed

Ja in in De Sims3/Game/Bin en in De Sims3 Wereldavonturen/Game/Bin
Maar ik had toch openen met... gedaan en dan Winrar geselecteert, k weet niet meer waarom. En als ik nu weer op openen met... klik staat er, dit type bestanden altijd met dit programma openen (winrar dus)

Edit: uitpakken met winrar staat er: Toegang geweigerd?
Afbeelding
Kyta

als je het eens opnieuw download, dan uitpakt met winrar en dan het DDL bestandje in de juiste map zetten, dan moet hij het doen..

als het rar uitpakken niet lukt zou je winrar even opnieuw moeten downloaden en kijken of het dat misschien zou kunnen zijn.. :|
Kyta

oh ja je moet het maar in 1 map zetten ik zou voor WA kiezen dan.. misschien dat dat ook nog het probleem kan zijn.. omdat het er twee keer in staat.. tenzij anders staat natuurlijk bij de dowload info.. :laugh
Kyta

heel raar .. je moet het wel uit kunnen pakken anders doet ie het niet nee.. misschien dat iemand anders dat weet .. ik zou het nu even niet meer weten.. bij werkt het namelijk wel.. kan iemand dat voor jou thuis niet even nakijken waarom winrar het niet doet op jou pc?
Vampsessed

Ow, direct uitpakken in de map zelf gaat niet. Heb even een andere map geprobeerd, afbeeldingen ofzo, dat ging wel. Maar dan nog, het schilderij werkt nog steeds niet... Ik ga echt huilen nu.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Je kan ten eerste het DLL bestand niet openen met winrar, als je het al wilt openen moet je het met kladblok of iets dergelijks openen.

Als je het DLL bestand download dan is het nog ingepakt in een .rar bestand. Dit is dus NIET het .dll bestand. Je moet het bestand eerst ergens uitpakken door er met je rechter muis op te klikken en dan op hier uitpakken ofzo te klikken. Dan komt er een .dll bestand uit te voorschijn, die moet je op de juiste plaats zetten, die kan je dus wel kopiëren. Maar zolang je het nog niet uitgepakt heb zal het een .rar bestand zijn en kan je spel er niks mee.
Afbeelding
Vampsessed

Xelles schreef:Je kan ten eerste het DLL bestand niet openen met winrar, als je het al wilt openen moet je het met kladblok of iets dergelijks openen.

Als je het DLL bestand download dan is het nog ingepakt in een .rar bestand. Dit is dus NIET het .dll bestand. Je moet het bestand eerst ergens uitpakken door er met je rechter muis op te klikken en dan op hier uitpakken ofzo te klikken. Dan komt er een .dll bestand uit te voorschijn, die moet je op de juiste plaats zetten, die kan je dus wel kopiëren. Maar zolang je het nog niet uitgepakt heb zal het een .rar bestand zijn en kan je spel er niks mee.

Dat heb ik gedaan, maar het schilderij werkt nog steeds niet. Ik heb alle andere mods verwijderd. Het dll bestand zit in de juiste map. Ik snap niet wat ik verkeerd doe.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Wellicht kan je trouwen deze tool proberen. Die controlleert je download framework en voegt dingen toe die je eventueel vergeten bent. Ik heb ook zo mijn framework met 1 druk op de knop geinstalleerd, simpel en snel :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie