Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 1 van 5

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

»Lestis' 365 Familie Esperanto«

Hoi allemaal :D ,

Ik wilde dit al een tijdje heel graag doen. Eerst zou ik een dagboek beginnen met Flynn en Emmy maar wegens bepaalde redenen (zie mijn screentopic) heb ik besloten een 365 te doen met een nieuwe sim.


Familie Esperanto:

Afbeelding

Liv Esperanto

Eigenschappen:

-Ambitieus
-Artistiek
-Klunzig
-Hip
-Waterrat

Levenswens: Straatreputatie
-Niveau 10 straatkunstvaardigheid bereiken
-7 meesterlijke schilderijen maken

Favorieten:
Kleur: Turkoois
Muziek: Songwriter
Gerecht: Koekjes

Sterrenbeeld: Vissen


Regels

-Voor elke gebeurtenis een logisch verhaal (geen sims zomaar doodmaken)
-Geen cheats (wel Testingcheats enabled true, buydebug on (dit puur voor dingen die ik in een huis plaats zoals losse speelgoedvoorwerpen) en constrainfloorelevation false)
-Geen poseplayer (wil ik wel moet ik nog even kijken)
-Niet verplicht elke dag te uppen (gebeurd toch niet)
-Polls zodat jullie over dingen kunnen meestemmen! :D

Writers note: Ik heb momenteel 3 profielen en dat is echt heel erg druk. Dus ik ga sowieso niet elke dag posten x), sorry. Waarom dan geen dagboek? Omdat een 365 dagboek eigenlijk hetzelfde is als een 365 en dit voelt toch meer al een doel. De ene dag doe ik 2 ups de andere dag geen. Ik zie wel hoe ver ik kom :thumbsup

Hopelijk steunen jullie mij in dit project! :D

Laatst gewijzigd door Lestis op wo 06 aug 2014, 13:00, 3 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

»Dag 1«

Afbeelding

Meet: Liv! :knuffel

Liv:

Afbeelding

Daar stond ik dan. Ik keek om me heen. 'So this is Home.' Laat ik mezelf even voorstellen. Ik ben Liv, 18 jaar en wees. Dan denken jullie zeker van ok? waarom zet je dat erachter?

Afbeelding

Ik was 6 toen ik mijn ouders verloor. We waren aan het varen in onze boot en het begon te stormen. Opeens zag ik een reusachtig monster en ik herinner mij de vele zwarte tentakels. De boot brak in tweeën. Ik begon te huilen, maar niemand kon mij horen door de storm. We vielen in het water en ik dreef van mijn ouder weg. Ik zag mijn vader mijn moeder nog beschermen voordat hij gepakt werd. Ik heb ze nooit meer gezien. En niemand, maar dan ook niemand geloofde me.

Afbeelding

Ik sloot mijn ogen. Focus Liv, dit is niet het moment om daar aan terug te denken. Een traan ging over mijn wang. Ik stond op en liep naar terrasje.

Afbeelding

Liv's favoriete bezigheid :P

Dit was de inleiding. Liv gaat inderdaad studeren zoals je ziet :D Ik heb net studententijd gekocht dus tja dan ontkom je er niet aan xD

Laatst gewijzigd door Lestis op vr 04 apr 2014, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Ik kwam gister beetje moeilijk uit mijn woorden :sweatdrop
Dus vandaag dan wordt dat vandaag vroeg en hopelijk laat (ik ga het niet nu al opgeven :$ )
-----------------------------------------------------------------------------------------------

»Dag 1.2 (onderverdeeld in 3)«

Liv

Afbeelding

Ik was gezellig mijn muur aan het opvrolijken toen er een nogal bizarre lama op mijn terras stond te dansen. :?

Afbeelding

Het bleek de universiteitsmascotte te zijn! Dus ik vroeg hem meteen van alles, dit was echt mijn kans om toch nog een goede baan te krijgen.

Afbeelding

Vervolgens keek ik wat hij in zijn emmertje had gestopt. Het eerst was een t-shirt.

Afbeelding

En de volgende was leuk. Een vlaggetje. (her face, sorry xD)

Afbeelding

Ik besloot de test te maken in de hoop een beurs te ontvangen. hoewel ik er weinig vertrouwen in had zette ik alles op alles. Helaas, geen beurs.

Afbeelding

Ik besloot naar de universiteit te bellen. En daar vond ik de perfecte college voor mij: Kunstwetenschappen.

Afbeelding

Afbeelding

Op naar de universiteit! :swing
------------------------------------------------------------------------------------------------

Writersnote: Ik verdeel het eigenlijk in 3 delen omdat het 1 simsdag is. En ik vond het onnodig dat in 3 te doen. Dan ben ik maar wat langer bezig :P De eerste was het voorstellen, de tweede de voorbereidign richting universiteit en morgen de eerste dag op de universiteit. (wat ook nog vandaag kan komen)

Second point: Ik twijfel nog een beetje over de leeftijden. Iemand een goed voorstel. IK heb baby's op 2 dagen want die vind ik vaak best tegenvallen maar voor de rest heb ik weinig idee. Wat zorgt toch voor een aantal generaties in een 365?

Hopelijk kennen jullie Liv nu een beetje :thumbsup
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Dankjewle allebei. :knuffel

- Het lijkt erop dat ik de 365 weer heb doen opleven want er zijn er na mij nog meer verschenen. Aan al die mensen: Super veel succes :D !

Ik kon gister niet posten omdat er niet twee berichten waren en ik wil alles liever in aparte berichtjes. En ik wil zeker geen ruzie met de moderators :sweatdrop
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding

Liv komt met haar medestudenten aan in het studentenhuis.

Afbeelding
Ze stopt haar kleding in haar la en trekt haar schooluniform aan.

Afbeelding

Vervolgens besluit ze wat rond te gaan kijken op de campus en vertrekt richting het park.

Afbeelding

Eenmaal daar aangekomen ziet ze een gitaar staan. Ze pakt hem op en begint er op te spelen. Het klinkt helaas nog voor geen meter :sweatdrop .

Afbeelding

Afbeelding

Vervolgens besluit ze te gaan voetballen met een jongen die toevallig in het park is.

Afbeelding

Ze besluit na een tijde te hebben rond gelopen maar in haar schetsboek te gaan werken.


Afbeelding

Afbeelding

Vervolgens gaat Liv naar het gebouw voor de nieuwe studenten.

Afbeelding

De tafel met spulletjes wordt direct leeggeplunderd.

Daarna heeft ze een sim gevonden om mee te biljarten. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna besloot Liv wat foto's te gaan maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De avond valt en Liv is uitgenodigd voor haar eerste feest. :swing

Afbeelding

Afbeelding

Sapvat, tromgeroffel :P

Afbeelding

Afbeelding

Nailed it :woot


Na een aantal uur gefeest te hebben besluit Liv naar haar studentenhuis terug te keren en te gaan slapen :thumbup
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: »Lestis' 365 Familie Esperanto«

Bedankt voor alle reacties :thumbsup
--------------------------------------------------------------------------------------------------
»Dag 2«

Liv:

Afbeelding

Wakey-Wakey. De volgende morgen moest ik al weer vroeg op. Mijn eerste les begon om 8 uur! Kreunend stond ik op om half 5.

Afbeelding

Ik moest al haasten want ik was bijna te laat! Ik pakte een bord groene salade en at zo snel als ik kon. Daarna sprong ik op de fiets en racete naar school.

Afbeelding

Afbeelding

(Eerste les van Liv. Wat mij tijd geeft om screenshots van de omgeving te maken. Die komen waarschijnlijk in mijn screentopic ;) )

Afbeelding

Nadat mijn les was afgelopen besloot ik te gaan bowlen.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Focus moment. tromgeroffel :P

Afbeelding

Afbeelding

Nailed it! (again xD, misschien toch ook nog de eigenschap geluksvogel?)


Afbeelding

Studeren in 'geroosterde getoaste bonen koffieshop'.

Afbeelding

En de volgende les alweer. Man dit rooster is druk!

Afbeelding

Vervolgens besluit ik te gaan schilderen.

Afbeelding

Niet veel later ga ik terug naar mijn studentenhuis. Direct loop ik richting mijn bed. De eerste schooldag was vermoeiend. En ik zit hier nog voor een jaar!

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie