Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

208 berichten • Pagina 8 van 11

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 12 & 13

Bedankt. :knuffel

@Lestis. Ik had er nog niet eens aan gedacht! Maar ik heb al wat namen opgezocht en de poll staat nu online. ;)

@Knukybu. Farah gaat niet alleen trouwens, het staat er wat vaag. Maar even ter verduidelijking, het hele gezin gaat op vakantie. Even er tussenuit. :)
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 12 & 13

Dankjewel :knuffel
Fay en Jamie zien we helaas niet meer terug, hen ben ik waarschijnlijk al kwijt geraakt toen ik mijn nieuwe laptop kreeg.

Ik ben er een keer vroeg bij, had gistermiddag de laatste twee uren vrij dus ik heb lekker een middagje kunnen simmen. Waarschijnlijk komt er in het weekend nog een update, maar dat weet ik niet zeker. Volgende week = Toetsweek. ;)

Week 14:

Farah heeft een prachtig dorpje op het Franse platteland gevonden, en daar gaat de reis dan ook naar toe.

Afbeelding

Champs les Sims.

Afbeelding

Afbeelding

Het gezin gaat meteen naar het park, om daar lekker van het zonnetje te genieten en te bepalen wat ze deze eerste middag gaan doen.
Bruce en Alex stellen voor om naar het museum te gaan, maar daar willen de kinderen natuurlijk niks van weten. :sleep

Afbeelding

Afbeelding

Na wat heen en weer gekibbel wordt er besloten om zich op te splitsen. Bruce en Alex gaan naar het museum, terwijl Mason en Farah in het centrum blijven.
Het museum heeft veel moois te bieden, Bruce en Alex nemen eerst een kijkje in de Chinese hal.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna bekijken ze de beeldengalerij waar Alex helemaal gefascineerd raakt door een beeld van een knappe man, met sixpack natuurlijk. ;) Bruce heeft zo zijn bedenkingen.

Afbeelding

Ondertussen zijn Farah en Mason naar het cafeetje gegaan. Terwijl Mason alleen maar aan heerlijke crêpes denkt, maakt Farah kennis met een jongen uit het dorp. Pascal.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar na wat onschuldige praatjes, besluit Farah het over een héle andere boeg te gooien. En al gauw heeft ze jongen helemaal in haar macht. Onweerstaanbaar hè. :sweatdrop

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het duurt dan ook niet lang, of ze heeft haar lippen al op de zijne geplakt. :P
Mason kan er alleen maar om lachen. Typisch Farah om de eerste de beste knappe fransman te versieren.

Afbeelding

Afbeelding

Al herinnert het hem er wel aan dat hij zijn eigen vriendinnetje in Roaring Heigts nog een berichtje moet sturen.

Afbeelding

Terug in het museum heeft Bruce Alex mee naar buiten genomen, weg van het knappe beeld, om haar een bloemetje te geven. Alex is de sixpack op slag vergeten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

's Avonds, als iedereen terug is, maakt Alex een heerlijk landbrood klaar en wordt er buiten gepicknickt. Ze bespreken de dag en genieten nog even van de laatste zonnestralen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce en Farah gaan daarna nog frisbeeën, voordat het echt te donker wordt. Terwijl Alex en Mason een potje schaak spelen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Later op de avond maakt iedereen zich klaar om te gaan slapen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan is het tijd om te slapen, of, nou ja ...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oké en dan echt, welterusten. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Het lijkt misschien een beetje vreemd, maar Farah en Mason delen een kamer. Vandaar dat ze naast elkaar slapen. Omdat Farah erg op Alex lijkt en Mason op Bruce, is het net alsof die twee samen in bed liggen. Maar dat is dus niet zo. :P

Bovendien heb ik sommige kavels in Champs les Sims wat aangepast, omdat ik ze anders zo kaal vindt. Vandaar. ^^

Hoop dat jullie het leuk vonden!
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 14 ~ 25'3

Dankjewel allemaal. :knuffel

Ik ben één dag te laat, sorry. Vorige week was de toetsweek en afgelopen weekend heb ik dan ook helemaal niets gedaan.

In ieder geval hier nog week 15, komend weekend gewoon weer week 16.

Week 15:

Het is alweer de laatste dag van de vakantie in Champs Les Sims, en die wordt rustig begonnen.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna is het tijd voor een verfrissende duik in de rivier en daarna lekker opdrogen in de zon.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de namiddag brengt het gezin een bezoekje aan de bakkerij!

Afbeelding

De vrouwen gaan meteen naar de keuken om alles uit te proberen, terwijl Bruce wel genoegen neemt met enkel kijken. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mason heeft helemaal niets met al die zoetigheid en gaat online gamen op zijn tablet.

Afbeelding

De vakantie is al bijna ten einde, maar Farah heeft nog wat af te ronden in Champs Les Sims. Pascal.

Afbeelding

Hij neemt het niet zo goed op, en rent weg.

Afbeelding

Afbeelding

Ach, Farah kan er niet mee zitten. Freedom! :P

Afbeelding

Tssss.

Afbeelding

Dan is het toch echt tijd om naar huis te gaan, waar ze warm worden verwelkomt door Rover.

Afbeelding

Afbeelding

En we kijken ook nog even bij Luca en Lieke, en Liam en Nicoletta natuurlijk.
De mannen zijn gaan varen langs de watervallen, terwijl de vrouwen boodschappen doen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna nemen Lieke en Nicoletta nog een kijkje bij het strand.

Afbeelding

Afbeelding

Op de namiddag heeft Luca nog even gezwommen, voordat het echt te donker wordt.

Afbeelding

En in de avond gaan ze met zijn allen marshmallows roosteren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog even wat privé-tijd voor Luca, Lieke en de kleine.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende morgen begint goed voor Nicoletta, met een heerlijke massage van haar mannetje.

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl Luca en Lieke genieten van het zomerzonnetje.

Afbeelding

Afbeelding

Maar of het nou van het schommelen komt, of omdat het echt tijd was, Lieke krijgt weeën!

Afbeelding

Afbeelding

Liam krijgt niets mee van alle heisa, hij is lekker met de hond eropuit.

Afbeelding

Afbeelding

Later die dag zijn Luca en Lieke de trotse ouders van kleine Levy. :wub

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie