Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 236 van 305

itsmemanouk
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
di 28 mei 2013, 15:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Super leuk Koen!

Ik heb inmiddels weer mijn eerste evenementen voor dit jaar in mijn agenda staan.

30 maart als QA op fort Sabina bij Roosendaal
12 + 13 april sta ik op Assen, Baggelhuizen als QA
3 + 4 mei als Nederlandse burger op Eynderhoof
5 mei als QA in Wageningen

Voor degene die geen idee hebben van waar ik over praat, ik ben een reenactor (het naspelen van de geschiedenis) en in mijn geval ben ik een Britse verpleegster (QAIMNS/r) uit de 2e wereldoorlog.

Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd om naar deze evenementen te komen en mij te spotten!
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb al vaak gezegd dat ik terugkom maar het kwam er maar niet van :P Maar inmiddels sta ik enorm goed op school (Hele jaar nog maar 1 onvoldoende gehaald! Vorig jaar had ik het hele jaar maar 1 voldoende gehaald :$) en was ook erg druk met de site waarvoor ik schrijf. Maar ik heb na Sims 3 pauze weer enorm veel zin om te spelen en om weer gezellig op het forum bezig te zijn met jullie allemaal want ik heb dit wel enorm gemist! Ik ben nu al mijn Sims 3 spellen van mijn laptop aan het halen en ik ga ze opnieuw installeren omdat het spel heel langzaam is en vol zit met allerlei mods en andere rare dingen die ik niet wil :)

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op zo 09 mar 2014, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Reclame maken voor je site in het fansite gedeelte ;)

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Kwamer pas met achter dat ik alweer 4 jaar lid ben, haha.

De hechtingen zijn dr maandag uit gegaan en nu zitten er alkeen wat korstjes, maar volgens mij ziet t dr wel goed uit! :)
Dinsdag naar onze pup wezen kijken, ik wil m mega graag captain. Jack Pug noemen, en dan gewoon Jack als roepnaam. Iig hij is echt mega eigenwijs en dr zit nog een grotere kop op als bij ilja, en die kleine is nu even groot als haar neus haha.
Vanmiddag onder alle kaste. Hout neer gezet zodat hij dr iet meer onder kan.
En op mn IPad staat nu ook IOS7, wel spannend want t is wel de IPad 2 en de kans dat hij traag zou worden zou groot zijn, is gelukkig niet het geval, heb alleen last van dat het toetsenbord soms vertraagd, maar ach zoveel typ ik niet (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik moet een vreselijk saai filmpje zien voor mijn huiswerk van natuurwetenschappen...Het is om in slaap te vallen(het gaat over energie...) en dan nog de hele tijd dat vreselijke hollands moeten aanhoren...Eumh, sorry dacht er even niet aan dat 99% van de leden uit nederland komt.
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Ik hoop niet dat het wat ernstigs was :( Goed om te lezen dat het beter gaat :)

Mijn schooltas was vies geworden doordat, ik een pakje wicky erin was vergeten en dat door de boeken die erop steunden denk ik ging lekken. Mijn ma stond erop om hem vandaag in de wasmachine te pleuren maar net bedacht ik me dat er nog een doosje skittles inzat.. Maar nu staat de wasmachine aan en ze had die er niet uitgehaald.. Arme skittles
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag gaan we ons tweede hondje ophalen! Ij ga poging 2 doen om m op de achterbank vast te houden, Ilja wilde toen al niet opschoot haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik wil een xbox 360 slim kopen met 1 controller en 250 gb hd en nog eens gta 5.. maar ik heb geen geld dus vraag ik het aan mijn verjaardag en betaal ik wat ik allemaal in mn spaarpot heb mee. :laugh

hebben jullie ervaring met de xbox 360 slim? zoja wat zijn ze dan is de xbox een aanrader of " nee man zeker niet, de ps3 moet je doen"?

ik hoor het graag! (A)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Xbox 360 heeft wel betaald online. Prijzen weet ik zo niet precies, maar dat kan volgens mij wel tegen de 40,-€/jaar oplopen. Dat hebben de Xbox One en de PS4 trouwens ook. PS3 heeft zo'n abonnement niet, en bovendien goedkoper (met meer opslagruimte). (PS3 500gb - €229,-; Xbox 360 slim 250gb - €278,-)
Als laatste zou je ook nog een PS4 of Xbox One kunnen overwegen voor respectievelijk €399,- en €472,50. Grafisch zijn ze er beiden op vooruit gegaan, en zeker ook in de toekomst ga je hier langer plezier van hebben, omdat de games langer gesupport blijven. Het enige nadeel is dan wel GTA5 er nog niet voor uit is, maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat dat (en voor de pc) echt lang op zich zal laten wachten. Rockstar zou anders wel heel veel geld mislopen. ;)

Nou lekker komende week een vreemde schoolweek. Ik heb namelijk geen enkele les, noch hoef ik iets te doen. Ik moet alleen op school zijn van 9.00 tot 13.00 met zo'n 30 anderen, terwijl de overige driekwart op uitwisseling is. Wordt 'n lekker lange verjaardag zo morgen. :P
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^
Ik zelf heb de ps3, bevalt me goed. Met playstation kan je ook playstation plus kopen, voor 50 euro per jaar, en dan kan je elke maand 2 à 3 spellen downloaden en dan zit je met de (als je m hebt) ps4 ook online,
Je kan ook de XBOX One nemen, hij is bijna overal afgeprijsd omdat ze hem volgens mij niet kunnen verkopen.
Maar personlijk vind ik sony. Fijner, dat is ook wat,eer gebruiksvriendelijk, maar dat is mijn mening :)

Nou Jack is er hoor! Hij weegt 1910 gram, dus behoorlijk weinig ten opzichte van de 40 kilo andere hond haha. Maar Ilja is echt mega lief voor hem, alleen als hij haar dan bijt of begint tenslaan vindt ze het heel erg moeilijk om nog voorzichtig te doen, maar het gaat goed! Alleen laat hij erg duidelijk merken als hij niet in de bench wil, hij kan lawaai maken! En hij houdt het minimaal 2 uur vol, zoals vannacht, toen hebben we m maar beneden bij. Ilja gezet,mwas hij ninnen 5 minuten stil.
Maar hij is echt een leuke hond, hij loopt goed mee aan de riem,m(hij volgt echt mega goed) en zit heele erg graag op schoot :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ikzelf heb eens een Xbox 360 gekocht maar die heb ik al snel weer doorverkocht, vond het geen fijn apparaat. Ik heb nu de Ps3 van m'n broer gekregen die een ps4 heeft gekocht en persoonlijk vind ik het een beter ding.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^^^ (Sorry moest ook even reageren:P) Ik heb alle 4 de consoles en ik moet zeggen dat ik Sony een stuk fijner vind. Daarbij heeft de PS3 veel betere exclusives. En je kan er gratis mee online, maar als je toch een online abbo neemt dan kan je elke maand 2 hele goede games downloaden.

Ik kreeg vrijdagavond mijn Xbone binnen en heb eigenlijk het hele weekend Titanfall gespeeld... Woops
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ jij gaat lekker een xbox one kopen! :woot (jaloers!!) kom ik daar aan met de ps3 haha (A)

maar daar realiseer ik me ook bij dat ik wel minder actief zou zijn op het forum.. :( maar ik reageer nog wel maar ik denk niet dat ik nog veel powst van mijn dagboek en creatietopic.. want ik ben dan wel even bezig met gta enzo xD

v heb ik ook heel vaak! je moet running fred downloaden dat is een grappig spel! (A)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 16 mar 2014, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb misschien een beetje last van een roleplayverslaving via wattpad. Ik doe nu aan 8 roleplays mee, en ben constant aan het checken of er al iemands heeft gereageert. Misschien niet héél handig :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Baloutje
Heb ik ook hoor, sinds ik de ps3 opnieuw heb ontdekt, ben ik bijna niet meer actief, maar je doet wel dingen die je leuk vindt, das toch t belangrijkste :)

Jack ging aan Ilja dr staart trekken, de bitch. En daarna piepen dat hij op schoot wilt. Tssss. Maargoed, t js een schat, ookal zit dr een behoorlijke eigenwijze kop op hana
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Proefwerk wee voorbij fieuw x'D Nu hoop ik een beetje redelijk cijfers te hebben. Morgen gaan we naar Keulen/Köln (wat is het nou eigenlijk xD). Nog steeds geen tijd gehad om fatsoenlijk te simsen. Of om mijn nieuwe zelda te proberen :X

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie