Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

509 berichten • Pagina 8 van 26

Rudy
Beheerder Beheerder

Re: 10G Doyleh: Deel 45 :)

Erg leuk :)
Je moet trouwens niet veel afleiden uit hoeveel reacties je krijgt. Je update nameljk vrijwel elke dag, ( wat zeker erg knap is, :thumbsup ) maar dan hou je het als lezer soms ook niet meer helemaal bij. Laat staan dat je iedere dag een reactie plaatst. Zo gaat het nou eenmaal ook gewoon bij de 365 projecten hier.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: 10G Doyleh: Deel 45 :)

Hier is deel 46; Wow, al bijna deel 50...Dat wordt ofwel Superspannend ofwel een feestje!

Wat er zoal gebeurde in deel 45: Lara betrapte George samen met Aurelia, na een flinke ruzie kwam Annie haar troosten, maar Lara beseft maar al te goed dat George het niet meende en is betoverd door Aurelia...De vraag is: krijgt Lara de betovering verbroken?

Afbeelding
"Ejuit! Ejuit! Ejuit! Ik wil ejuit!!! EJUIT!!!!"
Afbeelding
"Jaja, mama is er al!"
"Ikke hongej!"Brabbelde Justin met een klein piepstemmetje.
Afbeelding
"Stoute jongen ben jij eigenlijk, ik had je juist in je bed gelegd! Drink op, mama moet nog wat zaakjes regelen!"
Afbeelding
"Wat sei je?"
Afbeelding
Even later, beneden
"Ah Jennis, als iemand je belt omdat hij of zij mij gezien heeft met een pistool, wil je er dan geen zaak van maken? Het is om George bang te krijgen..." En zo bleef ze nog 10 minuten verderbellen met Jennis, een oude vriendin van haar die ondertussen bij de politie werkt.
Afbeelding
"*Voila, dat is geregeld...Nu hopen dat hij zo hard schrikt van mij + een pistool dat hij er zijn geheugen van terug krijgt...*"
Afbeelding
"*...Want dat lijkt me voorlopig de enigste oplossing!*"
Afbeelding
Niet veel daarna gaat ze gaan slapen(George en Aurelia hebben het bed ingepalmt)
Afbeelding
En 0 tot 24 uur later staat ze op.
Afbeelding
"*Ah, hij slaapt gelukkig...Want ik wil niet dat hij zijn mama en papa nog ruzie hoort maken...Hopelijk is het voor de laatste keer...*"
Afbeelding
"Dag, George!"
Afbeelding
"Ah, Lara...Je mag de wc schoonmaken, hij is vuil...Maak tegelijk maar het hele huis schoon!"
Afbeelding
"Waarom zou ik???"
Afbeelding
"Denk je nu echt dat je me bang kan maken met een dom speelgoedpistooltje?"
Afbeelding
"Wel als het een echt is...Zeg dat je Aurelia haat omdat ze misbruik van je maakt dat het allemaal een vergissing was en dat je van me houd...Of ik schiet!"
Afbeelding
"Maar Lara...Wacht...In de keuken...Aurelia is een prinses ofzoiets...Nu weet ik het weer!"
Afbeelding
"Lara!"
Afbeelding
Ik hoop dat ik er geen tekeningetje bij moet maken!

en Baloutje, ik stond er eigenlijk niet bij stil van die ogen en het pistool...

Laatst gewijzigd door gitte2001 op vr 28 feb 2014, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698

Re: 10G Doyleh: Deel 46 :)

Die groene ogen heb je van mij of niet? En het pistool ;) :flapper
(Bij mij had ze dan rode ogen)

Spannend!! :D en ik vind justin zoo cute! :wub
Ik heb op het feestje gekozen het lijkt me een leuk idee!! :) maar bijv. Dat een sim van mijn dagboek naar jou dagboek komt met dat feest? Als je het wilt pm me maar! :)
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 46 :)

Hier is deel 47; en iedereen mag via pm's downloadlinks geven van sims uit hun dagboeken/simselfs en voor derest heb ik nog wat andere verrassingen voor deel 50...

Afbeelding
"Ik ben blij dat het terug goed is tussen ons, want ik wil je nooit meer kwijt! Maar wel beloven dat je je niet meer laat betoveren door Aurelia, Hé?"
Afbeelding
"Ik zal mijn best doen!"
Afbeelding
"Hé wat doe je? Je hebt toch vrijaf?"
Afbeelding
"Klopt, maar ik moet dringend eens met Aurelia praten!"
Afbeelding
"En geef haar maar een goed pak slaag van mij, dat verdient ze!"
Afbeelding
"Sinds wanneer ben jij zo agressief?"
Afbeelding
"George! Hier ben..."
Afbeelding
"...Je..." :twisted Oh, ik heb echt zo veel medelijden...Spijtig dat je geen sarcastisch toontje op tekst kunt zetten!
Afbeelding
"Wat doe je nu? Laat haar los!"
Afbeelding
"Hier ben je! Ten eerste moet ik zeggen dat je dringend ergens een huis gaat moeten kopen, want hier mag je niet meer binnen!"
Afbeelding
"Maar Georgeje, wat zeg je nu?"
"Ga weg!"
Afbeelding
Even later
"Ah Lara...Ik heb gehoord dat het terug goed is tussen jou en George, maar misschien kunnen jullie het wat rustiger aandoen? Wat jullie tegen elkaar zeggen op zulke momenten is niet bestemd voor mijn oren!"
Afbeelding
"Maar je snapt het zotezien wel..."
Afbeelding
"Ja duhh, we leven in 2014! Niet in 1950..."
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 47 :)!!!OPROEP: ZIE VANBOVEN DEEL 47!!!

Zoals sommigen mischien weten geef ik een feestje voor deel 50 en mogen jullie jullie sims insturen, wel de 'regels' daarvan zijn:
-je sims die je stuurd mogen niet te veel cc en store spullen bevatten, dus trek ze misschien voor een keer andere kleren aan. Ik heb mischien iets niet of er komt cc die ik helemaal niet wil in mijn spel.
-Als het kan, verstuur ze dan in huishoudens.

Zo, dit zijn die 'regels' over een paar dagen kunnen jullie zien wat jullie sims gaan uitspoken teb huize Doyleh!

En hier is deel 48:

Afbeelding
Plots krijgt Annie een telefoontje van mij.
"Hé Gitte! Het is erg lang geleden da tik jou aan de lijn heb gehad!(= nog nooit, ik heb nog nooit met mijn sims getelefoneerd)"
"Het is om te zeggen dat jij vuurwerk moet kopen, Lara moet oefenen op haar gitaar, George pannenkoeken moet klaarmaken en Jack zijn speelgoed moet opruimen! Ik heb een verrassing voor jullie!" Zei ik...
Afbeelding
"Voor wat zou dat nu weer zijn?"
Afbeelding
Ondertussen praat Jack wat met een meisje van school.
Afbeelding
Valt nog mee van lelijkheid...Oké ik heb haar aangepast met mastercontroller :sweatdrop
Afbeelding
s'Nachts
Lara is plots misselijk...
Afbeelding
...En ze rent naar de wc!
Afbeelding
"Dat is eruit...Misschien had ik toch niet van die macaroni moeten eten!"
Afbeelding
Niet veel later staat George op en die ruimt de macaroni op.(die groene lucht is dus van de macaroni)
Afbeelding
"Hé, een telefoontje..."
Afbeelding
"Hallo, u spreekt met Geo/..."
Afbeelding
"Opgehangen..."
Afbeelding
Dat is al snel vergeten en ze voeren hun door mij gegeven taken uit...
...Lara oefent op haar gitaar...
Afbeelding
...Jack ruimt zijn speelgoed op...
Afbeelding
...George maakt pannenkoeken...
Afbeelding
...En Annie gaat naar de supermarkt om vuurwerk...
Afbeelding
Dat ze natuurlijk meteen afsteekt.
Afbeelding
En het was niet de macaroni.
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 48 :)!! ZIE VANBOVEN DEEL 47 EN 48 !!

Hier is deel 49.1:

En alsjeblieft stuur sims in, nu lijkt het gewoon een kleine samenwerking tussen mij en baloutje...En dat is niet de bedoeling.

Afbeelding
TRIIIINNNGGG TRIIIINGGG "Waarom ben ik altijd het dichtste bij de deur juist als de bel gaat?*zucht...*"
Afbeelding
"Hé, die mensen heb ik nog nooit eerder gezien!"
Afbeelding
"Ik ben George, wie zijn jullie?"
Afbeelding
"Ik ben Jennifer en dat is Dylan, baloutje heeft ons hier om een of andere reden naartoe gestuurd! Voor een of ander feest, zei hij. Maar aangezien jij niet weet wat wij hier doen zullen we wel op het verkeerde adres zijn."
Afbeelding
"Dat weet ik hoor, Gitte zei gisteren plots tegen ons dat we vanalle voorbereidingen moesten doen voor een feest...Tja, welk feest? Ik zal Lara even roepen, misschien weet zij meer."
Afbeelding
"Ik ken jou, ben jij niet Jennifer van Waarom?"
Afbeelding
"Inderdaad, maar we zullen weggaan zeker? Behalve als jij plots zegt dat er inderdaad een feest is hier!"
Afbeelding
"Wacht, niet weggaan! Jullie zijn gewoon wat te vroeg, ik was vergeten dat jullie ook in Isla Paradiso wonen en dus niet zo ver moeten rijden!"
Afbeelding
"En ohja, ik ben Gitte! Sorry dat jullie moesten wachten, maar nu hoef ik jullie niet meer voor te stellen aan elkaar!"
Afbeelding
"Eigenlijk was dit een verrassingsfeest voor het 50e deel van 10G Doyleh...Maar ik ben niet zo goed in dingen organiseren, zoals jullie hebben gemerkt!"
Afbeelding
"Geeft niet hoor, maar waarom heb je ons dan naar hier laten komen en Lara en haar familie al voorbereidingen laten doen?"
Afbeelding
"Ja, dat vraag ik me ook af..."
Afbeelding
"Ik weet eigenlijk nooit precies op voorhand hoe ik iets ga doen...Ik doe het eerst en denk dan na wat ik beter had kunnen doen! En dit had ik dus beter kunnen doen..."
Afbeelding
"Ja, dat hebben we al gemerkt bij sommige andere delen..."
Afbeelding
"Maar laten we nu naar binnen gaan, ik was vergeten dat het zo warm is in Isla Paradiso..."
Afbeelding
Maar plots komt er een monster van achter de paal geslopen...
Afbeelding
En het laat mij schrikken! Dat had ik echt niet zien aankomen!( Wacht even, alles terug op een rijtje zetten: Ik ben de schrijfster wat kraam ik nu toch allemaal uit?????"
Afbeelding
"Clarissa? Waarom liet jij Gitte schrikken? En wat doe je hier in levende lijve? Je hoort dood te zijn!"
Afbeelding
"*Ik wist dat ze alleen maar problemen ging opbrengen...Ik had beter aan Baloutje gevraagt haar niet te sturen...*"
Afbeelding
"Clarissa??? Wat doet die nu hier?"
Afbeelding
"Ik weet niet wie het is maar ze ziet er vreselijk uit dus ik heb medelijden met je omdat je haar kent..."
Afbeelding
"Ik herken haar...Ocharme..."
Afbeelding
"Dit feest is waarschijnlijk voor mij gegeven, dus gaan jullie losers maar weg!"
Afbeelding
"Je bent niet eens uitgenodigd!"
Afbeelding
"*Dit loopt uit de hand...*Kom, we gaan pannekoeken eten!"

Dit was deel 49.1! Hoe zal het feestje verdergaan? EN HOE ZIT HET MET DE TOT NU TOE ONBEKENDE GASTEN DIE NOG MOETEN KOMEN?
Gast0698

Re: 10G Doyleh: Deel 49.1 Oproep:Zie vanboen deel 47 en 48!!

oow wat leuk om mn sims in iemands anders verhaal te zien :D heel leuk! en je hebt het heel goed gedaan tussen clarissa en jennifer! ;)

v nog steeds niemand? :(
misschien kun je even een paar mensen pm'en ( die een dagboek hebben) en dan zo hun sims te geven. 8-)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op zo 02 mar 2014, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 10G Doyleh: Deel 49.1 OPROEP:Zie vanboven deel 47 en 48!

Erg leuke updates! :D

Gelukkig is die fee weer weg. :)

Ik heb om eerlijk te zijn niet eens een idee hoe dat moet, maar anders mag Jane Jones-Brown wel op het feest komen of je maakt haar na. :sweatdrop

Je mag haar gewoon een ander kapsel geven dit is een store item. :fluit

Kijk maar in mijn dagboek en in mijn screens staan haar eigenschappen, Gitte! ;)

O, ja en leuk dat ze weer zwanger is. :swing
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 49.1 OPROEP:Zie vanboven deel 47 en 48!

Tja, ik update inderdaad wel snel.

Hier is deel 49.2:(ik had deel 49 opgesplitst omdat het anders te lang duurt)
Afbeelding
"*Hmm, George kan lekkere pannekoeken maken!*" Denk ik.
Afbeelding
"Lara, wie zijn die mensen en dat vreselijk rare meisje?"
Afbeelding
"Ze zijn hier voor deel 50, en dat meisje is Gitte, onze bedenkster, het is dankzij haar dat wij nooit meer dan een week geen problemen hebben!"
Afbeelding
Enkele minuten later
"Zeg eens, wanneer ga jij tegen iedereen zeggen dat dit feest voor mij is?"
Afbeelding
"Dit feest is niet voor jou!"
Afbeelding
"Waarom ben ik hier dan?"
Afbeelding
"Ik, de baas over jullie ALLEMAAL hoor niet op een feest vol losers te zijn als dat feest niet eens voor mijn schoonheid is georganiseerd! Ik ben hier weg!"
Afbeelding
"Doe dat! En ik heb je laten opsturen omdat ik iemand lelijk en gemeen nodig had!"
Afbeelding
"Lara, ik vind die Gitte maar een raar meisje!"
Afbeelding
"Ze IS een raar meisje, maar ik denk dat ik iets heb gevonden dat jullie gemeen hebben...Of dat eigenlijk iedereen gemeen heeft met iedereen!"
Afbeelding
"Jullie hebben beiden een hekel aan Clarissa! Sla maar verder Gitte!"
Afbeelding
Ondertussen bij George en Dylan
"Weet jij een paar restaurants zijn in de stad? Ik wil Lara eens verrassen, maar we wonen hier nog niet zo lang!"
Afbeelding
"Nee, niet echt...Ik en Jennifer wonen hier ook nog niet lang."
Afbeelding
"Ohw, spijtig."
Afbeelding
"Geeft niet hoor, en ik ben even dood geweest, dus die tijd heb ik hier ook niet veel kunnen rondlopen in de stad!"
Afbeelding
"Dood? Ik ook! De eerste 17 jaar van mij leven!"(Hopelijk herinneren jullie zich nog dat George in het begin een vampier was)
Afbeelding
s'Avonds
"Leuk, iedereen zit in het zwembad!"
Afbeelding
"Behalve Jack."
Afbeelding
"Aha! Ik wist wel dat hij snel zou beseffen dat hier geen vissen zijn!"
Afbeelding
Een tijdje later gaat iedereen gaan slapen. En Lara's buik is ondertussen al veel gegroeid!
Afbeelding
Afbeelding
Wacht eens...Waar zit Clarissa eigenlijk?...
SimsMeid
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 10G Doyleh: Deel 49.2 OPROEP:Zie vanboven deel 47 en 48!

Erg leuke update weer, Gitte.

Ik ben echt benieuwd naar het feest. ;)

Ik heb geprobeerd om mijn sim op de uitwisseling te plaatsen. Ik stuur je wel een link als het is gelukt. :)
gitte2001

Re: 10G Doyleh: Deel 49.2 OPROEP:Zie vanboven deel 47 en 48!

Hier is deel 50; en ik wil al mijn lezertjes bedanken, en natuurlijk ook mijn grote portie fantasie, want zonder dat had ik dit leuke en spannende deel 50 niet gehaald...
Dus, hier is deel 50!!!! En die 3e poll mogelijkheid was maar een mislukt grapje van mij hoor.

Afbeelding
Als jullie willen weten waar de simmies hebben verbleven, en dit ding!
Afbeelding
De volgende ochtend is het een chaotische ochtend...
"Ja! Ik hoor hem/haar trappen!Hij/zij wil eruit!"
Afbeelding
"Ik ben bijna klaar met het eten maken!"
Afbeelding
Er is daarbovenop ook nog eens een ontstopping bij de deur...
Afbeelding
Na dat iedereen is aangekleed komen de eerste gasten toe.
"Ben ik hier bij de Doyleh's?" Vroeg Suzan Meir van simsmeid.
"Ja, waar is Jane?"
"Ze komt zometeen."
Afbeelding
En mag ik jullie voorstellen: de familie Nadi! Ze komen uit...Het prachtige Mayfield Springs van Rudy!
Afbeelding
Na dat iedereen is toegekomen volgen er een paar verjaardagen!
Eerst Jack...
Afbeelding
Dit is het resultaat, en dan, 3 keer raden, het begint met een hoofdletter en eindigt met een kleine letter!
Afbeelding
Justin!
"Je mag de kaarsjes uitblazen, maar doe het wel snel want 2 kinderen dragen is best vermoeiend!(de baby in haar buik+ Justin)
Afbeelding
"Whoe! Daarmee bedoel ik niet dat ze allebei weg moeten!"
Afbeelding
Ocharme Justin, het is zijn verjaardag en iedereen maakt zich druk om Lara!
Afbeelding
Het is een meisje met de naam Lily, en ze heeft de eigenschappen artistiek en klunzig.
Afbeelding
"*Ik ga Lily en haar bedje leggen en andere kleren aandoen...*"
Afbeelding
5 minuten later
"Shit..."
Afbeelding
"De keuken staat in brand! Maar er zat toch niks in de oven?!"
Afbeelding
"Ik dacht de taart het laatste was om te eten? Jullie moeten de keuken beter in het oog houden!"
Afbeelding
"Maar we waren helemaal niks aan het klaarmaken..."
Afbeelding
Enkele minuten later
"Zo, nu moet de rook enkel nog wat wegtrekken!" Zei Sona.
Afbeelding
"Bedankt om te helpen blussen Sona!"
Afbeelding
"Wat is nu eigenlijk de oorzaak van die brand?"
Afbeelding
"De brand was er toch nog niet toen je naar binnen ging? Dan kan de brand er niet lang geweest zijn! Misschien Clarissa? En ver kan ze nog niet zijn, want Gitte heeft zotezien de deur gesloten waardoor we niet zomaar wegkunnen..."
Afbeelding
"Wie is Clarissa?"(alsjeblieft simsmeid, doe iets aan die ingevallen wangen, want ze zijn ENG :scared )
Afbeelding
"Lees 'The story: Waarom?' eens goed, dan weet je het!"
Afbeelding
"Ah, die Clarissa, tuurlijk!"
Afbeelding
"Ehh...Kom eens..."
Afbeelding
"Is dit soms Clarissa?"
Afbeelding
"Ja dat is ze..."
Afbeelding
"Haar nek...Ze is gebeten door een vampier! Zou Bryan ons gevonden hebben?"
Afbeelding
"Ik hoop voor jullie dat die Bryan hier niet achter zit..."
Afbeelding
"Wie spreekt hier nu over Bryan?"
"Wie ben jij?!?!"

Zou ik ook wel willen weten...

En hebben jullie de veranderde stamboom al opgemerkt? Sommige dingen zin veranderd vanwege toekomstige gebeurtenissen...Of dingen uit het verleden...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie