Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

208 berichten • Pagina 5 van 11

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 6 & 7

Dankjewel allemaal. :knuffel
Ik ben blij dat Carolyn een beetje in de smaak valt bij jullie.

@Yolo, ze is een Premade sim uit Roaring Heights. ;)

@Froos, dat haar is van Bovennatuurlijk, geen download dus. :3

Week 8:

We beginnen deze week bij Mason, die niet bij zijn telefoon weg is te slaan. Hij is aan het sms'en met Carolyn.

Afbeelding

Maar aan al de ge'sms komt een eind, als bus komt. Time for school. ;)
(Farah zit ook in de bus, maar om de één of andere vage reden zie je haar niet zitten?)

Afbeelding

Afbeelding

Als de kinderen naar school zijn, vieren Bruce en Alex hun verjaardag. Ze wilden niet dat alle kinderen hen ouder zouden zien worden, dus dan maar klein. :P
Al is het nog een beetje aan de koude kant, ze wilden persé buiten hun verjaardag vieren. Dus dan maar zo.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex. :)

Afbeelding

En Bruce. ;)

Afbeelding

Tijd voor de taart!

Afbeelding

Het huis ligt er mooi bij, en Alex heeft lentekriebels. Ze duikt zodra ze de kans krijgt haar tuintje in.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce begint eindelijk te klussen aan zijn auto, Donnovan komt een kijkje nemen.

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels zijn de kinderen ook weer thuis, en is het tijd voor huiswerk ...

Afbeelding

Afbeelding

Farah heeft echter eerst wat andere klusjes te doen, zoals het schoonmaken van Bartje zijn kooi. :sleep
Dan is het ook meteen tijd om wat te spelen.

Afbeelding

Afbeelding

Mason is op zijn gloednieuwe kamer aan het experimenteren met scheikunde.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al gaat dat niet helemaal goed. :P

Afbeelding

s'Avonds hebben Bruce en Alex een date, een lekker avondje naar de bios. 'Gezwollen harten' heette de film meende ik.

Afbeelding

Afbeelding

En daarna nog een romantische wandeling. Een late 'Fijne valentijn' :sweatdrop

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het voor deze week. :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Week 8

Hartstikke bedankt. :knuffel

Ik heb nog geen update klaarliggen, die komt dit weekend. Maar ik wilde even een testje doen, aangezien mijn 'free trial' bij Imageshack afgelopen is, moet ik een nieuw alternatief vinden. En ik denk/hoop dat ik een goede gevonden heb. Ik heb Photobucket erbij gedaan, misschien dat dat ook nog werkt ... :P

Dus hier enkele vergelijkingen:

Imageshack:

Afbeelding

Imgur:

Afbeelding

Photobucket:

Afbeelding

------------------------------------------------------------------------------------------------

Imageshack:

Afbeelding

Imgur:

Afbeelding

Photobucket:

Afbeelding
------------------------------------------------------------------------------------------------

Dus, welke site heeft de beste kwaliteit ten opzichte van Imageshack? Laat het me alsjeblieft weten: Imgur of Photobucket ?
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 52w. Springs ~ Testje!

Dankjewel. :laugh

Imgur lijkt voor mij inderdaad ook een stuk scherper dan Photobucket. So Imgur it is ;)
Ik heb véél screens deze week, dus zie het maar als een soort compensatie voor de late en vrij korte updates van de vorige twee weken!

Week 9:

We beginnen deze week met een raar, maar welkom verschijnsel. Sammy kwam langs! Weliswaar om aan de carrosserie van de auto te werken, maar ze was er toch even. :knuffel

Afbeelding

Afbeelding

Back to real life. ;)

Alex staat s'morgens vroeg in de keuken, om een lekker ontbijtje voor haar schoolgangers te maken. Jammer genoeg krijgt ze de pannenkoeken niet op tijd klaar, dan moeten de kinderen in de bus nog maar een broodje eten.
Donnovan, Bruce en Alex zelf natuurlijk eten de pannenkoeken dan maar zelf op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Drup leeft ook nog trouwens, en kijkt gezellig mee. :P

Afbeelding

Als de kinderen weer thuis zijn, is het tijd voor een feestje ...

Afbeelding

Luca wordt jongvolwassen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit is hem (stiekem vind ik hem best wel een erg knappe sim geworden) :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Lieke omhelsd haar grote vriendje, zij moet nog een dag wachten tot ze ook opgroeit. Tot dan, kan ze enkel zuchtend van verlangen naar hem opkijken. :P

Afbeelding

Afbeelding

Als die avond de kleine kinderen op bed liggen (Farah dus) en ook Donnovan onder de wol is gekropen. geniet de rest van een avondje bankhangen.

Afbeelding

Luca kijkt glimlachend naar zijn ouders, hij hoopt later ook zo gelukkig te worden met Lieke.
Ze zijn al druk aan het discussiëren over waar ze naartoe willen, zodra ze beide volwassen zijn. En ze hebben al een locatie op het oog (more about that later) :sleep

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rond middernacht, wanneer iedereen inmiddels is gaan slapen ...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Of bijna slapen ... ;)

Afbeelding

Sluipt Farah de trap af, op een nachtelijke missie, richting ... Keuken

Afbeelding

Afbeelding

Ze smult een hele bak ijs leeg. :P

Afbeelding

Daarna gauw weer op bed, zodat niemand het merkt.

Afbeelding

Afbeelding

Jammer genoeg is ze één ding vergeten. De lege verpakking opruimen, en dat merken Alex en Bruce de volgende morgen wel .. ;)

Afbeelding

Er is maar één die zo van ijs houdt, dat hij er s'nachts voor uit zijn bed komt. En dat is Farah, betrapt!

Afbeelding

Gelukkig is het gauw weer goed, en helpt Bruce haar even met haar huiswerk.

Afbeelding

Ondertussen wordt Mason ook fijn wakker, door een kwijlende Rover. Lief hoor ... :sleep

Afbeelding

Afbeelding

Als iedereen zo goed en zo kwaad als het gaat, uit bed is gekomen. Vertrekt het gezin naar de boulevard voor een middagje ontspanning. Zover je het ontspanning mag noemen.

Afbeelding

Mason belt meteen Carolyn op, om haar ook uit te nodigen. Ondertussen zitten Luca en Lieke al in de grote achtbaan. Farah en oude Donnovan doen het rustig aan, en nemen de kleinere. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex en Bruce vermaken zich wel met allerlei gekke foto's maken. :P

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl Luca en Lieke door en door nat van de achtbaan richting spelcomputer zijn gegaan, is Carolyn aangekomen. Zij en Mason wagen zich ook aan de grote achtbaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna is het dan eindelijk tijd voor Lieke, om op te groeien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze wordt een knappe, jonge vrouw.

Afbeelding

Afbeelding

Even later slaat Mason eindelijk zijn slag bij Carolyn, ze lijkt het wel leuk te vinden. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De volgende morgen vroeg, is het tijd om afscheid te nemen. Luca en Lieke hebben hun locatie gevonden, en moeten vroeg weg vanwege de lange reis die ze voor de boeg hebben.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex heeft het er maar moeilijk mee, om haar eerste kind los te laten.

Afbeelding

Time to go ... ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Als Luca en Lieke zijn vertrokken, gaat de rest weer naar binnen. Een warm drankje gaat er bij iedereen wel in.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan, na een rit van meerdere uren, komen Luca en Lieke aan bij hun nieuwe thuisfront. In het mooie, ruige landschap van Aurora Skies.

Afbeelding

Hun nieuwe huis is gemaakt door SIMplicity en is hier te vinden.
Ik heb het zelf wat aangepast naar het nieuwe landschap, en mijn eigen wensen. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het huis heeft een magnifiek uitzicht.

Afbeelding

Bij aankomst komt hun nieuwe huisgenootje hen al vrolijk begroeten. Een klein hondje, genaamd Youp (dit hondje is een gebaseerd op mijn eigen hond, maar dan in het klein. De naam is wel hetzelfde :) )

Afbeelding

Afbeelding

Luca en Lieke zijn op slag verliefd. Ze zien hun nieuwe leven zo wel zitten!

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie