*Ugh*, haat aan donderdag(waarom: omdat ik dan denk dat ik niks meer hoef te doen voor vrijdag en alles dan lekker op het laatste moment kan doen... . Also my fault)
Volgende week ga ik vaak uiteten:
-Maandag uiteten op de markt in Eindhoven
-Dinsdag bedrijfsuitje, uiteten in een buffetrestaurant in Eindhoven
-Donderdag familie-uitje, ook uiteten!
Perfecte week voor een jongeman met een hongerige buik
Nog even de laatste loodjes van het project en dan eindelijk klaar na 4 weken! Ben het ook echt helemaal zat zeg. Maar het resultaat is aardig mooi geworden. En morgen eindelijk weer een keer uitslapen
Vodka + mobile phone = ruined life
A book by me.
Dat bericht over mijn crush kon naar iedereen verstuurd zijn. Het was erg geweest, maar ik had er vrede mee kunnen sluiten. Het had naar iedereen verstuurd kunnen worden, maar het moest uitgerekend naar mijn crush verzonden worden! I really want to die right know.
Yes, m'n stage periode is afgerond. Vandaag het eindgesprek gehad en beoordeling van mijn praktijkbegeleider. Alle opdrachten zagen er goed uit, en ze was erg tevreden. Vanaf volgende week weer gewoon normaal school en geen 10 tot 6 uur tijden meer! En standaard maandag de hele dag vrij, joepie!
Vandaag voor het eerst met rijles op de snelweg gereden en geleerd hellinkje te trekken. Was toch wel weer een boost voor mijn zelfvertrouwen toen dat lukte
Ik heb echt geen familie :X Nou ja ik heb 1 tante als familie. Ik heb geen nichtjes, oma's, opa's, ooms, neefjes of iets anders .
Morgen weer naar school -___- Het is me nog steeds niet gelukt m'n sims te fixen en ik wil mijn dagboek beginnen D: En binnenkort heb ik het weer druk en dan komt het er nooit meer van....
Met mijn opa gaat het gelukkig wat beter qua lopen, tuurlijk aan het einde van het jaar zal hij er niet meer zijn, maar dat is toch wel fijn. (Hij heeft longkanker en heeft de zwaarste chemo gehad, omdat hij een diabetespatient is, had hij een verhoogd risico op loop problemen na de chemo, dus dat is er nu aan de hond)
En super geweldig nieuws, we nemen een tweede hondje! Een mopshond, hij is 20 januari geboren en donderdag gaan we kijken. Hij is beige, ipv zwart wat mijn moeder eerst wilde. Nu zitten we met de naam, ik wilde m Thor noemen, maar dat mag niet, nu twijfelen we tussen Hummer en Storm.
Pff en vandaag die duitse herder van mn oom en tante op bezoek, beestje is erg dominant en fel, en is maar 3 dagen per week thuis. Ilja moet gewoon vechten voor dr plek hier als dat beestje er is. Maar als we Hummer/Storm hebben moet ik dr niet in de buurt. Die bijt m dood, weet dat bijna zeker. Ze is verschrikkelijk fel over het water en probeert gewoon hogerop in de rangorde te komen, en als ze op dr plek wordt gewezen blijft ze het gewoon doen. Ilja was t vandaag echt zat gewoon, tuurlijk, Ilja is echt veelste lief, het heeft ook lang geduurt eer dat ze dat deed. Maar niet normaal, en die Duitse herder luistert ook niet, ze springt als een Gek tegen iedereen op, en ze is gewoon niet te corrigeren, maar volgens mij gebeurt dat ook zelden bij hun thuis.
Maargoed, gelukkig niet onze problemen.
Moest dit allemaal ff kwijt, namelijk lang niet rondgehangen
^Ik weet hoe het voelt.Het is een erg irritant spelletje Altijd denk je dat je het net haalt en dan toch niet x) Ik leef momenteel zonder telefoon. Aan de ene kant heel rustig aan de andere kant erg frustrerend. Iedereen is bereikbaar via mobiel en in pauzes is ook iedereen bezig met zijn mobiel. Hopelijk heb ik gauw een nieuwe :/
Anyways, ik heb de laatste tijd echt geen tijd meer om te simsen. Ik kan nog wel simsnieuws aanzetten en op een aantal forums reageren maar voor de rest :/ Erg jammer want nu is mijn spel nog niet gefixt en dat dagboek komt er dan straks niet :/ Hopelijk heb ik voor de krokusvakantie mijn spel gemaakt want ik wil graag weer spelen D;
En ik dacht de Lord of the rings-films met verwijderde scenes al lang waren( The return of the king duurt een dikke 4 uur) nee, mijn mama heeft enkele dagen geleden een film van 6 uur opgepakt...
Heb net widm gekeken. Ik zeg toch echt Jan-Willem...
Eerst stemt hij op Maurice als mol, Maurice gaat eruit.
Dan stemt hij op Owen als mol, Owen gaat eruit
Dan stemt hij op Daphne als mol, en ja hoor, Daphne gaat eruit.
Nu stemde hij Op Aaf als mol, en je raad het al, Aaf gaat eruit
En geen enkele keer is Jan-Willem eruit gegaan terwijl hij elke keer op ene kandidaat stemt D:?
Dan ben ik er redelijk van overtuigd dat hij een mol is...
Eergister onze pup gezien, hij is de kleinste uit t nest. Hij lag op schoot en toen ik op zn buikje krabbele begon hij helemaal te spartelen. Super lief. Het is een nestje van 4 reutjes en ik had er opbegeben moment 3 op schoot. Lekker warm
Moeder was ook mega lief, ze kwam lekker naast me zitten en legde dr kop op schoot en ging slapen. En daarna zat ze bij mn vader opschoot.
20 maart mogen we ze ophalen en over 2 weken gaan we weer kijken. Kan niet wachten!
Zal ook wel fijn zijn voor Ilja, ee maatje, ze probeert namelijk nog steeds op bij mijn kat te kruipen.
En stopt WIDM nou 3 weken? Zoiets heb ik gehoordnivm met de Olympische spelen ofzo....
^Maakt toch niet uit Iedereen heeft het gewoon druk. Dat van widm wist ik niet ? Maar ik denk dat het wel zo is ivm de olympische winter spelen. Jammer :/ Ik ben er gewoon van overtuigd dat het JW is
Laatste weken erg druk met werk en sport. Daarnaast werkt mijn laptop ook niet mee, als het goed is dat vanavond voorbij. Dan ga ik na jaren sparen eindelijk een MacBook kopen<3