Ik zit met een lastige keuze
Ik wil al heel lang een professionele website en nu heb ik die kans,maar dan moet ik 500 euro betalen. Ik vind dit eigenlijk wel een beetje veel.
Dus ik kan niet kiezen :mrgreen:
Moet ik nu die site betalen of niet?
oh hemel!Dilemma!! :mryellow:
Ik denk dat je daar het beste zelf voor kan kiezen. :
Je moet je goed afvragen of je die site ook vaak gaat gebruiken en dat je niet na een paar weken geen zin meer hebt. Want het is niet niks 500 eurie. Misschien zou je ook kunnen kijken of er een goedkopere manier bestaat. En jezelf afvragen of je het wel waart vindt.
En mogen ik/wij weten wat voor site het gaat worden?
2e doet het niet en ik vind dat de kwaliteit een beetje achteruit gaat. En de boos-smiley heeft nog wat witte pixels. En die rollende smiley staat er 2 x in ja. K weet niet of ik ze minder pixel-achtig kan maken.
Ik heb er nog twee aangepast en bij die rode boze was dat echt nodig.
En deze was ik vergeten =D
En als je deze weer bewegend wil hebben, heb ik de oude versie weer nodig. Want toen ik ze bewerkt had, verving ik ze gelijk.
Xelles schreef:Mocht je ze nog beter willen polijsten dan kan je altijd later nog doen.
Ik denk dat veel mensen zich vergissen in hoeveel tijd het kost om een site te hebben: zeker als je geen ervaring hebt.
Want ik weet dat wat mensen op een site zien maar een deel is van al het werk: veel gebeurd achter de schermen.
En een site in je eentje runnen kan bijna niet: ik weet daar alles van.
Zonder een leuk en gemotiveerd team ben je nergens. Gelukkig hebben we dat bij Sims 3 Nieuws.
Dus ga lekker shoppen van die 500 euro of geef een leuk feest. En probeer eerst bv een blog te maken: zo ben ik met S3N ook begonnen en dat is helemaal gratis. Of ga inderdaad bij een al bestaande site wat doen.
Ja, iemand van Simsforum.nl heeft ook een website over de sims, duurt echt enorm lang om dat voor elkaar te krijgen en mooie achtergronden te hebben.
Je moet er gewoon een kwart van je dag in steken, of zelfs meer.
Zoals hiki al zei, klein beginnen.
Voorlopig dus iets als Wordpress gebruiken.
Xelles schreef:Ik heb er nog twee aangepast en bij die rode boze was dat echt nodig.
En deze was ik vergeten =D
En als je deze weer bewegend wil hebben, heb ik de oude versie weer nodig. Want toen ik ze bewerkt had, verving ik ze gelijk.
Xelles schreef:Mocht je ze nog beter willen polijsten dan kan je altijd later nog doen.
Geen idee hoe dat moet.
Zemm.., volgens mij heb je mij antwoord bewerkt ipv gequote ? Ik dacht al, dit heb ik nooit getypte...
Zal een zipje met de oude versies naar je opsturen..
kan en het raare is gister en die dagen ervoor had je dat soms wel eens
maar nu krijg ik dat om de minuut
en er is iets wat ik me afvraag(heeft niets met sims te maken) zijn Tyra Banks en Beyonce Knowles zussen?
en gister mtv music video award gekeken en lady gaga was eerst helemaal ingepakt en daarna had ze een vogelnest op d'r hoofd https://www.youtube.com/watch?v=WRV0w7aW8vI
moet je dees effe bekijken
OMG!
Ik kreeg net een telefoontje van een vreemde. Begint die tegen mij in het Frans te blèren.
Dus men reactie was "hé?!" zoals elk normaal mens zou reageren
En toen zei ze dat ze verkeerd verbonden was. :razz En dan moest ze eerst nog zo roepen ook.