Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

878 berichten • Pagina 42 van 44

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Imme's Screens ~ 11/01/14 ~ Requests ~ Pg.42

Super bedankt allemaal :knuffel

Als jullie willen kunnen jullie mij een request sturen voor een sim en dan zal ik mijn best doen jullie verzoek zo goed mogelijk te maken.
Requests
Naam:
Leeftijd:
Geslacht:
Huidskleur:
Gewicht:
Eigenschappen:
Voorkeuren(muziek, enz):
Sterrenbeeld:
Oogkleur:
Haarkleur + wenkbrauwen:
Andere details over de sim:
Downloads: Ja / Nee
Welke uitbreidingen/ accessoires pakketten kan ik gebruiken? :
Wat uit de store kan ik gebruiken? :

Stuur mij een pm met zo'n ingevuld formulier. Als ik iets ben vergeten hoor ik het graag!

Ps. In de eerste post van dit topic zet ik het formulier ook neer. Kunnen jullie het makkelijk terugvinden :)
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Imme's Screens ~ 11/01/14 ~ Requests ~ Pg.42

^ Ja, slim xD Helemaal vergeten! Ik voeg het toe =)

Bedankt voor de inzendingen! Als je aan de beurt bent dan stuur ik je screens van de vorderingen die ik maak. Er zijn nu 5 mensen die een inzendingen hebben gedaan.
Als ik CC gebruik zal ik erbij zetten welke ;) Veel CC heb ik eigenlijk niet, dus vaak zal dat niet voorkomen.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Imme's Screens ~ 18/01/14 ~ Testje, Darcy ~ Pg.42

die HQ mod heb ik ook en ik vind er wel verschil inzitten het gezicht is iets voller en levendiger maar het verschilt niet zo heel veel xD

en je hebt hele leuke poses gebruikt :D

v owja zo kan dat ook he daar ben ik zelf niet op gekomen :)

Laatst gewijzigd door Gast0698 op za 18 jan 2014, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Imme's Screens ~ 18/01/14 ~ Testje, Darcy ~ Pg.42

haha, wat toevallig. Ik heb ook net de HQ mod gedownload, en was van plan om vanavond ook wat screens te posten om te kijken of er verschil in zat. :P

Ik zie het toch ook wel een beetje, vooral bij de ogen. Het zijn in ieder geval hele mooie screens. Darcy is echt een prachtige sim. :3

^Dat is niet zo moeilijk, ik weet zo gauw niet hoe je het uitlegt. Maar je moet zeg maar een set van drie verdiepingen bouwen, en dan je sim met Moveobjects op de middelste verdieping zetten. Alle drie de verdiepingen in dezelfde kleur verven. En dan gewoon poses laten doen.
Als je het niet snapt, snap ik dat volledig, uitleggen kan ik gewoon niet. :P
Dit is in ieder geval hoe ik het doe, maar je hebt ook wel van die kant en klare sets. Die de vloer ook mooi over laten gaan.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Imme's Screens ~ 18/01/14 ~ Testje, Darcy ~ Pg.42

Dank jullie wel! :D

@ Baloutje; ik heb het gephotoshopt, maar zoals abctje zegt kan het ook.
@ Victor; het zorgt ervoor dat je simdetail nog hoger wordt als je pc dat aankan ;)
@ Gitte; Hier. Er zijn nog andere mensen die hq mods maken, dus als je een andere wilt moet je even googlelen ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie