Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

13 berichten • Pagina 1 van 1

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

SN - Caption Contest #16: stemmen!

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen. Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen.
Stemmen kun je tot zondag 19 januari 2014.

De screenshot van deze week:

Afbeelding
Veel succes allemaal!

Heb je zelf nog grappige of interessante screenshots voor de Caption Contest? Stuur ze gauw naar Imme of een ander teamlid en wie weet worden ze binnenkort in de Caption Contest getoond.
gitte2001 schreef:"Wow, het is veel lichter dan je denkt!"
Mavless schreef:Oh mijn god kijk, mijn ideale droomvrouw! :woot
Merlijntje schreef:Yes! Met deze supermagneet kan ik eindelijk een ufo opsporen! 8-)
Froos schreef:Met deze magneet op zak ben ik nog aantrekkelijker
minermb schreef:Hiermee ben ik een echte vrouwenmagneet
Anatje123 schreef:Kijk naar mijn originele cadeau dat ik voor Kerstmis heb gekregen! :thumbsup
>TotallyGeeked< schreef:"Het geld groeit niet aan de bomen maar misschien wel op de wolken! Koop nu de geldmagneet en ontdek het zelf!"
lopter12 schreef:Eindelijk kan ik mijn balon van de kermis terug krijgen!!!
simsverslaaft schreef:"Ik ga de maan stelen met mijn maan-magneet muahahaha" :twisted
Baloutje schreef:Mama? Waar heb je die pc die ik moet laten crashen?
Slimpie Roel schreef:'OMG, dit is mijn beste verjaardagscadeau ooit! Denk aan alle dingen die ik hiermee kan aantrekken! Meisjes, meteorieten, alles wat ik maar wil! Hé, waarom komen er nou wolken aan? Ik had niet gevraagd om een regenmagneet! Dit is mijn slechtste verjaardagscadeau ooit!'
arnoud schreef:ik presenteer u de nieuwe i phone 6 :D voor maar 8999 $ :fluit
sims-mike schreef:EA lanceert nieuwe vaardigheid in de Sims 4 : "De aantrekkingskracht".
Per level een persoon stijgt wordt het trekijzer groter.
De Sim die we hier zien heeft level 8.
Bubble schreef:"Wedden dat dit beter werkt dan AXE deodorant?"
Ravia schreef:Sunste Valley's bekendste wetenschapper gaat nu proberen een mysterieuze Plumbob naar zich toe te trekken…
Lestis schreef:Vroeg was Tom's haar vaak droog en pluizig. Hij had het totaal niet onder controle. Totdat hij Andrélon ontdekte. Daarmee pak je alles groots aan.

Tom: 'Tijd voor mijn proefwerk Natuurkunde over magnetisme.'

Misschien wel iets té groot.

Andrélon haal meer uit je haar.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten