Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

195 berichten • Pagina 10 van 10

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sanne's CC [blz.18 TS3 Pose]

Nog een pose, het was de bedoeling voor dromig. De ogen heb ik al aangepast hoor, die zijn gewoon even te creepy, haha. Maar verder vind ik de pose vrij goed gelukt.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sanne's CC [blz.19 TS3 Pose]

Dat. Kan volgens mij ook komen door de ringen die ze draagt :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sanne's CC [blz.19 TS3 Pose]

Een erg late bedankt.

Sinds ik weer ben gaan simsen, heb ik Blender ook weer geïnstalleerd en ik heb net een pose gemaakt.
Deze foto was mijn inspiratie:
Afbeelding
Ik vond het een sexy en mysterieuze pose, dus heb ik een poging gedaan tot het namaken van deze pose. Dit was het resultaat. [Onthoudt dat ik iets van een half jaar niks meer aan poses creëren heb gedaan en dit dus niet echt een goed resultaat is!]
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik vind het erg leuk om poses te creëren, ik heb alleen soms geen inspiratie. Als iemand een foto van een leuke pose oid heeft, zou het leuk zijn om deze naar mij te sturen, zodat ik hem kan namaken :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sanne's CC [blz.10 Pose 05/01/'14]

@Jer
Ben ook serieus 45 minuten bezig geweest om die hand goed te krijgen. Bijna onmogelijk gewoon o:

@Gitte
Hier staat alles goed uitgelegd en is alles up-to-date. Heb namelijk mijn eerste pose met een "oude" tutorial gedaan, die werkte dus niet.

Bedankt beide :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sanne's CC [blz.10 Pose 05/01/'14]

Dankje :)

Zou er iemand voor mij een aantal poses willen testen en er screenshots van willen maken en dan naar mij sturen? Sims is weer eens aan het vervelen, netjes gezegd. Ik zal je een link sturen met een zip bestandje waar de bestanden instaan, hoe ze genoemd zijn is ook gelijk de code. Alvast bedankt :knuffel (Graag een PM oid sturen :) )

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 05 jan 2014, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie