Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

111 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: De familie Park - ∞G - update 10-07-13

thank you~ :3

nieuwe update, ik begin voor nu weer langzaam aan sims te spelen :'3
-------


Afbeelding
Soyeon had, nadat ze volwassen was geworden, gesolliciteerd als styliste. Ze was aangenomen en had als eerste klus om deze vrouw nieuwe zwemkleding te geven.

Afbeelding
De vrouw was er gelukkig heel blij mee.

Afbeelding
Tijdens het duiken ontmoette Soyeon ook een zeemeermin.

Afbeelding

Afbeelding
Soyeon vond tijdens het duiken ook een aantal voorwerpen in een schatkist.

Afbeelding

Afbeelding
Ondertussen waren Krystal haar vliezen gebroken.

Afbeelding
Ze had een zoon gekregen met de naam Danny.

Afbeelding
Jammer genoeg was Jeffery overleden.

Afbeelding
Afbeelding
Leren praten en lopen van papa en mama.

Afbeelding
De tijd vloog en Danny was jarig.

Afbeelding
Een sneeuwpop maken met papa.

Afbeelding
En een iglo bouwen met tante Soyeon.

Afbeelding
Krystal had wat DNA verkregen van een sim.

Afbeelding
Ze had een kloon gecreëerd van het DNA.

Afbeelding
Danny was weer jarig geweest, en was nu een tiener. Zijn ouders hadden hem gelijk naar een kostschool gestuurd. Hierdoor zou hij zich kunnen voorbereiden om de familietraditie in eer te houden door ook het leger in te gaan.

Afbeelding
Ook Krystal was ouder geworden.

Afbeelding
Het was helaas ook tijd voor Bryan om te gaan.

Afbeelding
Magere hein in casual kleding?
Dat was gewoon heel random...

Afbeelding
Daarmee overleed ook de laatst levende van generatie 6.

-------
Ik hoop dat het een beetje leuk was, aangezien mijn sims niets bijzonders mee maken behalve dood gaan en opgroeien :'3

<-- Vorige update
Volgende update -->

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op ma 30 dec 2013, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: De familie Park - ∞G - update 02-11-13

thanks :3

@sim-niels: ik heb werkelijk geen idee ._. het is voor het eerst dat Magere Hein er zo uit ziet, en normaal worden wilt ie ook niet :'3

nieuwe up :3

ik ben nu iets verder dan de laatste up, en aangezien het geen wat tussen het deel wat ik nu ga posten en het vorige deel deel hier staat, raad ik aan om eerst daar te kijken daarna hier.
Dit omdat ik ook met deze familie in de sims marathon had meegedaan :3

iig,

Afbeelding
Soyeon werkte voor het eerst met steen. Ze verdiende hiervoor rond de 1500 simdollars.

Afbeelding
Sungjae hield voor het eerst zijn halfzusje in zijn armen en gaf haar dan ook de fles.

Afbeelding
Jessica was na een aantal dagen ook al weer groter geworden. Ze had de blonde haren van haar vader.

Afbeelding
Natuurlijk moest Jessica ook leren lopen, het lukte haar al heel goed.

Afbeelding
Van het lopen werd ze al gauw heel moe dus lag ze al snel in haar wiegje met haar eigen pop genaamd Patje.

Afbeelding
Ondertussen zat Sungjae Fitz te borstelen.

Afbeelding
Soyeon was jarig!

Afbeelding
Soyeon was oudere geworden.

Afbeelding
Omdat Soyeon nu al wat ouder was en ook last had van haar rug bleef Sungjae Jessica gezelschap door samen met haar met de xylofoon te spelen.

-------

Afbeelding
Er was ook een nieuw meisje in de stad komen wonen helemaal vanuit Korea. Ze had de naam Jihyun. Haar ouders waren alleen een beetje conservatief, hierdoor mocht ze nog niet echt met jongens om gaan.

Afbeelding
Toch kwam Jihyun een aantal dagen later mee met Sungjae naar huis.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Eerste kus! Jihyun haar vader zal vast niet heel blij zijn, maar dat zal hun liefde wel overleven.

-------

Afbeelding
Het was Jessica's verjaardag.

Afbeelding
Tot haar verbazing kwam Patje ook tot leven! Haar eigen denkbeeldige vriend!

-------

Afbeelding
Sungjae had een beetje last van stemmingswisselingen, hij gooide dan ook opeens eieren tegen deuren!

Afbeelding
Natuurlijk kwam hij hier niet probleemloos mee weg, de politie bracht hem naar huis.

Afbeelding
Soyeon was hier absoluut niet blij mee en gaf hem hierom ook huisarrest.


----

K hoop dat het een beetje leuk was :3

ook heb ik de eerste post geupdate met foto's van de overledene en nieuw geborene

<-- Vorige update
Volgende update -->

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op do 02 jan 2014, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: De familie Park - ∞G - update 30-12-13

thanks allebei! :D

nieuwe update! =D

Afbeelding
Danny was jarig geweest en had voor zijn verjaardag een telescoop gekregen! Hier maakte hij dan ook snel gebruik van.

Afbeelding
Hij stopte even toen hij rare geluiden boven zich hoorde.

Afbeelding
Terwijl hij boven zich keek verscheen er een ufo, dat betekende vast niet veel goed.

Afbeelding
Voor Danny het door had werd hij al door een vreemde kracht naar boven getrokken richting de ufo.
Een paar uur later werd Danny gelukkig weer terug gegooid bij zijn huis door de aliens.

---------

Afbeelding
Tot de verbazing van het hele huishouden beviel Nova van drie kittens!

Afbeelding
Ze kregen de namen Rylee, Nugget en Puddy.

Afbeelding
De geboorte van de kittens was niet het enige leuke dat gebeurde die week! Sungjae was namelijk jarig!

Afbeelding
Hij had besloten om net als de vorige generaties ook zijn haar te verven, hij verfde het een lichtere kleur bruin.

Afbeelding
De dag na Sungjae was Jessica ook jarig! Samen met Patje werd ze tiener!

Afbeelding
Ze heeft de ogen van haar vader.

----

Afbeelding
Jammer genoeg was het tijd voor Soyeon om te gaan. (Bejaarde) Magere Hein kwam haar ophalen.

Afbeelding
Met Soyeon haar overlijden, overleed de laatste sim van generatie 7.

-----

Afbeelding
Het was ook de start van de nieuwe generatie, generatie 9! Danny was de dagen na zijn ontvoering steeds meer aangekomen, blijkbaar was hij dus zwanger.

Afbeelding
Danny kreeg een zoon met de naam Eli.

Afbeelding
Eli groeide al snel op, zou dat misschien komen omdat hij van een andere planeet zou komen?

Afbeelding
Peuters blijven peuters en moeten net als iedereen leren praten.

---------

dat was de update, k hoor graag wat jullie er van vonden :D


<-- Vorige update
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: De familie Park - ∞G - update 02-01-14

thanks voor alle reacties! :D

@Koen: ikheb er zojuist 1tje voor je gemaakt, tis niets bijzonders ofzo en de partners bij sommige missen omdat ik die grafstenen daarvan niet op mijn kavel had staan aangezien ze van Sunset Valley naar... waar ze nu wonen zijn verhuisd :'3
en ja, er was een soort van 'incest' in de familie, het kon, ik was lui om een leuke partner te maken/zoeken en aangezien ik niet van verhuizen houd en omdat 1tje 2 kinderen had gekregen... :'3
anyway

Afbeelding
van generatie 1 tot 9, generatie 4(rechts) had 2 kinderen gekregen, vandaar de opsplitsing :P
en ik kan wel helemaal naar generatie 1, maar ik kan dan niet meer terug naar generatie 8/9 want dan staat het er opeens niet meer in ._. de logica

und een update :3

Afbeelding
Sungjae en Jihyun waren allebei naar de universiteit gegaan! Hier studeerde Sungjae Lichamelijke Opvoeding en Jihyun Wetenschap en Geneeskunde.
Het was Sungjae zijn eerste les en daar wilde hij niet te laat voor zijn!

Afbeelding
Buiten de anatomie van een skelet leren, alleen dacht de skelet er anders over en begon Sungjae aan te vallen!

Afbeelding
Onhandige huisgenoten zijn onhandig, één van die huisgenoten besloot de koken maar hij kon er niets van. Sungjae mocht dus die brand blussen.

Afbeelding
Het eindexamen zat er alweer aan te komen, nog snel even alles doornemen en oefenen voor het echte werk!

Afbeelding
Afbeelding
Beide hadden ze voor hun examens een 10 gehaald!

Afbeelding
Niet lang erna kregen ze hun diploma's, allebei waren ze geslaagd en hadden ze hun graad verdient. Ze hadden afgesloten met allebei een 10!

Afbeelding
Dat verdient natuurlijk een knuffel.

Afbeelding
Nog een beetje feeënstof krijgen van Meneer Kleine-blauwvleugels.

Afbeelding
Eenmaal thuis aangekomen hadden ze allebei gelijk hun cv geüpload. Hier kregen ze dan ook snel reacties op! Sungjae kon gelijk beginnen in de Atletische carrière en Jihyun in het ziekenhuis.

vanaf hier was ik verder gegaan met deze familie in de simsmarathon, de foto's kun je hier zien.

en dan nog~

Afbeelding
Het was Eli zijn verjaardag!

Afbeelding
Eli was jongvolwassene geworden.

Afbeelding
Ondertussen was zijn vader, Danny, ook oudere geworden.

----
hopelijk was t leuk! :)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie