De officiële screens zijn die met die ogen. En die laatste is zo'n standaard ava pic van Origin.
Ze zien er allemaal erg nep uit inderdaad. We wachten gewoon af..

55 berichten • Pagina 2 van 3
Laatst gewijzigd door Red Star op ma 26 aug 2013, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom zou je het hier niet mogen posten? Je zegt toch al dat het van hun Twitter is. Gewoon posten. Als het op Twitter staat, dan mag het hier ook gepost worden. Lijkt me dom als dat niet zou mogen.Red Star schreef:ik zag op twitter net een ronde omheining, lijkt me super als we nu ronde muren en omheiningen kunnen maken
v ik weet niet zo goe of ik hem mag posten, daar simsNiews team de foto geretweed heeft, maar niet zelf op de site heeft gezet
Ik ben het hier niet helemaal met je eens. Deze stijl is niet aangenomen zodat het beter draait op 'oudere' PC's of tablets. Ik heb het natuurlijk in levende lijve gezien en het is echt een mooi. Heel glad en strak allemaal, het is niet zo simpel als je zou denken. Daarbij zit er achter de animaties zoveel power van de nieuwe engine die ze hebben gebouwd dat je nog steeds wel een redelijke PC moet hebben.Going4Quests schreef:Wel met de art style van De Sims 4 willen ze het bereiken dat het speelbaar wordt ook op oudere en minder goede computers. Dit soort art style is "geslaagd" als het er goed uit ziet, maar terwijl ook weinig perfomance van je computer vraagt.
Met dit niveau van graphics kan je de volledige versie van De Sims 4 zelfs gewoon op een Surface (2) Pro tablet spelen. En ik hoop dat EA daar verder op in gaat. Als ze Origin volledig gebruiken voor De Sims 4 kunnen ze de savegames van het spel via de server laten synchroniseren zodat je op je pc kan spelen, en zo verder ergens anders via je tablet.
EDIT: Ik weet dit niet zeker, maar ik dacht dat er iniedergeval een app zou komen om op je smartphone snel een sim te maken in CAS en deze live in je spelwereld te sturen.
Met de nieuwe CEO van EA lijkt dit wel mogelijk, aangezien die erg voor de mobiele technologieën is (smartphone, tablet en soon smartwatch). Voor Battlefield 4 zijn of komen er ook apps. (ik speel dat spel niet, maar ik heb gelezen dat er apps voor komen)