Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

96 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

De Sims 3 Marathon: Inschrijving

Afbeelding

De koude kerstvakantie staat voor de deur en dat geeft de richting aan om te Simsen! De leden die vol met energie zitten en het leuk lijken om weer eens lekker lang te Simsen! Kunnen uiteraard meedoen aan de Marathon, die wij gaan organiseren in de vakantie!
Wij hebben uiteraard twee datums geprobeerd te prikken die het beste uitkomen voor ons en hopelijk ook voor jullie!

Voor de Marathon is er een nieuw forum gedeelte die speciaal voor de uitdagers geproduceerd is. Dit forumgedeelte is alleen geschikt voor de mensen en uitdagen die in verbinding staan met de Marathon.

De twee datums die wij hebben geprikt voor jullie zijn op: Vrijdag 27 december en Vrijdag 3 januari 11:00. Zijn de twee datums geschikt voor jou? Schrijf je dan in!


Hopelijk kunnen de deelnemers de volgende ochtend het licht zien worden, en daarna met een gerust en plezant gevoel gaan slapen.

Omdat aan één stuk door simsen soms ontzettend saai kan gaan worden, zijn wij nu ook weer van plan om een paar kleine uitdagingen tussen door te posten. Hou dus tussendoor het topic goed in de gaten.

Ook is het leuk om te zien hoe ver je bent gekomen met je sims, dus om het uur een paar foto's plaatsen is verplicht. Foto's kun je gratis uploaden via: PhotoBucket, Imageshack, of welke variant jij ook maar wil gebruikt. Zo kunnen wij zien of je nog wel echt mee doet. En een klein verhaaltje er bij is ook altijd leuk voor de mensen die niet mee kunnen doen. Hiervoor zal een apart topic komen.

Je mag ook gaan livestreamen (is niet verplicht), om te kunnen livestreamen kan je verschillende sites gebruiken zoals: Xfire, LiveStream. Natuurlijk hoef je deze sites niet perse te gebruiken, een eigen versie van een livestream is ook goed! Als je wilt gaan livestreamen, is het leuk om hier ook de link naar de livestream toe te zetten.

Moet je ergens heen zoals de dokter, of je moeder sleurt je mee om boodschappen te doen.. Of je moet je avondeten etc. Meld het gewoon even in het topic en als je terug bent ook :) De marathon is puur voor je plezier! Dus het moet wel leuk blijven :) Mis je hierdoor een opdracht dan is dat niet heel erg: De volgende opdracht kan je gewoon weer mee doen.
Het doel

Zo lang mogelijk Simsen!

Wat moet je in de tussen tijd doen?

Het spel spelen
Om het uur een verhaaltje met foto's plaatsen
De uitdaging maken

Forumleden die meedoen op 27 december:
Mavless
SimGandr
Rita
Koen
Morsmordre
_Jente_
Shania
charissa134
>TotallyGeeked<
JustinFeikens

Forumleden die meedoen op 3 januari:
Lestis
SimGandr
Ray
Eenhorn
Simsmeid
Littlebirds
Charissa134
Mavless
Deetui
JustinFeikens
o0simsfreak0o
Knight of cydonia
Shania
Imme
Markos
Itsmemanouk
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: De Sims 3 Marathon: Inschrijving

Je hoeft niet per se de hele dag mee te doen!

Meestal beginnen wij rond de tijd van 11:00. Iedereen wordt rond dit tijdstip verwacht en je mag zelf bepalen wanneer je ophoudt met het Simsen!
De volhouder wint uiteraard de Marathon! Je kan ondertussen ook meedoen met de uitdagingen die je kan winnen in deze Marathon! De keuze is uiteraard aan jou. Vind je een uurtje Simsen genoeg? Dan mag je ermee ophouden. Je bent niks verplicht. ;)

Sorry als dit onduidelijk is. Ik heb een ontsteking aan mijn ogen vandaar. :P
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: De Sims 3 Marathon: Inschrijving

Ik doe mee!!! Zover mij bekend kan ik beide vrijdagen wel. En ik wil eigenlijk het life streamen wel proberen. Ik denk dat ik ga meedoen met mijn tweede familie en niet met de familie Mellisant, want die gebruik ik voor de Let's play video's. Of ik kan natuurlijk voor die tijd even kijken of dat wel kan... Moet ik even zien... Hoe dan ook... schrijf mij er maar bij. Moet alleen de honden een aantal keren uitlaten op de dag want... ja... ik ben natuurlijk wel het bazinnetje :P
charissa134
Snackventer Snackventer
Berichten:
57
Lid geworden op:
vr 24 jun 2011, 15:39

Re: De Sims 3 Marathon: Inschrijving

Ah dan heb ik er vast een, ik moet namelijk vrijdag 2 uurtjes werken van 6 tot 8..
is dat te lang afwezig? Zo ja kan ik dan evt 2 uur eerder beginne of kan het anders opgelost worden? Ik wil namelijk heel graag meedoen..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten