Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

14 berichten • Pagina 1 van 1

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

SN - Caption Contest #12: stemmen!

Stem op je favoriete tekst!

Je hoeft geen tekst te kopiëren, het enige wat je hoeft te doen is de naam van je favoriet aan te geven in je post. Ook forumleden die niet meegedaan hebben mogen gewoon stemmen.

Je mag maar één keer stemmen. Als je stemt mag je uiteraard niet op jezelf stemmen.
Stemmen kun je tot zondag 24 november 2013.

De screenshot van deze week:

Afbeelding
Veel succes allemaal!

Heb je zelf nog grappige of interessante screenshots voor de Caption Contest? Stuur ze gauw naar Imme of een ander teamlid en wie weet worden ze binnenkort in de Caption Contest getoond.
gitte2001 schreef:De robot zuigt iets op bij de mummie:
Mummie:He!Wat doe je!Dat is van mij!
Robot:Nee, van mij!
Mummie:Nee!het is mijn lucht!uit mijn piramide!
Robot:Lucht?Piramide?Laatmaar
Mavless schreef:Toekomst en verleden kruisen met elkaar, heel simswereld geëxplodeerd :scared
lopter12 schreef:Dit zijn de MTV EMA
oftewel MonsterTV EngMaarAnders Awards live vanaf deze gruwelijk lelijke plek.
MET STERREN ALS:
Lady whawha
Kitty kattenbak grittie
En Bruno mars nee Bruno milkyway
Lestis schreef:Mummie: stomme schoonmaak robot! Je hebt mijn hele huis leeggezogen! *slaat zichzelf voor het hoofd* Waarom ging ik ook al weer naar de toekomst.
Merlijntje schreef:Nou nou, de schilderijen van Simcasso worden steeds slechter zeg…
simsverslaaft schreef:Je bent stout geweest Mummie, je moet mee in de zak naar Spanje!
Baloutje schreef:Zombie:'' he, mag ik ook in de zak ik heb het koud!''
Robot:''nee dit is alleen voor voorwerpen!'' :sweatdrop
Spiderlady schreef:na alle commotie over Sint en zwarte Piet, een nieuwe aanpak.
Om toch het oude te behouden hebben we gekozen voor een mummie-Sint,
Piet is ge-upgrade naar de nieuwste maatstaven, maar behoudt toch de zak i.v.m. het authentieke idee :P

(Dit uiteraard in overeenstemming met de Algemene Mummie- en Robotvakbond)
sims-mike schreef:Na de commotie rond zwarte piet is er op de VN een voorstel gekomen om ook de Sint te vervangen omdat ze niet echt zonder elkaar kunnen.

Voorstel : "Sintermummie en Zwarte Bot"
Oproep! Ik heb langzamerhand weer een screentekort. Dus als je leuke screens hebt, stuur die dan aub op. Dan kunnen we gezellig verder met de CC!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten