Anna en Matthew beginnen echt een dagje ouder te worden en worden een beetje grijs.
“Mat, lieverd, kijk nou. De tijd gaat zo snel, ik voel me zo oud!” zegt Anna.
“Straks zijn we al opa en oma, zie je het voor je?!”
Matthew probeert zijn vrouw gerust te stellen: “Lieverd, oud worden is cool! Mensen denken automatisch dat je heel verstandig bent en houden deuren voor je open en zo. Lijkt dat je niet relaxed?”
“serieus? Oud worden is cool?”
“Lieverd, maak je niet zo’n zorgen. Je blijft altijd mijn prachtige, lieve Anna, hoe oud je ook wordt.”
@Markos: Ik heb ook al wel eens blauwe en gele sims gehad. Zo grappig
@Sebas: Zo snel gaat dat niet hoor en je hoeft je spel ook niet altijd op te slaan
Dag 139
Anna en Matthew liggen nog maar net in het water als...
Anna wordt aangevallen door een haai!
Met moeite heeft ze gewonnen, maar ze heeft er geen haaientand aan overgehouden.
Matthew zorgt meteen dat alles goed is met Anna.
“Weet je zeker dat je dit nog wil doen?,” vraagt hij bezorgd. Maar Anna wil toch nog met haar man gaan duiken.
De man op de achtergrond is Matthews naamgenoot, Matthew.
Ik denk niet dat ik Anna een zeemeersim ga maken, maar ik vond het wel leuk om te hebben
En daarna wilde de andere duiker een grot in, dus... POEF!
Maar Anna en Matthew vinden het niet zo erg...
Ik zou niet weten wat je aan dat gras zou kunnen doen zolang je alles op hoogst hebt staan. Het zou aan 'geavanceerde rendering' (of misschien zelfs het aantal gedetailleerde kavels) kunnen liggen, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.