Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 115 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ -Poll-

Bedankt :knuffel

Dag 338:

Het is rond middernacht, wanneer Alex in de keuken staat voor een bakje yoghurt. Ze heeft erge last van de hormonen. :sleep

Afbeelding

Afbeelding

Nadat haar honger is gestild, kan ze de slaap niet meer vatten. Ze drukt de tv aan. Tot ze uiteindelijk toch in slaap valt.

Afbeelding

Afbeelding

Bruce vindt zijn vrouw de volgende morgen op de bank, hij zucht. Hoe komt ze daar nou weer?

Afbeelding

Alex is helemaal van de kaart. Ze heeft zo'n ontzettende last van haar rug en voelt zich niet echt lekker.
Bruce geeft haar een massage.

Afbeelding

Afbeelding

"Weet je wat, we zijn hier nu al vier dagen, en we hebben de hoogtepunten gehad. Laten we gewoon teruggaan, dan kun je rusten" stelt Bruce voor.

Afbeelding

Afbeelding

Alex stemt uiteindelijk toe, op aandringen van Bruce stapt ze onder de douche. Terwijl hij naar huis belt dat ze eraan komen, en de kleren inpakt.

Afbeelding

Afbeelding

En dan gaan ze, in de regen, terug naar het altijd zonnige Isla Paradiso.

Afbeelding

Afbeelding
abctje

Bedankt :knuffel

Gisteren gemist, dus vandaag weer twee dagen.

Dag 339:

De morgen na het telefoontje van Bruce, dat ze nu al terug zouden komen, zit iedereen op het terras. Te wachten op Bruce en Alex.
Donnovan is wat gaan vissen, terwijl de rest gezellig aan het kletsen is.

Afbeelding

En daar zijn ze, Alex sjokt wat achter Bruce aan. Ze heeft nog steeds ontzettende last van haar rug.

Afbeelding

Nicoletta vliegt haar schoondochter meteen om de nek. Ze is zo blij dat ze oma wordt. ook Liam feliciteert zijn zoon meteen. Sammy en Donnovan staan erbij te glimlachen.

Afbeelding

Afbeelding

Donnovan kan het niet laten om toch even te voelen.

Afbeelding

Na het warme welkom gaat Alex even liggen bekomen van de reis. Terwijl de mannen zitten te babbelen over het vaderschap.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De vrouwen staan al in de keuken om een lekkere taart te maken, en natuurlijk wat koffie.

Afbeelding

Afbeelding

Ook hebben we een nieuw 'gezinslid'
Meet Drup (goh, ik ben echt inspiratieloos wat betreft namen)

Afbeelding

Dag 340:

De dag na terugkomst brengen Bruce en Alex een bezoek aan hun resort. Wat inmiddels geopend is en meer dan 1.000 simleons per dag oplevert!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bruce krijgt al gauw zin in een drankje, en haalt een lekkere kokosnoot :P

Afbeelding

Afbeelding

Even later krijgt ook Alex zin in iets verfrissend, wat dacht je van een ananas?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En wanneer het langzaam begint te schemeren, wordt er nog even gespetterd in het ondiepe.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog wat geflikflooid natuurlijk. :wub

Afbeelding

Morgen wordt de baby geboren :D
abctje

Bedaaankt :knuffel

Donnovan had Drup gevangen bij het parkje waar Bruce en Alex zijn getrouwd. Hij is een kusvisje of iets dergelijks :P

Dag 341:

"Ik lijk wel een olifant, vind je me nog wel aantrekkelijk?" vraagt Alex bezorgd. Bruce zucht en moet lachen "Natuurlijk wel, ik ben toch niet voor niets met je getrouwd?"

Afbeelding

Alex begint plotseling te puffen en te kreunen "Lieverd, wat nu weer? Ik zei toch dat ik je nog steeds hartstikke mooi vindt?" zucht Bruce.
Maar Alex luistert al niet meer "Bruce, ik moet bevallen idioot!" gilt ze.

Afbeelding

Afbeelding

Bruce raakt volledig in paniek. Even later komt Budge ook de ramptoerist uithangen :P

Afbeelding

Afbeelding

Maar na een dikke twee uren, komen de glittertjes dan echt. En zet Alex een nieuwe generatie op de wereld. Luca :wub

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nadat Alex zich verontschuldigd heeft tegenover Bruce, voor haar gescheld, is het Bruce' beurt om even te knuffelen en te spelen met zijn pasgeboren zoon.

Afbeelding

Natuurlijk heeft kleine Luca ook zijn eigen plekje nodig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex stopt haar zoontje in een lekker bad. En daarna brengt Bruce hem naar zijn wiegje. :laugh

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het zou of Luca (10 stemmen) of Farah (7 stemmen) worden. Uiteindelijk dus Luca, want het is een zoontje.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie