Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

112 berichten • Pagina 5 van 6

Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Feel The Future (Angelica's Afval Verhaal)

Hoi Ans :)

Wow, ik zie nu pas je blog en vind het echt geweldig :thumbsup
Spider is ook veelste zwaar ahum...en sinds ongeveer 6 weken langzaamaan zelf begonnen met afvallen, sporten, en een gewichtsconsulente in de arm genomen om een andere lifestyle aan te meten (ja dus ook zonder "dieet"). en ik houd het ook vol. Het gaat helaas niet zo snel als bij jou,dat wat er in 20 jaar is aangekomen...krijg je er niet binnen een paar maanden vanaf zucht, maar je geeft me wel weer een boost om gewoon door te zetten, dank je :thumbup :swing

Greetz
Spider
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: Feel The Future (Angelica's Afval Verhaal)

;) Nee, nadat ik ook confronterende foto's van mezelf had gezien ben ik meteen aan de slag gegaan.
Het afkicken van teveel suikers was het moeilijkst. dat heeft toch wel een dikke maand geduurd, maar ik ben eindelijk van die "verslaving" af. Ik was een chocoholic eerste klas, ik kon zo een reep gevulde chocolade wegwerken, geen probleem, nu heb ik zelfs geen behoefte meer aan 1 stukje pure chocolade. En kaas...daar eet ik nu nog maar 30 gram per dag van maximaal.

Verder heb ik een aantal lichamelijke problemen die mij verhinderen om echt snel af te vallen, maar ik ga rustig door :) Ik heb o.a. zware lymfo-lipoedeem aan mijn benen en die zullen helaas ook niet echt dunner worden( zeggen ze..ik probeer het toch :P )

Ik eet normaal, 3 standaard maaltijden en 3 tussendoortjes, maar wel 500-600 kcalorieën minder dan de normale 2000-2100 kcal voor vrouwen.
en ik sport 3x in de week met tussendoor wat meer wandelen. Het lijkt een simpele aanpassing, maar in het begin kostte het toch wel moeite om van de gewoontes af te stappen, "couch potatoe" :lol
Maar bij mij is de knop eindelijk ontdaan van de laag roest en gaat langzaam om naar een betere lifestyle :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie