Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 112 van 125

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: ~Abctje's 365~ Back on Track!

Prachtige bruiloft :wub
rare vraag tussendoor. Komt Emi (dag 2, heel ver terug xD ) een keer langs? Ik vind dat zo'n leuk personage :3 Ze waren al wel een keer gaan kijken bij de familie Plezant. En hoe gaat het met de andere familietak? Gewoon nieuwsgierig :$
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ Back on Track!

Bedankt :knuffel

@Lestis. Euh, haha. Dat is inderdaad een aparte vraag. Ik moest zelf even nadenken wie Emi ook alweer was, Sammy haar eerste criminele vriendin. Tsja, misschien dat er een manier is om haar weer eens terug te laten komen. Maar ze heeft over het algemeen niet een hele grote rol gespeeld.
Over de familietak, sws. zien we de kinderen van Sammy niet meer terug. Omdat ik die gewoon helemaal kwijt ben, eigen fout. Voor de rest weet ik niet hoeveel familie ook nog werkelijk familie is door het vele verhuizen.

Ik heb de stamboom bijgewerkt, daar kun je zien dat de andere generaties eindigen, dit omdat het anders ook te ingewikkeld voor mijzelf wordt. :sweatdrop

Dag 332:

Liam en Nicoletta nemen een kijkje bij het nieuwe huis, waar ze al vrij snel hun intrek gaan nemen. De woonkamer is inmiddels verbouwd en ook de tuin is onder handen genomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze kruipen eens lekker tegen elkaar aan op de bank. "Goh, dan zijn we maar met zijn tweetjes. Dat is lang geleden" glimlacht Nicoletta. Liam grinnikt "inderdaad, alleen ons twee"

Afbeelding

Afbeelding

Niet een hele lange update, maar ik had niet veel tijd :laugh
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: ~Abctje's 365~ Back on Track!

Bedankt allemaal :knuffel

Dag 333:

Bruce en Alex staan op het punt om te vertrekken op huwelijksreis, wanneer Alex zich plotseling misselijk begint te voelen.

Afbeelding

Afbeelding

Na een tijdje houdt ze het niet meer uit en rent naar de wc om over te geven.

Afbeelding

Bruce, die ongerust is geworden, vindt zijn vrouw in de keuken. Waar ze haar handen staat te wassen.

Afbeelding

"We kunnen de reis ook uitstellen, als je je niet lekker voelt?" vraagt Bruce bezorgd terwijl hij haar over haar wang strijkt. "Ben je gek? Het gaat alweer, we gaan er gewoon lekker op uit." besluit Alex, ze wil deze reis zeker niet missen.

Afbeelding

Afbeelding

Zo gezegd zo gedaan, na een kort afscheid vertrekken ze alsnog. En na een paar uurtjes staan ze in het prachtige... Lucky Palms!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tijdens hun bezoek aan Sammy en Donnovan's geboortestad, verblijven ze in dit kleine huisje midden in het centrum.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie