Dankjulliewel
Ik ben vandaag eens lekker vroeg, gewoon omdat het lekker weekend is!
Dag 331:
Nicoletta verteld Bruce het hele verhaal, dat ze zelf het hele resort hebben opgeknapt om het hun vervolgens cadeau te doen. "Het is helemaal voor jullie nu" lacht ze.
Bruce is verbouwereerd en weet geen woord uit te brengen, Alex daarentegen is buiten zinnen van blijdschap.
Nadat het stel bekomen is van de schrik, en ze uitvoerig zijn rondgeleid. Is het tijd voor het diner. Terwijl Bruce en Alex onderweg waren, hebben Sammy en Donnovan voor een heerlijk banket gezorgd. Liam en Nicoletta hebben met wat stoelen en tafels gerommeld en zo een knus hoekje gemaakt, waar het gezelschap de avond kan doorbrengen.
Als de schemer invalt, is iedereen verzadigd en wordt er gezellig gepraat en gelachen over het verleden, het heden en de toekomstplannen van het getrouwde stel.
En als het echt donker wordt, is het tijd om te dansen en te drinken op Bruce en Alex.
Sammy en Donnovan houden het echter voor gezien en nemen plaats bij het kampvuur, ze zijn te oud voor zulke feestjes
Na enkele sapjes komt Bruce de dansvloer op om zijn bruid te stelen van zijn moeder. Nicoletta voegt zich glimlachend bij haar man aan de bar. En ze drinken samen nog één op hun zoon en zijn prachtige vrouw.
"Je bent mijn alles" glimlacht Bruce met een dromerige blik. Alex moet lachen "Ik hou van je" antwoordt ze.
De drankjes doen hun werk bij Liam, en hij heeft wel een erg vreemde vraag voor zijn vrouw. Ook Nicoletta heeft het nodige op en stemt in met Liam's verzoek.
Het danspaar heeft niet eens door dat ze vertrekken. Wat zijn ze van plan?
Skinny dipping!
(Ik hoop dat dit niet té bloot is, was vergeten dat ik anti-mosaic gebruik. als het niet kan, dan verwijder ik ze natuurlijk.)
Rond drieën s'nachts is iedereen op huis aangegaan, en zijn Bruce en Alex eindelijk weer alleen. Bruce draagt zijn bruid over de steiger naar hun eigen (letterlijk) suite.
En wanneer het stel eindelijk ligt te slapen, werpt de zon zijn eerste stralen alweer over het mooie Isla Paradiso.