Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 36 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online

Eliminatieronde (deel 2)
Week 15

Afbeelding
'Ik zal jullie uitleggen hoe we verder gaan. Zaterdag is de finale, maar deze week wordt besloten wie de drie finalisten zijn.' 'Maar wij zijn toch de drie finalisten?' vroeg Sarah behoorlijk geïrriteerd.

Afbeelding
'Katie, ik wil graag dat je bij de andere kandidaten op de bank gaat zitten. Jij bent niet langer een gastspeler, maar maakt weer deel uit van het spel. Jij bent vanaf nu weer één van de miljonairs, maar niet, net als de anderen, een finalist.'

Afbeelding
'Katie kan namelijk nog één van jullie finaleplekken innemen. Ik verdeel zo de slaapkamers opnieuw, in elke slaapkamer wordt een rode knop geplaatst. Op een bepaald moment deze week zal die knop groen worden en is het de bedoeling dat jullie zo snel mogelijk op de knop in jullie eigen slaapkamer drukken.'

Afbeelding
'Druk je sneller dan Katie, dan ben je sowieso een finalist. Katie neemt namelijk de plaats in van de miljonair die na haar op zijn of haar knop drukt. Zijn er meerdere miljonairs die pas na Katie drukken, dan kiest zij zelf wiens plek zij inneemt. Drukt Katie als laatst, dan zijn Steven, Sarah en Louise de finalisten. Duidelijk? Dan volgt hier de nieuwe indeling van de slaapkamers die willekeurig is bepaald. De masterbedroom is voor Sarah. De liefdeskamer is voor Katie. De vijandenkamer is voor Steven en de eenzaamheidskamer is voor Louise. We zullen de vijandenkamer en eenzaamheidskamer nog een beetje voor jullie opknappen, zodat jullie nog even kunnen genieten van het miljonairsbestaan. Ik hoop ik dat jullie genieten van jullie laatste week in de villa. Blijf scherp!'

Laatst gewijzigd door Mikese op zo 29 sep 2013, 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online

Voor de deelnemers:

Ergens deze week plaats ik dit in het forum:

GROEN

Dan stuur je mij zo snel mogelijk een PM met: [NAAM VAN JOUW MILJONAIR] drukt op de knop.

Dan is het afwachten en lees je in de up wie er in de finale zitten. Katie krijgt een PM terug als zij een keuze moet maken, anders leest het forumlid achter Katie ook pas in de up het resultaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online

Wow, bijna 2 maand geleden de laatste up!
Ik ben zó druk en die K*&!#@*!computer werkt heeeeelemaal niet mee wat de Sims betreft.
Ik kan het nu wel lekker af gaan raffelen, maar ik wil graag dat de finale een grote
knaller wordt, dus vandaar dat ik de tijd neem.
Het spijt me dat ik niet zoveel van me laat horen, maar stukje bij beetje wordt er echt aan gewerkt,
maar ik neem aan dat de meesten het vreselijke gevoel wel herkennen van een (Sims)spel
wat telkens uitvalt.. :p

De finale is in ieder geval in 2013 te zien! Hopelijk nog in november, maar kan niets beloven.. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie