Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Ben je van plan om Film Accessoires te kopen?

Je mag 1 optie selecteren

47%
18%
35%
Bekijk resultaten

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

"Ben je van plan om Film Accessoires te kopen?"

Morgen is de officiële releasedatum van De Sims 3 Film Accessoires, maar gisteren en vandaag zijn de eerste exemplaren al over de toonbank gegaan. Het negende accessoirespakket brengt onze Sims een sfeertje waarin we helden en legenden kunnen zijn.

Het Sims Nieuws-team heeft een reviewexemplaar van EA ontvangen. Wij zijn erg nieuwsgierig wat jij van het nieuwe pakket vindt. In dit topic kun je stemmen en reageren op de vraag:

Ben je van plan om Film Accessoires te kopen?

De resultanten zullen we meenemen in de review van De Sims 3 Film Accessoires, dus breng ons op de hoogte!
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Poll:"Ben je van plan om Film Accessoires te kopen?"

Nee ik ga hem niet kopen want:

-Ik vind het pakket niet zoveel toevoegen aan de game
-Hij kost best veel
-Ik vind het niet zo'n leuk onderwerp
-Ik koop nooit accessoirespakketten

Ik vind de gewone uitbreidingen al duur en mijn ouders vinden dat ik met twee al genoeg heb :glare
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: "Ben je van plan om Film Accessoires te kopen?"

Voorlopig nog niet. Maar het lijkt me wel een pakket met veel leuke dingen!

Natuurlijk ga ik 'm in de toekomst wel kopen, voor mijn collectie, maar de laatste tijd speel ik niet echt meer De Sims. Waarschijnlijk komt dat door alle bugs die ik heb; dat komt de speelervaring niet echt ten goede, en mijn motivatie om te spelen dus ook niet…
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: "Ben je van plan om Film Accessoires te kopen?"

Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Die outfits kan ik niet zoveel mee in mijn dagboeken waar ik nu mee bezig ben maar het lijkt me wel leuk om screens en kleine verhaaltjes mee te maken :D Maar om nou dat bedrag daarvoor neer te leggen :glare Ik wacht op de reviews denk ik :P

Weergave- en sorteeropties