Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 34 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - 14.1 ONLINE

Eliminatieronde
Week 14

Afbeelding
Zoals elke week verzamelden de miljonairs zich weer in de woonkamer voor een eliminatieronde. De verhoudingen lagen complex en de stemmen van het publiek waren, zoals eigenlijk altijd, erg belangrijk. Louise had duidelijk gemaakt dat ze slechts op één manier aan de finale wilde beginnen en dat was zonder Sarah. Sarah kon ondertussen erg goed opschieten met Steven, maar kon Zoë wel uitkotsen, wat geheel wederzijds was. Iedereen stond op scherp en ze waren allemaal klaar voor de eliminatieronde van week 14!

Afbeelding
'Beste kandidaten, ik heb de stemmen van het publiek ontvangen. Jullie weten dat we geen gebruik meer maken van contactpunten. Toch zijn de stemmen van het publiek erg belangrijk, want de twee met de meeste stemmen zijn veilig voor deze week, de andere twee zitten in de gevarenzone. Ik mag nu één miljonair noemen die deze week gewonnen heeft. Het was een nek-aan-nekrace met de nummer twee, maar Sarah is de winnares!' Sarah was ontzettend blij. Nu kon Louise haar tenminste niet wegspelen! 'De tweede plek is voor.. Louise!' Louise was erg blij dat ze veilig was, zeker omdat Sarah de andere miljonaire was die besloot over de andere miljonairs. 'Steven, met een derde plek, en Zoë, met de laatste plek, staan in de gevarenzone.'

Afbeelding
Steven had geen enkele reden om zich zorgen te maken. Zowel Louise, als Sarah waren goede vriendinnen van hem. Toch vond hij het vreselijk spannend. Beide dames konden namelijk ook besluiten om hem uit het spel te gooien en naar de finale te gaan met Zoë.

Afbeelding
Zoë had net als vorige week het idee dat dit haar einde was. Louise had dan wel beloofd om Sarah eruit te stemmen en anders niemand, maar iedereen wist dat het verstandiger zou zijn voor Louise om nu naar de finale te gaan, zo ook Zoë.

Afbeelding
'Louise, jij mag beginnen,' zei de Stem op dezelfde toon als altijd. 'Welke miljonair zie jij het liefst op de rode stoel?' 'Zoë,' zei ze. 'Ik kan er een heel verhaal omheen breien, maar jullie weten dat ik Steven niet op de rode stoel zal zetten.'

Afbeelding
'Sarah, aan jou dezelfde vraag. Wie zie jij het liefst op de rode stoel?' 'Dat je het nog durft te vragen, Stem, Zoë natuurlijk.'

Afbeelding
Zoë nam plaats op de rode stoel. Ze hoorde Sarah nog fluisteren naar Louise: 'Je weet wat je te doen staat, hè?' Zoë ging zitten en besloot het simpelweg maar weer over haar heen te laten komen.
'Ok, Sarah, begin maar. Zie jij Zoë liever vertrekken of blijven?' 'Zoë, je hebt veel geluk dat je hier nog bent. Ik hoop alleen dat iedereen begrijpt dat dit spel draait om tactiek en niet om emoties. Over precies een week kunnen we in de finale zitten, maar het kan ook zijn dat we volgende week weer in een eliminatieronde zitten. Dan kunnen de stemmen heel anders zijn en kun jij, Louise, in de gevarenzone staan. Ik kan je vast vertellen dat Zoë jou dan niet in het spel houdt en zelf de finale in wandelt. Zoë, ik hoop dat jouw laatste uur geslagen heeft in deze villa. Ik stem je weg.'
'Louise, hak de knoop maar door. Spelen we volgende week een finale of een eliminatieronde?' Even was het stil. Niemand durfde wat te zeggen. Zelfs Katie, die officieel niet meespeelde in het spel, was doodzenuwachtig. 'Ik houd me aan mijn woord, Zoë blijft.'

Afbeelding
Sarah sprong op en al haar woede leek er uit te vloeien. 'Wat wil je nou, Louise? Winnen? Het lijkt er niet op! Heb je soms geen leven thuis, dat je ons allemaal maar gijzelt in deze villa met als smoes dat je mij er uit wilt spelen? Leer het spel spelen, sufkut!' Iedereen was geschokt. 'Genoeg, Sarah,' fluisterde Steven toen ze zag dat Sarah op het punt stond om een tweede keer uit te barsten. 'Jij hebt problemen, meid,' zei Louise. Sarah draaide zich boos om en verliet de kamer. 'Heftig..' zei Katie die net van de schrik bekomen was.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online!

Ouch, Louise krijgt niet veel stemmen meer..
Leuk om jullie reacties te lezen, dat vind ik zo leuk aan dit spel. Dat ik gelijk
kan zien wat het publiek vind van de beslissingen van de miljonairs.
Wie zien jullie dan het liefst verdwijnen? Zoë lees ik bij sommigen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online!

IK DRAAI HELEMAAL DOOR.
Mijn Sims sluit zichzelf telkens af, nu heb ik wat screenshots verwijderd, wat thumbnails en de nieuwste versie geinstalleerd. Nu beweert mijn pc dat ik een verouderde of onofficiele versie ofzo heb. Ik heb gedrukt op verdergaan in plaats van afsluiten en nu IS DE GOUDEN KOOI VERDWENEN. Ik kan alleen nog kiezen uit: Nieuw spel.
Weet iemand hoe dit kan en wat ik moet doen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatieronde online!

Dat was wel te verwachten. Leuke update :D

En ik weet misschien hoe je De Gouden Kooi terug kan halen. Ik heb ooit geleden ook gehad dat plots mijn bestaande saves verdwenen. Als je naar Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Saves gaat, staan er alle saves die je ooit hebt aangemaakt. Alles saves die niet zichtbaar zijn in het hoofdmenu van De Sims 3,(Deze saves zijn dus ooit verwijderd) eindigen op 'sims3.bad'. En alle saves die nog wel bestaan eindigen op 'sims3' Als je het woord 'bad' eraf haalt, komt hij als het goed is weer terug in het hoofdmenu.

Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd, want ik ben niet zo goed in uitleggen, haha. Ik hoop dat het lukt. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie