Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie wordt de nieuwe stamhouder

Kendall
7
44%
Carly
2
13%
Eline
6
38%
Zian
1
6%
Totaal aantal stemmen: 16

1873 berichten • Pagina 79 van 94

Ray
Teamlid Teamlid

Re: 365 Familie de laantjes

Dag 206 en bedankt allemaal. :woot

Bijna de hele familie proberen met elkaar het avond eten te benuttigen. Alleen sommige familieleden moesten werk verrichten op het eiland.
Afbeelding
Afbeelding

Carly vindt het niet leuk om te wachten in een kinderstoel. Ze probeert haar zin te krijgen om lekker door te drammen.
Afbeelding
Afbeelding

Maud vindt het gedram van Carly niet heel erg interessant en eet gewoon heerlijk door.
Afbeelding

Holdun heeft besloten om een Macaroni schotel te benuttigen
Afbeelding

Nathan heeft een hobby gevonden. Hij wilt namelijk de vrouwen wegjagen op het strand. :sweatdrop :sweatdrop :sweatdrop
Afbeelding
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik ben weer van plan om de Laantjes weer te gaan volgen. Mijn laatste bericht hier was ergens in mei, haha. Ik heb de afgelopen dagen al een groot deel ingehaald, dus ben al redelijk bij. Hele leuke updates en een geweldig leuke familie. En je gebruikt inderdaad ook veel humor in je teksten, erg leuk :D
Ray
Teamlid Teamlid

Misschien kan iemand mij helpen, want ik loop al maanden te knoeien met het spel.
Elke keer als ik in het spel zit loopt hij vast en valt letterlijk uit. Ik heb van alles geprobeerd, maar het wilt niet werken. Ik weet even niet hoe ik dit kan oplossen. Misschien kan iemand mij helpen met het probleem, want ik word redelijk gek van deze moeilijkheid.
Ik heb ondertussen een aantal dingen uitgeprobeerd mijn Kwaliteit laag gezet, maar dat werkt niet. De downloads in het spel verwijderd, maar dat geeft ook geen werking!
Alvast bedankt voor het helpen. :knuffel
Ray
Teamlid Teamlid

Tot nu toe werkt het spel prima. Ik heb op het moment geen problemen gehad, hopelijk blijft het zo!

Dag 208.

Ravenna heeft werk te verrichten in een andere stad en is tijdelijk weg. Blair heeft alles op zijn handen liggen om voor Carly te zorgen.
Afbeelding

Ondertussen ging de telefoon een aantal keren over. Blair heeft hem opgepakt en heeft goed nieuws gehoord. Hij is vader geworden van een dochter. (Verassing Ravenna was zwanger) :D!
Afbeelding

Hij heeft later Carly op de grond geplaatst en gaat even wat doen. Hij wilt Carly aan het lachen maken, maar Carly heeft bezoek gekregen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Blair is teruggekomen en vindt de zwerfkat maar een eng geval. Hij wordt aangevallen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Was hij niet mooi genoeg. :o
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie