Ik ben weer van plan om de Laantjes weer te gaan volgen. Mijn laatste bericht hier was ergens in mei, haha. Ik heb de afgelopen dagen al een groot deel ingehaald, dus ben al redelijk bij. Hele leuke updates en een geweldig leuke familie. En je gebruikt inderdaad ook veel humor in je teksten, erg leuk
Misschien kan iemand mij helpen, want ik loop al maanden te knoeien met het spel.
Elke keer als ik in het spel zit loopt hij vast en valt letterlijk uit. Ik heb van alles geprobeerd, maar het wilt niet werken. Ik weet even niet hoe ik dit kan oplossen. Misschien kan iemand mij helpen met het probleem, want ik word redelijk gek van deze moeilijkheid.
Ik heb ondertussen een aantal dingen uitgeprobeerd mijn Kwaliteit laag gezet, maar dat werkt niet. De downloads in het spel verwijderd, maar dat geeft ook geen werking!
Alvast bedankt voor het helpen.
Tot nu toe werkt het spel prima. Ik heb op het moment geen problemen gehad, hopelijk blijft het zo!
Dag 208.
Ravenna heeft werk te verrichten in een andere stad en is tijdelijk weg. Blair heeft alles op zijn handen liggen om voor Carly te zorgen.
Ondertussen ging de telefoon een aantal keren over. Blair heeft hem opgepakt en heeft goed nieuws gehoord. Hij is vader geworden van een dochter. (Verassing Ravenna was zwanger) !
Hij heeft later Carly op de grond geplaatst en gaat even wat doen. Hij wilt Carly aan het lachen maken, maar Carly heeft bezoek gekregen.
Blair is teruggekomen en vindt de zwerfkat maar een eng geval. Hij wordt aangevallen.
Er is een familielid bijgekomen alleen zij heeft nog geen naam gekregen. Ik wil aan jullie vragen om een meisjes-naam te benoemen. Later maak ik een poll aan. De winnaar krijgt een leuk cadeautje.