Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

211 berichten • Pagina 8 van 11

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!

Dank jullie wel! :) Ik moet eerlijk bekennen dat ik heel veel moeite had met het schrijven van die review maar hij is gelukkig goed gelukt zo te horen! Verder ben ik ook heel blij met de nieuwe lay out. :)

Eindelijk weer een nieuwe post! Ik ben namelijk bijna twee weken geleden op uitnodiging bij een persevent geweest en wel een opening van een winkel! http://sorayavindt.nl/2013/08/opening-g ... rotterdam/
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!

Ik post hier bijna niet meer mijn updates maar inmiddels ben ik ook gevraagd om films te reviewen op Deadline.nl dus deze zijn vanaf nu ook op Deadline.nl te zien. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!

Dank je!

BIG AANKONDIGING: Vanaf deze week zal ik elke week te zien zijn op FreshlyJuiced.nl en vandaag (net) is de allereerste aflevering online gegaan. :) Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden!
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!

Afleveringen tot en met 7 staan er inmiddels ook op! Aflevering 7 is tot nu toe absoluut mijn favo. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Sorayavindt!

Awesome! :) Ben blij dat je hem tof vond!

PS4 moet je nu alleen kopen als je geld 'over' hebt. Want er zijn nog niet veel boeiende spellen behalve, Knack, Tomb Raider (komt vrijdag uit), CoD en Don't Starve
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie