Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

moet ik mijn tweede dagboek, Hollywood drama ook binnenkort posten ?

Peiling eindigde op do 08 aug 2013, 22:24

ja !!
9
82%
nee !!
2
18%
Totaal aantal stemmen: 11

85 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

insecurity: final chapter

Insecurity: proloog
**************WAARGEBEURD***************

Afbeelding

Hallo iedereen! Ik zal me even voorstellen, mijn naam is jordy. Van harte welkom allemaal. Ik ben een normale jongen van 15 jaar en net als de meesten van jullie, ga ik naar school, heb ik hobbies en woon ik bij mijn ouders. Dit is mijn verhaal.

Afbeelding

Dit is mijn familie. Links zie je mijn ouders, mama en mijn papa. Rechts zie je mij en mijn oudere zus. Over het algemeen kunnen we het goed met elkaar vinden en zijn we één hecht gezin. Dit komt jammer genoeg omdat we samen al veel hebben doorgemaakt. Mijn papa heeft 2 keer een hersenbloeding gehad en mag niet meer werken, mijn zus heeft een hartaanval gehad en lag op het randje van de dood, mijn opa is overleden aan kanker en mijn beste vriendin op school is overreden. Dit zijn maar enkele van de gebeurtenissen die ons gezin hebben getekend.

Afbeelding

Zoals ik dus al zei, ik en mijn zus kunnen het goed met elkaar vinden. Af en toe discussiëren we wel eens over iets maar dat zijn nooit echte ruzies. Mijn zus heeft een hartaanval gehad toen ze 15 jaar was, ik was toen 10 jaar oud. We waren buiten aan het spelen en ze viel plots op de grond. Ik riep mama en ze kwam al huilend naar buiten gerend en belde de ambulance. Eenmaal in het ziekenhuis zei de dokter: " Jullie hebben geluk gehad, als we een paar minuten later waren, waren jullie ze kwijt geweest." Sindsdien zijn mijn ouders extra bezorgd over ons.

Afbeelding

En dit ben ik natuurlijk. ik sta in mijn slaapkamer. Het is niet zo groot, maar ik ben blij met ze. Ik ben een echte sociale vlinder, ik heb graag mensen om me heen en heb graag sociaal contact. Toch werd ik tot vorig jaar nog altijd gepest. Ik was vaak depressief en heb vaak aan zelfmoord gedacht. Gelukkig zit ik nu in een goede klasgroep en voel ik me beter in mijn vel. Over mijn gewicht ben ik echter nog onzeker.

Afbeelding
Afbeelding

Wat mij anders maakt dan de meeste andere jongens? Ik hou van mode! Ik ben altijd op de hoogte van de laatste mode en hypes. Mijn moeder noemt me vaak een snob omdat ik veel dure merkkleren heb. Abercrombie & Fitch, Hollister, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Christian Louboutin, Dolce & Gabbana, zijn maar enkele van de grote merken die in mijn kast hangen. Ik ben begonnen met dure kleren te kopen toen ik gepest werd. Ik hoopte dat door dure kleren te dragen ik erbij zou horen en aanvaard zou worden. Uiteraard was dit totaal niet het geval.

Afbeelding
Afbeelding

Dit is zowat alles wat ik vandaag aan jullie te vertellen heb. De volgende keer vertel ik jullie meer over mijn familie en leren jullie mij nog beter kennen. Ook ga ik aan jullie vertellen wat er met mij aan de hand is, dus als je meer te weten wil komen moet je volgende keer zeker weer lezen! Slaaplekker!

Laat mij alsjeblieft weten wat je er van vindt. Tips zijn ook altijd welkom aangezien dat dit ook mijn eerste dagboek is.
PS: Het gaat hier weldegenlijk om mijn gezin en mijn leven.
XOXO
Sims3lover<3

Laatst gewijzigd door sims3lover<3 op za 30 nov 2013, 13:42, 5 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: insecurity

wow wat heftig. je zult het maar hebben dat je zus een hartaanval krijgt. :( ik vind het heel knap dat je dit deelt met ons :thumbsup Succes ik volg :swing
Gebruikersavatar
winxie2
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 18:00

Re: insecurity

Waw, knap dat je dit schrijft. Heel moedig van je. Het is alvast heel mooi geschreven, ik zal het volgen !
En heel veel sterkte :).
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: insecurity

Wow... Jouw leven gaat niet bepaald over rozen :(
Ik vind het dapper van jouw dat je daar een dagboek over maakt en ga het zeker volgen
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: insecurity

Erg knap geschreven, en dapper dat je het durft te vertellen!
Erg heftig met wat er allemaal al is gebeurd! :O
Succes met schrijven, en natuurlijk ook nog met het aankomen! :knuffel
Ik volg. :)
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: insecurity

sims3lover,

erg dapper en goed wat je hier doet. Dapper dat je het met ons wilt delen en goed, omdat het ook op kan luchten. Zelf noem ik schrijven wel is, van je af schrijven. Dat lucht bij mij altijd wel op en ik hoop dat het ook bij jou oplucht!
Aangrijpend is het zeker, vreselijk dat je dit allemaal hebt moeten meemaken. Blijf echter naar de positieve kant kijken, (hoewel dat soms moeilijker kan zijn), je gezin is wel een stuk hechter geworden. Dit praat echter niks goed of wat dan ook, nog steeds vreselijk en dapper van je dat je dit wil delen. :knuffel
Afbeelding
Gebruikersavatar
sims3lover<3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
111
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 19:26

Re: insecurity

Insecurity: update

Hey allemaal! Waar was ik gebleven? Oh ja, ik had jullie beloofd dat ik ging vertellen wat er met mij aan de hand was. Op het moment dat je dit leest zit ik in een instelling om 18 kilogram aan te komen. Ik heb namenlijk anorexia, en dan ook nog eens in zijn zwaarste vorm. ik ben 15 jaar, 1m74 groot en weeg 32 kilogram op de weegschaal bij de dokter. de dokter zei dat ik niet meer moest wachten en dat ik meteen naar een instelling werd gestuurd omdat ik anders elk moment zou kunnen doodvallen. " Nog 2 weken en jullie waren je zoon kwijt geweest." ,zei hij. ik heb een BMI van 10 en ben een levend, wandelend lijk zegt de dokter. ik moet nu 6 tot 8 maanden in een instelling zitten die mij moet laten bijkomen. Ik mag alleen in het weekend naar huis als ik tegen het einde van de week 500 gram ben aangekomen. Ik ga dus ook een half jaar school missen en ga dus een jaar moeten overdoen. ik krijg momenteel sondevoeding en moet 6 maanden in een rolsteol zitten omdat ik geen stap meer mag verzetten. En het ergste is..... het is mijn eigen schuld. Zo ben ik begonnen.

Afbeelding

Het was een gewone zomerdag en ik was van plan om te gaan zwemmen in ons zwembad in de tuin. Ik passeerde langs de spiegel en keek mezelf met een verschrikte blik aan. wow ik ben zo dik geworden dacht ik toen. ik keek naar mijn benen, buik, armen en vond het verschrikkelijk. Ik ging op de weegschaal staan en ik woog 55 kilogram.

Afbeelding

Na het zwemmen ging ik gelijk op mijn computer surfen hoe ik kon afvallen. Mijn doel was tegen het einde van de zomer 52 kilogram te wegen. ik scrolde tussen de site en opende er één. De naam van de site was pro ana (deze site bestaat echt!!). Dit is een site die geschreven en beheerd wordt door iemand die anorexia heeft en mensen helpt om ook zo te worden. ik vond het afschuwelijk hoe zij eruit zagen maar keek toch verder. ik kwam al snel een paar nuttige dingen tegen om te weten zoals: eet trager en kauw meer, verboden voedsel, welke sporten helpen om af te vallen en zelfs tips voor als je niets hebt gegeten en je wil toch laten merken dat je gegeten hebt. Al snel kende ik alle tips en was ik klaar om ze op te volgen en een slanker en gezonder leven te leiden, dacht ik....

XOXO
Sims3lover<3

Laatst gewijzigd door sims3lover<3 op do 01 aug 2013, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie