Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

The Sims Freeplay Vraag en Antwoord topic

We merken dat er heel veel vragen en antwoorden op de homepage komen voor De Sims Freeplay, zelfs zo veel dat je het antwoord zowat niet meer terug kunt vinden! Wij vinden het natuurlijk geen wereld ramp dat jullie elkaar hier bij helpen maar laten we niet vergeten dat wij ook nog een forum hebben voor dit soort vragen/antwoorden. Dat is veel overzichtelijker om je vraag/antwoord terug te vinden dan wanneer je bijvoorbeeld 3000 comments moet afscrollen. We gaan bij de populaire posts waar veel vragen worden gesteld de reacties uitzetten en jullie door sturen naar het forum. Daar is ons forum voor bedoelt! Nogmaals, we vinden vragen op de homepage geen wereld ramp, zolang het maar in mate gebeurt!

Stel hier dus je vragen over The Sims Freeplay, en krijg je antwoord zonder 30000 keer te scrollen!
Bultep
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
zo 07 apr 2013, 08:48

Baby acties lukken niet

Hallo,

We hebben zonet 2 baby's gecreëerd in Sims Freeplay.
Bij de ene baby kunnen we alles doen, (verluieren, eten geven, enz...)

Echter wil geen enkele Sim dit doen met de ander baby.
We krijgen nl een symbooltje boven hun hoofd te zien van 2 voetafdrukken.

Wat kan hier de reden voor zijn?

Groeten
marit_xx
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
ma 27 mei 2013, 09:07

Re: The Sims Freeplay Vraag en Antwoord topic

Hallo,

Ik probeer met mijn sim spoken te zoeken, maar dit lukt niet. Ik heb een kamer vol met spookmeubele, maar krijg daar geen optie op om spoken te jagen als ik erop klik. Ook krijgt mijn sim elke keer een wolkje met een rood teken erin, wat lijkt op een verkeersbord. Een rood rondje met een schuine streep erdoor. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Moet je bijvoorbeeld bij een bepaald level zijn om dit te kunnen doen ofzo?

Groetjes, marit
brennie
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
za 18 mei 2013, 01:56

Re: The Sims Freeplay Vraag en Antwoord topic

brennie schreef:Ik heb de warme kleding ontgrendeld maar als ik ga kijken via een kledingkast of 1 van de sims zelf dan kan ik ze nergens ontdekken?

Dus waar staan ze dan?
Is er niemand die het weet? Mijn vorige vraag over de buren zie ik ook nergens een antwoord?
Caene226
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 20 jul 2013, 12:44

Re: The Sims Freeplay Vraag en Antwoord topic

jordi_louse schreef:Ik heb een kleine vraag hoe moet je werk krijge waarkun je het vind om werk te zoeken en nog een vraag hoe moeten ze dan naar het werk?
Je moet wel eerst een werkplek open hebben bv stadion,vervolgens klik je daar op en dan krijg je jou sims te zien waar je uit kan kiezen om daar te werken.sucses
Gebruikersavatar
AnimalsxDreamer
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
212
Lid geworden op:
zo 03 mar 2013, 21:19

Re: The Sims Freeplay Vraag en Antwoord topic

Misschien een late reactie maar ik heb ook een vraagje

Ik speel nu Freeplay via BlueStacks (een app-player voor de computer) en ik heb daar al heel wat sims, zit in level 10 denk ik. Daar is geen probleem. Nu hebben ik en mijn zusje gezeurd om een tablet bij onze ouders, en eind september krijgen we er ook een. Nu is mijn vraag : Zal mijn spel weg zijn (hij is aan facebook gekoppeld) of zal hij terug zijn als ik me aanmeld op facebook op mijn tablet? (want ik krijg er natuurlijk internet op, anders heb ik geen apps)
Evangelina
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 17 aug 2013, 11:00

Re: The Sims Freeplay Vraag en Antwoord topic

meaculpa schreef:Hobbelpaard in de dumpwinkel!
Of gewoon bij peuteratikelen in je woonwinkel, eerste item.
terekiss schreef:Hoe breng een sim naar het buurtcentrum? Het lukt me ni xs
Ga zelf naar het buurtcentrum. Eens je daar bent klik je op de simtracker en
klik dan op het fluitje van de sim die je naar daar wil krijgen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie