Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

96 berichten • Pagina 5 van 5

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Build It Together - juli 2013 (fase 3, pagina 4)

LOL Ziet er een beetje naar uit dat Rudy ons allemaal meteen al verslagen heeft met die enorm coole tuin. Ik ben geen tuin ontwikkelaar (beperk me zelfs in het spel zelf tot huis en inrichting). De tuinen in mijn spel zijn of EA ontworpen of gewoon vlak en groen :P
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Build It Together - juli 2013 (fase 2, pagina 3)

Afbeelding

Deze maand doen we een keertje geen uitdaging van de maand, maar een andere, nieuwe uitdaging! Deze maand organiseren wij namelijk een wedstrijd genaamd: Build It Together (BIT). In deze uitdaging gaan we met elkaar, de leden van SimsNieuws, voor elkaar een prachtig huis bouwen!

Deze uitdaging werkt in drie fases. Hier leg ik elke fase uitgebreid uit. Het doel van deze wedstrijd is dat we een huis met zijn allen bouwen, maar dat er toch een beetje strijd onderling is om het spannend te houden. Elke fase loopt van maandag tot en met zaterdag, vanaf zaterdagavond 20.00 tot zondagavond 20.00 kan er gestemd worden. De maandag daarna begint de volgende fase, dan gaan we verder met het huis dat gewonnen heeft.
Na de laatste fase en stemronde heeft er dus één huis gewonnen gebouwd door leden, voor leden!

Alle leden hebben druk meegebouwd, ingericht en gedecoreerd om samen een mooi huis te bouwen! We hebben eerlijk gestemd en deze combinatie van constructie, interieur en tuin was de favoriet!

Download

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie