Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 28 van 250

redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Re: Wat wil je kwijt.

Spiderlady13 schreef:Maar kent iemand deze nog? :sweatdrop

Yep die heb ik helemaal blauw gespeeld :sweatdrop , vond alleen die ratten zwaar iri :cursing
Heb ook de nieuwere versie gespeeld hospital tycoon maar vond die niet zo leuk als themehospital. Door dat soort spellen ben ik verslaafd geraakt aan simmen :applaus
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

simcooper schreef:iedereen scoold me uit en ze trokken me broek naar meneden :cry
en ook nog een sagerijnige vader
Op school? Belachelijk: stelletje kneuzen zijn dat die dat doen :angry
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

simcooper schreef:iedereen scoold me uit en ze trokken me broek naar meneden :cry
Als ik jou was zou ik, als niemand echt er iets aan doen, zelfs naar de politie gaan. DIT WORDT NIET GETOLEREERD! :woot
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Arme Simcooper!

Echt rot voor je dat je zo wordt gepest! Meestal zijn het van die kneuzen, net zoals Hiki al zei, heb je dan niet iemand die voor je op komt? Of een vertrouwenspersoon op school ofzo?
Afbeelding
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

mij maken ze meer mentaal kapot door me uit te schelden (af en toe slaan maar niet te vaak want ik sla terug) maar ik heb medelijden met je marre hoe oud ben je dan
bij mij probeeren ze leven ge woon te verwoesten ik ben trouwens 11
Arme Simcooper!

Echt rot voor je dat je zo wordt gepest! Meestal zijn het van die kneuzen, net zoals Hiki al zei, heb je dan niet iemand die voor je op komt? Of een vertrouwenspersoon op school ofzo?
nou nee me vriende ligenin het zieken huis hebben ongeluk gedhad
en de juffrouw is gewoon een kreng ze sloot me vandaag ge woon op in het lokaal :cry
x_X
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Oh, eh, nu begint het echt erg te worden. Nu zou ik dus echt naar de politie gaan. En volgens mij is het ook nog eens volgens de wet verboden om opgesloten te worden in een lokaal. Of anders misschien naar een andere school gaan, als dat nog de enige oplossing is.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

:angry pesters zijn domme mensen (zelfs als ze goede cijvers halen houd in je gedachten)
word ook gepest op school bijt sla en knijp en scheld van me af (negeren helpt niet bij mij) :fluit
volgens mij zijn ze jaloers omdat ik hoge cijfers haal en hun niet (wat niet raar is als ze tijdens een studie uur gaan dansen en schreeuwen en voeten op andermans tafel)

maar simcooper ga naar je ouders naar de directeur (met je ouders) naar de pesters ouders. (meer weer ik niet :$ ) komt wat binnen http://www.pestweb.nl hopelijk helpt wat en duurt het te lang volg mastvlag advies
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

wil je hun slaan met een stok?
als het zo is niet doen ze pakken de stok af en slaan jou er mee
je kunt ook op fitniss ofzo gaan dat geeft je meer zelfvertrouwen en als je in de 1e klas komt doe zo goed mogelijk je best om goed in je schoenen te staan want 1e indruk is die die telt
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

directuer : nee die haat me
ouders ( vader ) heb al eens geprobeerd
ouders van pesters : die krijg je gewoon nooit tezien als je aan belt doen de meesten niet open

website : ik krijg een fout melding :sweatdrop

ik fitnes elke dag

bedankt voor de hulp
x_X
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

astebest schreef:wil je hun slaan met een stok?
Ik ben fysiek sterker dan de pesters ;-) en ik sla pas als zij mij ook slaan (dat wel eens voorkomt)
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten