Dat is idd een bug. Je zou namelijk deze machine buiten moeten zien staan met een hek eromheen waarbinnen dus de sims bezig zijn met experimenten op deze machine. Als hij niet op je universiteits centrum staat en je hebt alleen dat zilveren bolletje... Is er iets fout.
Alleen nu nog hoe je het moet oplossen... Dat weet ik dan weer niet en ik zou bijna zeggen, als het mij overkwam zou ik alle spellen even verwijderen en het geheel op volgorde installeren. Nogal drastisch ik weet het, maar dat zou dus mijn handeling zijn om eerlijk te zijn.
VV Nieuwe toevoeging: VV
Ja als je alleen die zilveren bol hebt en niet de machine zelf, is er dus sprake van een bug. Die bol is namelijk iets wat je krijgt als je Creër een Wereld tool gebruikt en je plaatst zeg maar mist op een plek, dan is dat een bolletje die dan in het spel zelf niet zichtbaar is en daar komt dan de mist uit.
Zoals je snapt, jij ziet dat bolletje die je niet zou moeten zien en je zou hem al helemaal niet moeten kunnen oppakken
Ik heb ze destijds er allemaal gewoon afgehaald in omgekeerde volgorde dat ze erop gekomen zijn. (Vind ik zelf het makkelijkst en vreemd genoeg ook veiliger). En ik heb geen accessoires pakketten maar met installeren zocht ik eerst op welke volgorde de pakketten uitgebracht waren en installeerde ze dan ook in die volgorde. Dat bleek toch enorm te helpen met het voorkomen van enkele bugs.
Dus eraf ging ik van bijvoorbeeld: Exotisch Eiland, Studententijd, Jaargetijden enz.
En installeren was dan van Sims 3 basisspel, Wereldavonturen, Ambities, na Middennacht, Levensweg enz.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Laatst gewijzigd door SimGandr op vr 12 jul 2013, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.