Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 27 van 250

redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Re: Wat wil je kwijt.

Gefeliciteerd Kyta met je dochter :bloemetje

Ik heb een vraag hoop dat iemand er antwoord op weet.
Kreeg vandaag een mail van pogo.com met mn inlog gegevens en wachtwoord zoals ik gevraagt zou hebben, maar ik ken heel pogo niet en heb niks gevraagt. Als ik pogo.com opzoek dan blijkt het een spelletjes site te zijn en ik zie daar ook gegevens van EA staan Electronic Arts Inc. Maar ik ken me helemaal niet herinneren dat ik me ooit daar heb aangemeld of zo. Kan het zijn dat het via inschrijven bij EA is gebeurd of is dit gewoon iets wat niks met EA te maken heeft? Vind het maar raar dat mn wachtwoord opgevraagt schijnt te zijn en ik mn eigen wachtwoord van sims 2 ook zie staan in mn mail.
Weet iemand hier antwoord op?
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

redhead0966 schreef:Gefeliciteerd Kyta met je dochter :bloemetje

Ik heb een vraag hoop dat iemand er antwoord op weet.
Kreeg vandaag een mail van pogo.com met mn inlog gegevens en wachtwoord zoals ik gevraagt zou hebben, maar ik ken heel pogo niet en heb niks gevraagt. Als ik pogo.com opzoek dan blijkt het een spelletjes site te zijn en ik zie daar ook gegevens van EA staan Electronic Arts Inc. Maar ik ken me helemaal niet herinneren dat ik me ooit daar heb aangemeld of zo. Kan het zijn dat het via inschrijven bij EA is gebeurd of is dit gewoon iets wat niks met EA te maken heeft? Vind het maar raar dat mn wachtwoord opgevraagt schijnt te zijn en ik mn eigen wachtwoord van sims 2 ook zie staan in mn mail.
Weet iemand hier antwoord op?
Als je er nooit om heb gevraagd: negeren: ik krijg die emails van pogo ook omdat ik bij EA dingen heb aangevinkt op de hoogte te willen gehouden van andere EA zaken.
Afbeelding
redhead0966
Podium hulp Podium hulp

Thx voor je antwoord hiki, ik was ff bang dat het zo'n klik hier en je hebt een virus mail was.
Heb nog nooit tot nu toe dan een mail gehad van pogo.com.
En al helemaal raar vond ik dat ik er een naam en wachtwoord had en erom gevraagt heb.(kende de naam pogo niet eens)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten