Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

96 berichten • Pagina 1 van 5

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Build It Together - juli 2013: winnaar! (p.5)

Afbeelding

Deze maand doen we een keertje geen uitdaging van de maand, maar een andere, nieuwe uitdaging! Deze maand organiseren wij namelijk een wedstrijd genaamd: Build It Together (BIT). In deze uitdaging gaan we met elkaar, de leden van SimsNieuws, voor elkaar een prachtig huis bouwen!

Deze uitdaging werkt in drie fases. Hieronder leg ik elke fase uitgebreid uit. Het doel van deze wedstrijd is dat we een huis met zijn allen bouwen, maar dat er toch een beetje strijd onderling is om het spannend te houden. Elke fase loopt van maandag tot en met zaterdag, vanaf zaterdagavond 20.00 tot zondagavond 20.00 kan er gestemd worden. De maandag daarna begint de volgende fase, dan gaan we verder met het huis dat gewonnen heeft.
Na de laatste fase en stemronde heeft er dus één huis gewonnen gebouwd door leden, voor leden!

Fase 1: Constructie
In deze fase moet je een frame voor een huis bouwen op een kavel van 30x30. Je mag zelf weten hoe groot het huis wordt, wat voor huis het wordt, of er een kelder bij zit, zolder, schuin dak, modern. Je mag het helemaal zelf bepalen. Je plaatst buitenmuren, ramen, deuren en je verft de buitenkant (behang en vloeren dus). De bedoeling is dat de buitenkant nu af is, op de tuin en het interieur na.
Je levert in door screens van de constructie te plaatsen met daarbij een downloadlink (deze is heel belangrijk, zodat we na het stemmen meteen door kunnen met fase 2!)

Fase 2: Interieur
In deze fase maak je het interieur van het huis dat als beste uit de stemronde kwam. Je mag zelf weten hoe je het huis inricht, wat voor indeling je maakt, welke meubels je plaatst en welke behang en vloer je voor binnen gebruikt. Je mag niks veranderen aan de muren en ramen die buiten geplaatst zijn, dus houd rekening met de buitenkant! De bedoeling is dat nu de buitenkant en binnenkant af is, op de tuin na.
Je levert in door screens van het interieur te plaatsen met daarbij een downloadlink (deze is heel belangrijk, zodat we na het stemmen meteen door kunnen met fase 3!)

Fase 3: Tuin
In deze fase maak je de tuin van het huis dat als beste uit de stemronde kwam. Je mag zelf weten wat voor tuin je aan legt, of dit nou een siertuin is, of je er een speeltuin in plaatst of dat je juist kiest om een zwembad te nemen. Je moet wel rekening met de buitenkant en het interieur houden, want je plaatst natuurlijk eerder een terras bij een woonkamer dan bij een slaapkamer. Je mag ook in deze fase niks veranderen aan de buitenkant en het interieur! De bedoeling is dat nu het huis helemaal af is.
Je levert in door screens van de tuin te plaatsen met daarbij een downloadlink (deze is heel belangrijk, zodat we na het stemmen meteen het huis kunnen downloaden en gebruiken!)

Data
Fase 1: maandag 1 juli tot zaterdag 6 juli
Stemmen fase 1: zondag 7 juli
Fase 2: maandag 8 juli tot zaterdag 13 juli
Stemmen fase 2: zondag 14 juli
Fase 3: maandag 15 juli tot zaterdag 20 juli
Stemmen fase 3: zondag 21 juli

Regels
Het is erg belangrijk dat je je aan de volgende regels houd:
- Bij het inleveren van je constructie/interieur/tuin moet je een downloadlink plaatsen, anders kan je niet mee doen aan de stemronde.
- Je mag alleen uitbreidingspakketten gebruiken, dus geen accessoires pakketten.
- Je mag ook geen gebruik maken van store items of andere downloads.
- Kraak elkaars inzending niet af, we bouwen met zijn alleen een huis voor de gezelligheid!

Aanstaande zaterdag moet je je constructie dus al inleveren, vind je het leuk om mee te doen of heb je nog vragen, laat even een berichtje achter!
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Build It Together - juli 2013

Lestis schreef:ijkt me leuk alleen niet iedereen heeft dezelfde uitbreidingen dus dan zou het prima kunnen dat je al moet stoppen bij fase 2 :/
Dat hoeft denk ik niet. Het ga in fase 3 toch alleen om de tuin en dan maakt het interieur niet meer uit lijkt me :)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Build It Together - juli 2013

@Dave.: Dat zou inderdaad ook nog wel kunnen. Als ik snel ben kan ik in theorie op zaterdag het interieur ook nog wel doen. Jammer genoeg kan ik verder niet mee doen met het huis zelf, tenzij ik een van m'n bestaande huizen kan inzetten. Alleen hebben we dan weer het probleem dat ik het interieur en exterieur er nu niet zo uit kan halen. :glare
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Build It Together - juli 2013

@Lestis: Het is inderdaad wel erg leuk als het huis gedownload kan worden. Bij Sunset Valley The Rebuild had je ook nog eens alle accessoirespakketten nodig. Aangezien veel mensen alleen de uitbreidingen hebben, heb ik er voor gekozen om alleen die te doen. Ik zelf heb ook niet alle uitbreidingen, dus ik doe gewoon lekker mee met fase 1!
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Build It Together - juli 2013

Leuk!!! Als ik tijd heb en als ik niet op vakantie ben (Weet de precieze datum niet) doe ik zeker mee aan ronde 2! Dat is vrijwel het enige wat ik een beetje mooi kan :P Ben benieuwd!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Build It Together - juli 2013

Je moet in stad bewerken op je kavel klikken, dan is er een knopje genaamd 'Delen' (als het goed is). Dan wordt die naar je startprogramma verplaatst. Vervolgens moet je hem vanuit je startprogramma uploaden op de uitwisseling waar je wel een account moet hebben. Gaat dat lukken? Ik ben benieuwd!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie