Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

227 berichten • Pagina 10 van 12

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Speuren naar Cora

Zelf heb ik geen Lunar Lakes, maar daar ligt een bella v/d kerkhof. Kun je haar ook als geest zien? En welke kleur heeft ze als geest? Dan weet je hoe ze dood is gegaan toch?
Wit is gewoon ouderdom.

Misschien zegt dat nog iets :D

↓ ik had geen zin om het hele topic weer opnieuw door te spitten ;)

Laatst gewijzigd door Froos op di 04 jun 2013, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Speuren naar Cora

@Froos, op pagina 2 kun je al wat info zien, en anders moet je even verder in het topic kijken, want er staat nog veel meer XD Volgens de grafsteen is ze overleden aan ouderdom... ;)

^ Snap ik XD Maar ik heb dat afgelopen vakantie nog gedaan XD
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: Speuren naar Cora

Dus ehh… een confusing volgorde in wanneer Sims 1, 2 en 3 plaatsvonden, scumbag EA die slecht vertaalt en een tijd-related uitbreidingspakket?? Riddle me this, let's find the Cora bitch :>
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Speuren naar Cora

britje schreef:Een paar maanden geleden had ik ook nog eens gekeken bij de van de Kerkhofs (nog voor ik aan Goede Simmies Slechte Simmies meedeed) en toen ben ik ook op een aparte ontdekking gekomen.

Christiaan en Cora had ik tieners laten worden, en Christiaan vroeg Cora net mee naar het schoolfeest. Toen kreeg ik een wel ERG vreemd antwoord :D :D

Afbeelding

Afbeelding

Ik speel mijn spel engels, dus hier is een vertaling:
De Aliens zouden me misschien kunnen ontvoeren voor het feest, dus er is een kans dat ik
niet kan komen. Ik wil wel graag met je gaan (naar het feest) maar wees op je hoede dat het
altijd kan gebeuren.

Dit kan toch geen toeval zijn??

Ik had er meteen screenshots van gemaakt !
Nou Britje, ik moet je teleurstellen op dat gebied... Het is voor mij niet ongewoon dat bericht te krijgen. Kan soms even duren maar... Jawel ik heb hem weer en heb er bewijs van dit keer :P

Afbeelding

Daarnaast wordt het meiske hier in het beeld (mijn simmetje Gandr Mellisant) per regelmaat meegenomen op een uitje door aliens, blijkt dat haar vriendje daar ook last van heeft. Oh enne... Mijn simmetje zit bij Cora op school... Niet dat het iets er toe doet maar... Dacht is misschien ook eens wat om gewoon bij het begin te beginnen van Cora's leven en dan zo misschien wat uit te vinden?
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Speuren naar Cora

Ik zag toen mijn sim de eigenschap goed had je kon doneren aan het Cora fonds. het enige wat ik weet en dat staat vast al wel op dit forum is dat er een boek in de bieb is en dat ik haar als kind ergens hebt gezien.
Gebruikersavatar
Anatje123
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
217
Lid geworden op:
ma 11 feb 2013, 17:46

Re: Speuren naar Cora

Ik weet niet of dit al gezegd is maar:
1. Als je via die bol in de dimensionale wereld zit komen er 2 belangrijke berichten. De eerste is gwn hetgene dat die heeft gezien zonder iets aan te duiden nl.: De buitenaardse wezens vereren een vreemd uitziende vrouw terwijl ze de hele tijd Bella prevelen. Bella Goth is toch haar Engelse naam? En vreemd-uitziend: In Lunar Lakes ziet ze er totaal anders uit en een beetje ziek dus daarom misschien vreemd-uiziend of ze is een alien geworden.
2. Dan krijg je een tekst waarin je tussen 2 opties moet kiezen. Dan staat er: Je sim ziet een standbeeld van Keizerin Cora Van De Kerkhof met daaronder vreemde tekens. Dan moet je kiezen tussen ontcijfer de tekens of verwoest het standbeeld. Als je de tekens kunt ontcijferen krijg je jammer genoeg niet de tekst die daar staat. Mysterie! Miss is ze keizerin van de aliens geworden?????
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Speuren naar Cora

Afbeelding

Ik denk dat Cora terugkomt in de Sims 4. Aangezien ze veel op elkaar lijken. Weet alleen niet in welke tijd het zich gaat afspelen. Maar Cora ziet er jong uit in de Sims 4, ALS dat Cora is tenminste ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Speuren naar Cora

Ik vermoed dat als dat Cora is, dan is het haar kloon want de Cora die ik in Sunset Valley heb heeft groene ogen en deze zijn allemaal bruin. Ergens is er nog een addertje onder het gras vermoed ik... Die familie heeft me een tikkeltje teveel geheimen :P Misschien... Is Cora al eens gekloont of had ze een tweelingzus en is er dus daarom verwarring over de sporen die we volgen... Wat als beiden verdwenen zijn maar in verschillende momenten?
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Speuren naar Cora

Inderdaad, Cora heeft groene ogen. En die 3 sims van de sims 4 zijn toch alleen maar een voorbeeld :P? Wat ik erg grappig vond is dat toen ik Cora speelde ze al beste vrienden was met Christiaan. Bovendien kent ze Cornelia v/d Kerkhof niet :P Trouwens misschien wisten jullie het al maar de sterrenbeelden van Cora en Christiaan matchen ook perfect met elkaar [ik weet alleen dat Christiaan kreeft is die van Cora ben ik vergeten]. In de sims 3 in iedergeval. Misschien moet ik haar is door een telescoop laten kijken ...
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Speuren naar Cora

Sorry voor de powerpost maar... Ik ben vandaag een Science Fiction boek tegengekomen dat heet "Van de Kerkhof rekent af" Ik weet niet wie de schrijver daarvan is omdat het me toegezonden werd door de boekenclub. Maar... toch wel eigenaardig vind ik "Van de Kerkhof rekent af" als Science Fiction boek... Cora mogelijk als keizerin der aliens... Haar mysterieuze verdwijning... Referenties naar buitenaardse ontvoeringen... Ik denk dat we toch aardig op weg zijn te ontdekken wat er gaande is geweest...

Misschien iemand die weet hoe ik toch kan achterhalen wie het boek geschreven heeft?
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Speuren naar Cora

^ Dit is geen powerpost hoor, want als het goed is mag je na een dag of meerdere dagen gewoon weer reageren als er niemand anders heeft gereageerd in het topic. :P

En ik vind 't raar verhaal over de keizerin Cora. :o!
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Speuren naar Cora

Misschien het boek op tafel leggen en dan er met je muis op blijven [niet klikken]. Weet niet zeker :p
Maar wat is nu eigenlijk het vraagstuk. Waar ze nu precies is. Want we weten al waar ze allemaal wel is geweest. En trouwens als je dood gaat bij iemand anders of door iets in de wereld waar is je grafsteen dan eigenlijk?
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Speuren naar Cora

@Ray: Bedankt voor je bemoedigend antwoord... Ik dacht namelijk zelf even aan het powerposten te zijn. Gelukkig maar dat ik dat dus nie deed :D
Lestis schreef:Misschien het boek op tafel leggen en dan er met je muis op blijven [niet klikken]. Weet niet zeker :p
Maar wat is nu eigenlijk het vraagstuk. Waar ze nu precies is. Want we weten al waar ze allemaal wel is geweest. En trouwens als je dood gaat bij iemand anders of door iets in de wereld waar is je grafsteen dan eigenlijk?
Heb ik inderdaad gedaan maar dat levert niets op helaas. Ik ga het straks even in de locale bieb proberen daar. Wellicht vind ik daar een exemplaar ervan en dan kan ik het wel zien als het goed is.

Normaal is er inderdaad een grafsteen... Maarrrrr... Beide vriendinnetjes van mijn sim kinders zijn recentelijk overleden en van hun kan ik ook nergens een grafsteen terug vinden. Dus soms, denk ik, lopen familieleden met de stoffelijke resten rond... Hmmmmm... daar zeg je zoiets!!!
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Speuren naar Cora

ik weet niet of iemand het heeft gezien maar er is een sim in Isla Paradiso genaamd ''Gloria v/d Kerkhof''
Afbeelding
Afbeelding
Zo ziet ze der uit
Afbeelding
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Speuren naar Cora

Dat is onze Cora! Denk ik... Maar... De kleur van de ogen is te donker... Laat mij even naar Cora in Sunset Valley kijken. Zou het dan toch zijn dat Cora uit meerdere Cora's bestaat? Ze kunnen immers klonen.

Ik heb alleen maar foto's op het ogenblik die haar oogkleur niet naar voren laten komen. Ga ik straks even maken dus kom hier nog op terug.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie