Sorry voor PP
Vandaag weer een up! Bedankt voor jullie geduld..

Ik maar er 2 dagen van omdat er ook nog 1 deel in de nacht afspeelt..
Zo, heb ik de dag van gister al weer ingehaald..

(Misschien is het een beetje oneerlijk, maar och, ja!)
Dag 56 & 57
Vorige keer:
De verjaardag van Kayley (lange haren) En Amber (korte haartjes) is gevierd! De taart is aangesneden en het is tijd om te smullen ervan!
____
Diezelfde avond zit iedereen van de taart te smikkelen.. ‘Wat is het toch fijn mam, dat ze nu al wat ouder zijn! Dan kan je steeds meer met ze doen!’ Zegt Sam blij die helemaal Baby gek is geworden! ‘Dat is het zeker! Lacht Jacky, Ze moeten nog veel leren! En als je daar bij wilt helpen mag dat altijd hoor!’’Zegt Jacky, Ze ziet een glimlach op Sam’s gezocht komen.. ‘Echt waar! Wat leuk!’ Zegt Sam blij! Nadat hij zijn stukje taart heeft opgegeten staat hij op en loopt meteen naar amber toe..
Hij pakt Amber op en speelt ermee!
Gavin is buiten met Kayley bezig!
Amber heeft honger dus zet Sam haar in haar hoge stoel! Hij vult een kommetje met Babyvoeding en geeft het aan Amber..
Kayley krijgt ook een kommetje met eten! (Er zit een kleine Bug in deze screen..

)
En wie is hier de grootste sloddervos ..
Maar daarna is het toch echt tijd om naar bed te gaan..
‘Slaap lekker!’ zegt Sam die Amber nog een aaitje geeft.. Hij doet het licht uit en stapt daarna zelf ook in bed!
Gavin is ondertussen ook naar bed gegaan! Morgen weer een frisse start, het was namelijk een best vermeiende dag op werk geweest..
De volgende morgen belt Gavin zijn werk.. ‘Hey, met Gavin!’ zegt Gavin terwijl hij zijn werk belt.. ‘Hey Gavin! Wat is er?’ Vraagt zijn baas.. ‘Nou, kijk.. Ik ben best moe dus zou ik graag 2 dagen velof mogen hebben en dan het weekend er meteen achter… Dan heb ik echt even ruste en dat heb ik echt nodig!’ ‘Oke , vooruit dan..’Ik zie je dan weer over 4 dagen! Rust goed uit!’ ‘Oke! Is goed, dag!’ Zegt Gavin tot slot.. Zo! Dat is ook weer geregeld! Nu lekker genieten van rust!
Daarna gaat hij even naar de kleine toe..
En hij leert haar, haar eerste stapjes zetten! Ze kan het nog niet helemaal zelf! Maar het gaat steeds beter!
Jacky is ondertussen ook wakker geworden en leert Amber op het potje te gaan!
Nadat hij nog even gespeeld heeft, neemt hij ook zijn stuk taart.
Bo eet ook zijn ontbijt en geniet van zijn brokjes!
Daarna hebben Jacky en Gavin iets te bespreken.. namelijk het verhuizen.. Jacky is heel erg voor maar Gavin twijfekt nog.. Jacky wil hem proberen te overtuigen! Als eerste wordt de prijs even besproken..
De prijs is oke, dat is al een opluchting voor Jacky, weer een rede erbij om Gavin te overtuigen!
Samen gaan ze zitten op de bank..
Gavin begint.. ‘Waarom zouden we eigenlijk daar heen gaan Jacky? We wonen hier toch goed?’

‘Ja, dat vind ik ook.. Maar jij hebt altijd aan het strand geleefd Gavin.. Zou je het nou dan niet fantastisch vinden om op een woonboot te kunnen leven, in de zee te zwemmen en zelfs te gaan duiken.. Dat is toch fantastisch!’ Zegt Jacky enthousiast, Gavin krijgt een glimlach op z’n gezicht.. Dat zou inderdaad wle fijn zijn.. ‘We hebben genoeg geld..’ Gaat Jacky verder.. ‘Je kan daar gewoon door gaan met werken of je kan zelfs een resort beginnen! Hoe zou dat, dan zijn! Jacky voelt dat het goed terechtkomt bij Gavin..
‘Nou, wat zeg je ervan..?’
Gavin kijkt voor zich uit en denkt een paar minuten na.. In zijn hoofd gaat van alles in en hij ziet het al voor hem hoe hij dadelijk duikt.. En hoe mooi een woonboot nou niet zou zijn..

‘Het is daar heerlijk warm in de zomer..’ Vult Jacky nog aan..
‘Oke dan..’ ‘Wauw! Ik heb er zin in!’ zegt gavin uiteindelijk.. ‘Sorry dat ik zo moeilijk gedaan heb..’ ‘Maakt niks uit.. zegt Jacky die opstaat en naar haar man toe loopt..

Ze geven elkaar een dikke knuffel.. Over een week zullen we verhuizen, goed? Zegt Gavin… ‘Hoe ereder hoe beter! Zegt Jacky met een glimlach op haar gezicht.. ‘Nu moeten we het Sam nog vertellen.. Net toen hij zo blij was met hier..’

Morgen probeer ik ene up erop te zetten maar ik ga in de middag al naar mijn oma (slapen) En ik weet niet hoe laat ik daar heen ga.. Misschien zelfs al in de ochtend… Dus dat kan ik niet garanderen.. Sorry daarvoor!