Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

766 berichten • Pagina 25 van 39

markos
Man met de buit Man met de buit

Re: 365 de famile Undinov door markos

Dankjewel iedereen!
vanavond ga ik proberen een up er op te zetten maar Ex.E moet nog even wachten.. :(
Dit stond op de site van Mycom: :cursing
Afbeelding

Dat meen je toch niet! Maanden sta ik te wachten en dan dit.. :cursing
Och, ja! Hopelijk komt ie snel.. :sweatdrop
markos

Sorry dat er geen up was gister avond!
Vanavond of deze middag ga ik het zeker proberen en ik haal het ook wel hoor! :D
Maar hier heb ik even een extraatje voor jullie en ik heb jullie hulp nodig...

Preview en een klein vraagje! [/i] WatIsBeterDenkJe?
Imageshack:
Afbeelding
Afbeelding

Photobucket:

Afbeelding
Afbeelding

Wat is beter?
En wat staan Gavin en Jacky hier eigenlijk te praten.. En waarover?
Vanavond een iets kleinere up omdat ie stopt op het moment hierboven! Vandaag is de vakantie begonnen dus ik ga wat dagen inhalen! Dus maak je daar maar geen zorgen over! (A)
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut

Ik heb sinds een paar uur geleden ook vakantie, heerlijk hè? :swing :thumbsup :D :woot

En ik denk dat ik weet waar Gavin en Jacky over praten, het heeft vast met Exotisch Eiland te maken (A) Maar ik zie geen verschil in de kwaliteit, maar ik gebruik Imageshack, omdat Photobucket nog wel eens kuren heeft wat de kwaliteit betreft :P
markos

Sorry voor PP :$
Vandaag weer een up! Bedankt voor jullie geduld.. :woot
Ik maar er 2 dagen van omdat er ook nog 1 deel in de nacht afspeelt..
Zo, heb ik de dag van gister al weer ingehaald.. (A) (Misschien is het een beetje oneerlijk, maar och, ja!)
Dag 56 & 57
Vorige keer:
De verjaardag van Kayley (lange haren) En Amber (korte haartjes) is gevierd! De taart is aangesneden en het is tijd om te smullen ervan!
____
Diezelfde avond zit iedereen van de taart te smikkelen.. ‘Wat is het toch fijn mam, dat ze nu al wat ouder zijn! Dan kan je steeds meer met ze doen!’ Zegt Sam blij die helemaal Baby gek is geworden! ‘Dat is het zeker! Lacht Jacky, Ze moeten nog veel leren! En als je daar bij wilt helpen mag dat altijd hoor!’’Zegt Jacky, Ze ziet een glimlach op Sam’s gezocht komen.. ‘Echt waar! Wat leuk!’ Zegt Sam blij! Nadat hij zijn stukje taart heeft opgegeten staat hij op en loopt meteen naar amber toe.. Afbeelding

Hij pakt Amber op en speelt ermee! Afbeelding

Gavin is buiten met Kayley bezig! Afbeelding

Amber heeft honger dus zet Sam haar in haar hoge stoel! Hij vult een kommetje met Babyvoeding en geeft het aan Amber..
Afbeelding

Kayley krijgt ook een kommetje met eten! (Er zit een kleine Bug in deze screen.. :fluit ) Afbeelding

En wie is hier de grootste sloddervos .. :fluit Afbeelding

Maar daarna is het toch echt tijd om naar bed te gaan.. Afbeelding
Afbeelding

‘Slaap lekker!’ zegt Sam die Amber nog een aaitje geeft.. Hij doet het licht uit en stapt daarna zelf ook in bed!
Afbeelding

Gavin is ondertussen ook naar bed gegaan! Morgen weer een frisse start, het was namelijk een best vermeiende dag op werk geweest..
Afbeelding

De volgende morgen belt Gavin zijn werk.. ‘Hey, met Gavin!’ zegt Gavin terwijl hij zijn werk belt.. ‘Hey Gavin! Wat is er?’ Vraagt zijn baas.. ‘Nou, kijk.. Ik ben best moe dus zou ik graag 2 dagen velof mogen hebben en dan het weekend er meteen achter… Dan heb ik echt even ruste en dat heb ik echt nodig!’ ‘Oke , vooruit dan..’Ik zie je dan weer over 4 dagen! Rust goed uit!’ ‘Oke! Is goed, dag!’ Zegt Gavin tot slot.. Zo! Dat is ook weer geregeld! Nu lekker genieten van rust!
Afbeelding

Daarna gaat hij even naar de kleine toe..
Afbeelding

En hij leert haar, haar eerste stapjes zetten! Ze kan het nog niet helemaal zelf! Maar het gaat steeds beter! :P
Afbeelding

Jacky is ondertussen ook wakker geworden en leert Amber op het potje te gaan! Afbeelding

Nadat hij nog even gespeeld heeft, neemt hij ook zijn stuk taart.
Afbeelding

Bo eet ook zijn ontbijt en geniet van zijn brokjes!
Afbeelding

Daarna hebben Jacky en Gavin iets te bespreken.. namelijk het verhuizen.. Jacky is heel erg voor maar Gavin twijfekt nog.. Jacky wil hem proberen te overtuigen! Als eerste wordt de prijs even besproken..
Afbeelding

De prijs is oke, dat is al een opluchting voor Jacky, weer een rede erbij om Gavin te overtuigen!
Afbeelding

Samen gaan ze zitten op de bank..
Gavin begint.. ‘Waarom zouden we eigenlijk daar heen gaan Jacky? We wonen hier toch goed?’
Afbeelding
‘Ja, dat vind ik ook.. Maar jij hebt altijd aan het strand geleefd Gavin.. Zou je het nou dan niet fantastisch vinden om op een woonboot te kunnen leven, in de zee te zwemmen en zelfs te gaan duiken.. Dat is toch fantastisch!’ Zegt Jacky enthousiast, Gavin krijgt een glimlach op z’n gezicht.. Dat zou inderdaad wle fijn zijn.. ‘We hebben genoeg geld..’ Gaat Jacky verder.. ‘Je kan daar gewoon door gaan met werken of je kan zelfs een resort beginnen! Hoe zou dat, dan zijn! Jacky voelt dat het goed terechtkomt bij Gavin..
Afbeelding

‘Nou, wat zeg je ervan..?’
Afbeelding

Gavin kijkt voor zich uit en denkt een paar minuten na.. In zijn hoofd gaat van alles in en hij ziet het al voor hem hoe hij dadelijk duikt.. En hoe mooi een woonboot nou niet zou zijn.. Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
‘Het is daar heerlijk warm in de zomer..’ Vult Jacky nog aan..

‘Oke dan..’ ‘Wauw! Ik heb er zin in!’ zegt gavin uiteindelijk.. ‘Sorry dat ik zo moeilijk gedaan heb..’ ‘Maakt niks uit.. zegt Jacky die opstaat en naar haar man toe loopt.. Afbeelding
Ze geven elkaar een dikke knuffel.. Over een week zullen we verhuizen, goed? Zegt Gavin… ‘Hoe ereder hoe beter! Zegt Jacky met een glimlach op haar gezicht.. ‘Nu moeten we het Sam nog vertellen.. Net toen hij zo blij was met hier..’ Afbeelding
Dit was de up.. Laat me horen wat je ervan vond! Hopelijk was ie leuk! (A) Morgen probeer ik ene up erop te zetten maar ik ga in de middag al naar mijn oma (slapen) En ik weet niet hoe laat ik daar heen ga.. Misschien zelfs al in de ochtend… Dus dat kan ik niet garanderen.. Sorry daarvoor! :D
markos

Dankjewel iedereen! :knuffel
Vandaag is er geen up! (Of heel misschien.. Kijk wel of ik even tijd heb :P)
Maar er komt een kleine wijziging in de dagen.. Ik ben voortaan zo lang bezig met één up erop te zetten dat de regel 1 simdag = 1 dag wordt veranderd in 1 simdag = 2 dagen,
(Zoals je onder andere (af en toe) kan zien bij de Forums op S4F) zo heb i iets minder werk om te doen en jullie kunnen langer genieten van 1 persoon tot die dood gaat.. namelijk 2x zo lang! :D
Er zal echt nog wel een dag tussen zitten dat er gewoon 1 hele dag is!
(Bijvoorbeeld als ik de gemiste dagen in wil halen ;))
Ik hoop dat jullie het begrijpen! Ik ben elke dag wel zo'n 45 minuten bezig om een up op SN te zetten! ;)
Veel groetjes,
Markos :knuffel
markos

Vandaag weer een up! Het logeren was erg gezellig! :DI\
Ik heb eens wat geknutseld met de screen, ze zijn met ImageShack geupload en hebben een geleurde rand gekregen.. Ik hoop niet de het te veel afleid anders kies ik een andere kleur! :D
Of jullie willen het niet,, Dan doe ik het ook niet ;)
Vandaag ook een kleine up, omdat ik een beetje screen ben vergeten te maken..

Dag 58! :swing Het gaat echt snel! :D Bijna dag 60 al! :| Nog 6x 60 dagen te gaan!

Afbeelding
Sam is thuis gekomen en ze besluiten het morgen pas aan Sam te vertellen, De avond is gevallen, en natuurlijk heeft iedereen honger! Daarom zet Jacky allebei de kinderen even in de hoge stoel..

Afbeelding
'Ikke heb honger!' zegt Kayley die opgepakt wordt door Jacky,
'Nou niet voor lang meer dan! Want Jij gaat eten!'

Afbeelding
Bo heeft heel lief de krant gehaald voor Jacky omdat het buiten regende.. 'Ah, Bo! Dat had echt niet gehoeven hoor! Wat ben je toch ook een schatje!' Zegt ze helemaal enthousiast..

Afbeelding
Jacky wil net het eten pakken als de deurbel gaat.. Ze loopt naar de deur maar ziet een inbreker staan! :scared Vol angst doet ze de deur een klein stukje open.. Wat gaat ie doen?

Afbeelding
LOLLIG LEKKERS!!! Schreeuwt de jongen.. 'Waaa!' Jacky schrikt zich kapot.. 'Sorry mevrouw, als ik u liet schrikken.. 'Geeft niets, Hier heb je een snoepje..!' 'Dankjewel!'
De jongen huppelt weg en de Jacky kan met een gerust hart weer naar binnen..

Afbeelding
Buiten is Bo aan het spelen.. In de regen loopt Jacky naar buiten om even te kijken waar hij is...
'BO!' Roept Jacky, ze hoeft niet lang te zoeken want een paar meter verderop ligt Bo bij de bosjes..
'Gekke hond, midden in de regen op de grond liggen!' ze aait Bo en speelt nog even met hem.

Afbeelding
Binnen willen Kayley en Amber natuurlijk wel eten! Ze staan daarom ook te trappellen van de honger.. Jacky si door de schrik helemaal vergeten eten te bereiden dus doet Gavin het wel even!

Afbeelding
Na het eten is het natuurlijk tijd om naar bed te gaan! Dus pakt Gavin, Amber even uit haar stoel.

Afbeelding
Sam is ondertussen al naar bed gegaan! Hij was moe..

Afbeelding
Terwijl Gavin Amber En Kayley even op het potje leert Gaan!

Afbeelding
Maar daarna is het echt tijd om naar bed te gaan! Gavin legt de meiden in het wiegje en duikt daarna met Jacky ook in bed..
_________
Einde van de up..
Hopelijk vonden jullie het leuk! (A)
Laat me horen wat je ervan vond en ook van de randen.. Het is nog een test voor me ;)
Morgen weer een up!
markos

dankjewel! :D
@ Imme: Bedankt voor je leuke recatie! Ik ga de kleuren morgen eens even aanpassen.. Iets minder fel wordt het zeker, bedankt! :D

@ BabyBrowny: Ja! voor mij kwam het ook onverwachts, het is namelijk zomer dus dat is best vreemd.. ;0
En hetzelfde zoals ik hierboven al heb gezegd, ik ga de kleuren even aanpassen! Super bedankt voor je lieve reactie! :knuffel

Nog even wat informatie over Exotisch Eiland!! :woot
Het ging waarschijnlijk niet over het staken dat ik het spel nog niet binenng heb maar ze hebben het spel nog niet binnengeleverd gekregen! Dat is echt verschrikkelijk onbeschoft, want als je pre-orded moet je het spel toch op de release binnenkrijgen! Omdat ik het niet echt begreep Heb ik ze daarom een mail gestuurd.. :mad
ik zou even kort samenvatten wat er waarschijnlijk morgen gaat gebeuren.. :fluit
Mycom krijgt maandag waarschijnlijk de eerste 100 LE exemplaren binnen, nu zijn er rond de 130/140/150 bestellingen gedaan en krijgen de 100 personen die als eerste hebben besteld het spel binnen.. Die andere moeten nog even wachten namelijk tot 22 juli ze verwachten dan een nieuwe levering op 20 juli..
Hopelijk zit ik bij die eerste honderd, want dan krijg ik het spel waarschijnlijk overmorgen al! :laugh
Heb er zo'n zin in! Zo, dan weten jullie even wat meer over de status van Mycom.. :thumbsup
Hopelijk krijg ik hem overmorgen of woensdag want ik ben zo jaloers!! :sneaky
:swing

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie