Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

13 berichten • Pagina 1 van 1

fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: Algemeen vragen, bug en technische problemen topic

Al 4 bugs waar ik amper 2 uurtjes tegen aan ben gelopen:

- wilde de kleding van m'n personeel veranderen, gaat naar CAS en meteen hop spel weg...
- tijdens het versnellen van de tijd bleef een personeelslid hangen en knipperde de hele tijd tot ik de tijd weer op normaal zette
- beeld gaat af en toe een paar seconden op zwart en dan weer naar normaal
- wilde net een zwembadblauwdruk plaatsen nou die bleef 20 minuten hangen van blauwdruk plaatsen dat ik het spel via taakbeheer uit moest zetten want verder werd er nergens op gereageerd.
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: Algemeen vragen, bug en technische problemen topic

Er is een speciale installatievolgorde, weet niet zeker of ik hier naar pinquintec mag linken, dus mods als het niet mag mijn excuses en dan mogen jullie mijn bericht verwijderen :D.

http://www.pinguintech.nl/simclopedie/t ... evolgorde/
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Algemeen vragen, bug en technische problemen topic

Ik weet niet of dit een probleem is maar oké.

Als je een woonboot in je bezit heb en je hebt de woonboot aan een haven gekoppeld en je hebt een tiener of meerdere tieners in de woonboot die gekoppeld is aan de haven. En de tieners of kinderen lopen op de stijger en dan worden zij even later opgepakt door de politie omdat ze te laat thuis zijn?
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Algemeen vragen, bug en technische problemen topic

Bas schreef:Afbeelding
Ik heb een legale versie, geüpdatet naar versie 1.55, dus ik zie niet wat er mis is.
Ik heb 'm al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar hij blijft dit aangeven…
Iemand?
normaal krijg je deze error als je mods hebt die niet overeen stemmen met de huidige versie

Weergave- en sorteeropties