Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

61 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Exotisch Eiland' topic

Bij iedere uitbreiding is het keer op keer weer spannend bij de release, heb jij het spel al gevonden? Waar en hoe duur!? Heb jij De Sims 3 Exotisch Eiland al, deel het met ons door middel van een foto of door te zeggen: Ja ik heb hem!

Iedereen alvast heel veel plezier gewenst met De Sims 3 Exotisch Eiland!

reacties met ik heb hem nog niet of nee worden verwijderd :)
Gebruikersavatar
VeraS
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
vr 01 mar 2013, 16:16

Re: Heb jij De Sims 3 Exotisch Eiland al?

JAAAAA ik heb hem! Ik heb hem hier in Zwolle gevonden bij de Dixons voor maar 23 euro! Hoe goedkoop, ben superblij en ik wou dat ik een foto kon maken maar mijn fototoestel die is stuk en mijn mobiel heeft hele slechte kwaliteit dus potjandorie wat haat ik dit MAAR ik heb hem! :swing
Gebruikersavatar
Nette
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 02 jun 2013, 16:38

Re: Heb jij De Sims 3 Exotisch Eiland al?

Jeeej, hij is binnen! de postbode kwam 'm net brengen.. Gelukkig is het mijn buurvrouw, anders had ze me voor gek verklaard :P (rende naar de deur toe zeg maar... ging niet zachtjes xD)

Alleen wel jammer dat ik 'm nog niet mag installeren van mezelf... Vooruit, eerst school :glare
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
Margaret Mead
Gebruikersavatar
barthof
Snackventer Snackventer
Berichten:
92
Lid geworden op:
di 22 mei 2012, 19:17

Re: Het grote 'Ja ik heb De Sims 3 Exotisch Eiland' topic

Heb 'm vanmiddag rond 12 uur uit de brievenbus gehaald, meteen geïnstalleerd en daarna even gespeeld (uurtje) omdat ik naar school moest om boeken in te leveren (God, wat een rij!). Ik had het spel vandaag echt totaal niet verwacht!
Ga nu de rest van de dag lekker simsen :P Het is echt een super cool spel (ook al heb ik het nog maar een uurtje gespeeld)
Heb 't gekocht bij Dixons :)
Afbeelding
Kijk naar mijn huizen, thanks :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie