Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

648 berichten • Pagina 29 van 33

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Familie Maddison (p.53)

#vista a la ciudad.
Benny Starren < > Plaatjes
Hier is het huis uit Monte Vista van Benny Starren en zijn vier huisgenoten Benjamin Dean, Ivy Roberts, Zara Lagoon en Zoey Wilson uit mijn dagboek 'Het verhaal van... Benny Starren.'. Ik hoop dat jullie het een mooi huis vinden!
_________________
Afbeelding

Vista a la Ciudad is een huis dat perfect in de binnenstad van Monte Vista past. Het is een oud huis met mooi Spaanse accenten. Het huis is erg zonnig en heeft meerdere terrassen waar je heel de dag door van de zon kan genieten. Het huis bevat een ruime woonkamer, wasruimte, woonkeuken, hobbyzolder, drie slaapkamers en twee badkamers. Het huis is geschikt voor een groot gezin, maar ook voor een stel jonge mensen. Door de creatieve indeling zit de keuken niet op de begane grond, maar is hierdoor wel makkelijk verbonden met het dakterras.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Dave's screens! ~ Familie Maddison (p.53)

#plaatjes.
Vista a la Ciudad < > Familie Colorem
Ik bedacht me dat ik al een hele lange tijd geleden wat bewerkte plaatjes op tumblr heb gezet, maar nooit hier op SimsNieuws. Bij deze plaats ik ze alsnog. Ze zijn van een tijdje gelden, zoals ik al zei, dus hier ben ik nu helemaal niet meer mee bezig. Die slaapkamer zit wel in de Witte Burgh, die ga ik ooit afmaken als ik al mijn pakketten weer geïnstalleerd heb. Die tuin wil ik ook nog wel een keer afmaken, die is van de Zonzichtboulevard.
_________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie