Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

34 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Welkom bij het team: Stefanovic!

Afbeelding
Het komt misschien voor iedereen uit een onverwacht hoekje maar we hebben er een nieuw teamlid bij! Stefanovic heeft al een duidelijke naam in de Sims Community omdat hij eerst mee heeft gewerkt aan de site van SimView en iSims Benelux. Stefanovic is daardoor al een bekende van ons en kunnen wij nu echt met trots bekend maken dat wij een nieuw teamlid hebben! Stefanovic gaat onder andere mee werken aan reviews en houd jullie kleine lieverds ook een beetje in de gaten! Stefanovic heeft net zoals ieder nieuw teamlid een proeftijd van 2 maanden waar hij vast en zeker door heen zal komen! Welkom bij het team!

Jullie kunnen hier vragen stellen aan Stefanovic en hem natuurlijk feliciteren! :gefeliciteerd !
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Welkom bij het team: Stefanovic!

Ik zag het al vanmorgen, ik dacht huh een proeftijd teamlid en zie hem voor het eerst? :')
Ik dacht eerst dat het een Serviër was, door zijn nickname. XD Maar dat was dus niet zo.

Gefeliciteerd! :)

V O, ik heb daar geen problemen mee hoor... ;) Ik ken hem verder niet dus kan daar niet echt over oordelen. :)

Laatst gewijzigd door lam6 op wo 19 jun 2013, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Welkom bij het team: Stefanovic!

Ja normaal gaat de procedure ook heel anders voor teamleden, maar omdat wij Stefanovic (Stefan) zo goed kennen is het dit keer iets anders gegaan! Hoop niet dat jullie dat trouwens erg vinden! (Het teamlid kleurtje wordt nog bijgewerkt)
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Welkom bij het team: Stefanovic!

Iedereen super bedankt voor het welkom heten! Ik hoop jullie bij het één en ander te kunnen helpen en met jullie leuke gesprekken te voeren op het forum! :)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie