Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1326 berichten • Pagina 41 van 67

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania (afl.42/15 juni~pag.40)

Leuke reacties. Bedankt :swing

Vorige week vrijdag werd de poll gesloten waarin jullie konden stemmen op de naam voor het tweede kindje. Iedereen nog bedankt voor het stemmen trouwens :knuffel

Uitslag
Afbeelding
Het wordt dus Tristan of Eline. Dat was deze keer ook mijn keus dus ik ben helemaal blij met de uitslag.
In de komende aflevering wordt het tweede kindje geboren :swing

Terugblik
Judy komt bij Ethan en Tania om op te passen voor Ryan. Ze heeft Mick ook meegenomen. Ethan moet werken en Tania gaat naar haar zus in Bridgeport. Ryan en Mick kunnen niet echt met elkaar opschieten. Judy moet even ingrijpen.

Tania en Sylvia willen een make-over van Kerem en gaan naar zijn atelier. Sylvia krijgt een nieuw kapsel en nieuwe kleding. Als Tania aan de beurt is wordt ze misselijk en breken haar vliezen. Hals over kop gaat ze naar huis maar ze strand met de auto in Hidden Springs. De weeën beginnen en ze kan Ethan niet bereiken omdat hij met Parker in gesprek is. Nou ja gesprek, ze zijn aan het moppentappen. Parker is aangenomen als sportleraar. Tania begint vanuit de auto om hulp te roepen.
Ga naar Aflevering 42

Afbeelding

Afbeelding
Een jongeman genaamd Daniël Van der Schaaf hoort het hulpgeschreeuw van Tania. 'Wat is dat nou. Het lijkt wel of een vrouw in nood is' denkt hij. Hij holt op het gegil af.

Afbeelding
Hij ziet Tania onderuit in een auto liggen en merkt al snel dat hij met een zwangere dame heeft te doen. 'Ahh! Dat heb ik weer. Een zwangere vrouw. Ik moet haar helpen' denkt Daniël.

Afbeelding
Daniël helpt Tania naar de bijrijder stoel en stapt zelf achter het stuur

Afbeelding
Met een rotgang rijdt Daniël met Tania naar het ziekenhuis van Hidden Springs. "Waar is de toekomstige vader?" wil Daniël weten. "Mijn man Ethan probeer ik steeds te bellen maar hij is steeds in gesprek...auwauw"

Afbeelding
Ze komen aan bij het ziekenhuis

Afbeelding
Daniël gaat met Tania mee naar binnen. Hij durft Tania niet alleen te laten.

Afbeelding
Ethan is eindelijk klaar met moppentappen met Parker en hij ziet dat Tania hem in ieder geval 10 keer heeft geprobeerd te bellen. "Huh, wat is dat nou? Tania heeft me wel heel vaak gebeld" zegt Ethan verbaast. Hij belt terug. Maar Tania ligt al op de kraamafdeling en is niet in staat de telefoon op te nemen. Daniël neemt op.

Afbeelding
Daniël gaat naar buiten met de mobiel van Tania. Want hij mag in het ziekenhuis niet bellen. "Met de mobiel van Tania met Daniël Van der Schaaf" antwoord hij.

Afbeelding
"Daniël wat? Wie ben jij en waarom neemt Tania niet op" brult Ethan.

Afbeelding
"Ah! Jij bent dus Ethan. Je vrouw ligt te bevallen in het ziekenhuis van Hidden Springs. Je moet meteen komen" antwoord Daniël.

Afbeelding
"Huh! Dat kan niet. Ze moet nog drie weken" zegt Ethan verschrikt.
"Het is echt zo. Ik trof haar kreunend met weeën aan in jullie auto"
"Daniël! Blijf bij mijn vrouw. Ik kom zo snel mogelijk!"

Afbeelding
Tania had de auto mee dus moet Ethan met een taxi naar Hidden Springs. Hij neemt Ryan mee.

Afbeelding
De taxi rijdt Hidden Springs binnen. De avond valt.

Afbeelding
Ze zijn bijna bij het ziekenhuis. "Sneller!" brult Ethan.

Afbeelding
Het is al donker als Ethan met Ryan bij het ziekenhuis aankomt. Daniël ziet een gehaaste jongeman naar het ziekenhuis lopen 'dat moet Ethan zijn' en hij rent naar buiten.

Afbeelding
"Hoi. Jij moet Ethan zijn" zegt Daniël
"Klopt" zegt Ethan.
"Ik ben Daniël die je aan de telefoon had. Je vrouw ligt op afdeling 2b. Ga snel naar haar toe. Je bent nog op tijd"

Afbeelding
Ethan bedankt Daniël uit het grond van zijn hart en prijst hem voor zijn accurate hulp aan Tania. "Ik ga snel naar haar toe. Bedankt Daniël!" en hij schudt hem de hand.

Ethan gaat naar binnen en treft Tania aan op de kraamafdeling. Tania is boos en blij tegelijk als ze Ethan ziet. De geboorte laat nog even op zich wachten.












en wachten..........................














en wachten..................











:wachten










Afbeelding
Het is geen gemakkelijke bevalling. De baby wil maar niet komen. De artsen denken nog even aan een keizersnede, maar dan ziet Ethan het hoofdje komen.















Weer wachten...............
















wachten :wachten


















De zon komt op............................















Wachten...................................















:wachten















De baby is geboren. Een meisje!
Afbeelding
Trots lopen Ethan en Tania naar buiten met Eline. Ryan vindt het maar wat vreemd dat ze nu met hun vieren zijn. En hij durft niet meer mee.

Afbeelding
"Kom jongen" lacht Ethan. "Je hebt een zusje"
Voorzichtig loopt Ryan achter pappa en mamma aan.

Afbeelding
Tania heeft haar alledaagse kleding ineens aan ;)
Op de terugreis naar huis hebben Ethan en Tania alleen oog voor hun nieuwe dochter Eline. Ryan zit in zijn zitje op de achterbank. Hij moet nog wennen aan het idee dat hij de liefde en aandacht van zijn ouders nu moet delen met zijn zusje. Hij houdt pappa dan ook stevig beet als ze naar huis lopen.

Afbeelding
De kids worden snel naar bed gebracht. Ze zijn moe. Ryan moet tijdelijk zijn kamer delen met Eline omdat de kinderkamer van haar nog niet klaar is. Ze is dan ook te vroeg geboren.

Afbeelding
Ethan en Tania staan naar hun lieve kindjes te kijken hoe ze slapen.
"Taan. Het spijt me dat ik zo lang met Parker belde"
"Ik vervloekte je in die auto, Ethan. Maar het is allemaal goed gekomen door Daniël" glimlacht Tania.
"We zoeken zijn adres op en sturen hem een geboortekaartje" lacht Ethan.
Ethan en Tania geven elkaar een dikke zoen en knuffel en gaan slapen, want ze zijn moe na zo'n bijzondere nacht. En natuurlijk gaan ze niet alleen maar slapen :wub

Einde Aflevering 43

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie