Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1326 berichten • Pagina 40 van 67

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania

De poll is gesloten. Je kan niet meer stemmen op de naam voor het tweede kindje.

Uitslag
Afbeelding

Het wordt Tristan of Eline.

Ik kan nu vertellen dat ikzelf ook heb gestemd. En zoals jullie zien ben ik het nu wel met jullie eens ;) Ik had ook gestemd op Tristan en Eline :swing

Mocht het een tweeling worden dan doen automatisch de tweede keuzes mee. Dat zijn Tobias en Esmé geworden.

Bedankt voor het stemmen. De nieuwe update volgt morgen :D
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Ethan en Tania

Na ruim 3 weken geen update te hebben gedaan zijn we weer terug.
Iedereen nog bedankt voor het geduld :wachten
En Simsnieuws bedankt om deze maand dagboek van de maand te mogen zijn :knuffel

Terugblik
Ryan was in het zwembad gevallen. Tania redde hem maar hij ademde niet meer. Door een snelle actie van Ethan om hem mond op mond te geven lukte het hem om Ryan zijn leven te redden. Om alle letsels uit te sluiten gaan ze met hem naar het ziekenhuis. Na een nachtje in het ziekenhuis blijkt Ryan gelukkig hier niets aan over gehouden te hebben. Parker en Sylvia worden ook ouders.

Er volgen een paar gezellige dagen. Ryan wil graag voorgelezen worden met het verhaal van Roodkapje en hij gaat met pappa en mamma mee naar de speeltuin. In de speeltuin krijgt Tania haar eerste zwangerschapsbuikje en ontmoet Chad Luck die haar weet te vertellen waar Javed Meir woont. Want ze moet van haar werk een artikel schrijven over de weerwolf Javed Meir.

Tania wordt uiteindelijk door Javed binnen genodigd en ondervraagt hem. Maar plotseling - als de maan opkomt - transformeert Javed naar een weerwolf. Tania schrikt en rent het huis uit. Dushi ziet dit en concludeert voor zichzelf dat Tania wat met Javed heeft. Ethan en Tania zitten de dag gezellig uit bij het haardvuur en gaan naar bed.
Ga naar Aflevering 41

Afbeelding

In Bridgeport bij Parker en Sylvia
Afbeelding
"Yo Beauty. Check dit dan eens. Ik mag vandaag solliciteren als sportleraar bij het sportstadion. Dat is echt vet man"
"Schat! Dat is fantastich" roept Sylvia vanaf de bank.

Ze geven elkaar een knuffel en Parker gaat naar zijn sollicitatie gesprek. Sylvia verwacht Tania elk moment op visite.

In Starlight Shores is het spitsuur
Afbeelding
Ryan heeft net zijn ontbijtje op en krijgt een compliment van moeders. "Waar blijft mamma nou?" vraagt Ethan zich af. "Ze zal er zo wel zijn" zegt Tania.

Afbeelding
Judy komt aan, want zij past vandaag op Ryan en heeft ook zijn oom Mick meegenomen (H)

Afbeelding
Ethan wil weten hoe zijn moeder zich voelt en of het vandaag gaat lukken om op te passen.
"Het gaat goed Ethan. Ik heb vandaag een goede dag en ik voel me fit genoeg om op mijn lieve kleinzoon te passen" glimlacht Judy.
Tania pakt Ryan uit zijn kinderstoel en neemt hem de woonkamer in.

Afbeelding
"Zul je lief zijn voor oma?" lacht Tania naar Ryan. Ryan knikt voorzichtig ja, want hij ziet Mick ook en die wil altijd de baas over hem spelen en Ryan vindt dat vervelend.
"Ik moet nu gaan. Heb om 9 uur een darmoperatie" roept Ethan. "Werkse jongen" zegt Judy.
"Ja en ik ga naar mijn zus in Bridgeport" glimlacht Tania. "Gezellige dag" antwoord Judy.

Afbeelding
Ryan en Mick zijn nog niet echt vriendjes van elkaar.
"Ikke met piano spelen" zegt Ryan en hij schuifelt zich naar zijn xylofoon. "Dat is stom" zegt Mick.
Noot: mick en ryan schelen ruim 3 jaar van elkaar. mick wordt bijna kind en ryan is net peuter.

Afbeelding
Judy houdt de jongens aardig in het gareel en leest ondertussen wat berichtjes van Ethan die toch wel wat bezorgd is om zijn moeder. Judy ziet ineens Poekie wel heel dichtbij de kooi van Igor komen. "Kssst...weg Poekie"

Afbeelding
"Dat is een 'sielefoon" zegt Mick met een belerend vingertje tegen zijn neefje. "Ik dat weten, want ik ben lekker ouder als jij. Jij bent dom" zegt Mick. Judy hoort dat.
"Mick! Dat zeg je niet meer. Maak je excuses. Ryan is een slimme lieve jongen"...'Mick is net zijn zus Lisa van vroeger' zucht Judy.
Ryan hoort dat en steekt de tong uit naar Mick en gaat lekker op zijn xylofoontje (voor hem piano) spelen.

Tania is onderweg naar haar zus in Bridgeport en passeert Hidden Springs
Afbeelding
'Hidden Springs is ook een mooie stad' zegt Tania tegen haarzelf. 'Misschien leuk voor onze oude dag' grinnikt ze.

Ze komt Bridgeport binnenrijden
Afbeelding
'Wat leuk om onze oude stad weer even te zien. Ethan en ik hebben hier zoveel beleefd. Ik mis Bridgeport toch wel een beetje' glimlacht Tania in haarzelf.

Afbeelding
Parker en Sylvia wonen in een buitenwijk van Bridgeport. Tania parkeert haar auto voor hun huis.

Afbeelding
Ze komt binnen. En kijkt verbaasd in het rond. "Al onze oude meubels"

Afbeelding
"Sylvia! het is net of ik weer in ons oude appartement kom" lacht ze.
"Parker en ik zijn dan ook zo blij met jullie oude spulletjes" zegt Sylvia enthousiast.

Afbeelding
"Jouw buikje groeit al aardig" zegt Sylvia.
"Jij bent anders ook mooi rond, je hebt een mooi zwangerschapsbuikje" lacht Tania.

Afbeelding
Tania verteld dat zij en Ethan al weten wat het wordt.
"psst...psst...psst" fluistert Tania.
En natuurlijk moet er weer wat gegiecheld worden.

Afbeelding
Sylvia en Tania gaan samen een zwangerschapsprogramma zien op TV. Ineens krijgt Sylvia een idee.
"Zullen we naar Kerem voor een nieuwe outfit. Deze grijs-blauwe outfit ben ik zat en dat van jou lijkt net uit de wasmand te komen" lacht Sylvia.

Afbeelding
"Hahaha...uit de wasmand" lacht Tania.
"Goed plan. We gaan naar Kerem"

Sylvia en Tania zijn in het atelier van Kerem aangekomen
Afbeelding
De zussen babbelen nog wat met elkaar en daar komt Kerem aangelopen.
"Degg...degg. Waar kan ik u mee helpen" vraagt Kerem beleefd.
"Ahhh! Kerem. Wat zie je er leuk uit" lacht Tania.

Afbeelding
"Je hebt een ander kapsel. Het staat je echt goed" "Dank u, mevrouw Bunch" antwoord Kerem.

Afbeelding
"Wie van u wil eerst?" vraagt Kerem. Tania is moe en voelt zich niet zo lekker en gaat zitten "Doe mijn zus Sylvia maar als eerst" zegt een misselijke Tania.
"Is goed. Komt u met mij mee, mevrouw Roodenburg."

Afbeelding
"Laat me u eens bekijken" krabt Kerem zich achter zijn oor.
"Ik wil graag wat vlotters en kan u ook even mijn haar doen?" vraagt Sylvia. "Geen probleem, mevrouw Roodenburg."

Kerem heeft Sylvia een make-over gegeven
Afbeelding
"Je ziet er leuk uit met dat haar" zegt Tania opgewonden "Die zebra schoentjes" lacht ze.
"Dank je Kerem" zegt Sylvia. "Nu mag mevrouw Bunch komen, wat zijn uw wensen?" vraagt Kerem.

Tania staat op maar voelt zich nog steeds misselijk
Afbeelding
Tania slaat haar hand voor de mond. "Ik moet overgeven denk ik"
Sylvia en Kerem schrikken er van. "Gaat u nog even zitten mevrouw Bunch dan haal ik een glaasje water voor u op" roept Kerem. "Nee, bedankt. Het gaat alweer" zegt Tania. "Gelukkig maar" zegt Sylvia opgelucht.

Maar dan breken ineens Tania's vliezen
Afbeelding
"Taan! Je plast!" schrikt Sylvia.
"Ieuw...in mijn atelier" roept Kerem.
"Syl, dat is geen plas maar mijn vliezen zijn gebroken, volgens mij moet ik bijna bevallen. Sorry Kerem ik ga snel naar huis"

Afbeelding
"Moet ik met je mee?" vraagt Sylvia. "Nee, dat hoeft niet. Ethan is als het goed is al thuis van zijn werk en anders is mijn schoonmoeder wel thuis. Sorry Sylvia maar ik ga naar huis." "Is goed meisje. Bel je me als je veilig thuis bent?" vraagt Sylvia. "Tuurlijk" antwoord Tania.

Afbeelding
Tania is weer onderweg naar huis. Ze kan elk moment bevallen.

Ondertussen in Starlight Shores
Afbeelding
Judy is behoorlijk moe geworden van het oppassen en wil eigenlijk dat Ethan zo snel mogelijk thuis komt. Ze hoort gemorrel aan de voordeur. 'Dat zal hem zijn' klinkt Judy opgelucht.

Afbeelding
"Mam! Hoe is het gegaan?" wil Ethan weten. "Goed hoor. Mick en Ryan moeten nog wel wat wennen aan elkaar. Maar dat komt vast goed. En ik wil naar huis" puft Judy. "Goed mam. Ga maar lekker terug naar Sunset Valley"

Afbeelding
"Bedankt voor het oppassen" knuffelt Ethan.
"Graag gedaan jongen. Ik hou van je. Ik hoop jullie tweede kindje echt nog mee te kunnen maken" zegt Judy met een traan in haar ogen.
"Mam. Tania moet nog een paar weekjes. Ik hou ook van jou" lacht Ethan.

Afbeelding
Mick wordt geroepen en Judy doet hem zijn jas aan en ze vertrekt met hem naar huis in Sunset Valley.

In Bridgeport heeft Parker zijn sollicitatiegesprek gehad
Afbeelding
Parker is aangenomen als sportleraar. "Dat gesprek was echt relaxed man. Ik ga mijn chickie vertellen dat ik de job heb"

Afbeelding
Parker verteld Sylvia dat hij een baan heeft als sportleraar. Ze zijn uitzinnig van vreugd, want nu verdienen ze weer geld. En dat komt goed uit nu ze ouders worden. Parker belt meteen met zijn beste vriend Ethan.
"Yo Dude! Ik heb een job als sportleraar. Echt chill. Ik moet nu echt werken voor money"

Ondertussen is Tania op weg naar huis en passeert Hidden Springs opnieuw
Afbeelding
'ik voel me echt niet goed. Dit gevoel had ik ook net voor de bevalling van Ryan' denkt ze. "Auwtsj" roept ze ineens. 'Dat leek wel een wee'. En later volgt er nog één.

Afbeelding
Tania parkeert snel haar auto. Ze belt snel naar Ethan. Maar Ethan is druk met Parker in gesprek.

Afbeelding
"Wat geweldig, Parker. Jij bent echt geknipt voor die baan"

Afbeelding
"Auwwauwwauh!!!!" kreunt Tania. "Ethan hang op l*l. Je wordt weer vader" moppert Tania. En weer krijgt ze een wee. Tania probeert Ethan opnieuw te bellen maar hij is nog steeds in gesprek. Moet ze nu alleen bevallen in de auto?

Afbeelding
"Dude! Heb je die mop al gehoord van die man die een brief postte?"
"Nee, vertel"
"Een man gooit een brief in de bus. Zegt de buschauffeur, wat moet ik daarmee?"

Afbeelding
"Hahaha...flauw Parker. Ik weet er ook één. Er staat een man op de bus te wachten. Zegt de buschauffeur Hé kom er eens van af"
"Hahahaha....ik weet nog één....."

Tania staat geparkeerd in Hidden Springs
Afbeelding
"Ethan hang alsjeblieft op. Ik lig hier bijna te bevallen" huilt Tania.
"HELP...HELP" schreeuwt ze uit wanhoop.

Einde aflevering 42

Hoe gaat dit aflopen :scared
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Ethan en Tania (afl.42/15 juni~pag.40)

Arme, arme, arme Tania! :O
Ik hoop dat er niks ernstigs gebeurd! :scared
Ethan moet ook niet zo van die (leuke, droge en) flauwe grappen maken XD

En jammer dat Mick en Ryan elkaar niet zo liggen... Dat zal later vast veel problemen veroorzaken... :(
En die make-over van Sylvia is wel goed gelukt zeg! :swing
Gebruikersavatar
BabyBrowny
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1844
Lid geworden op:
za 28 jul 2012, 20:45

Re: Ethan en Tania (afl.42/15 juni~pag.40)

Oke, moet Tania nou in de auto bevallen, omdat die twee bus-moppen staan te vertellen? Als het nou een zinnig gesprek was... :glare
Maar hopelijk komt het goed! :scared

En Mick is idd niet de meest aardige knul, maar dat komt vast weer goed (A)
Leuke up :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie