Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

165 berichten • Pagina 6 van 9

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Yolo's huizentopic preview 5-6-13

Moderne huizen bouwen lukt je vrij goed, zou ik zeggen ;) Ziet er leuk uit, je laat de rest ook nog zien toch?! :D
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Yolo's huizentopic preview 5-6-13

Hailey

Afbeelding

Ik denk dat u ons nog wel zal herkennen? Wij zijn de familie Cheston. Een half jaartje geleden hebben we laten zien hoe ons huis er uitzag. Het was toen nog lang niet klaar, maar in een half jaartje is er enorm veel veranderd. Zo is het nu heerlijk zomer en alle plantjes bloeien in de felste en mooie kleuren. Wij willen u welkom heten in ons nederige stulpje.

Afbeelding

De woonkamer is echt een prachtige ruimte geworden. Op de vrijdagavonden zitten Sam en ik altijd languit op de bank terwijl de kids met elkaar aan het spelen zijn. En Claire, onze hond, die vind het dan nog wel eens leuk om het hele huis door te rennen, maar dat vinden wij niet erg. We kunnen er wel van genieten.

Afbeelding

Ik leid jullie wel eventjes richting de keuken. Ben er zelf helemaal trots op. Iedere avond geniet ik weer van het koken en voor je het weet ruikt het hele huis naar het avondeten. Maar soms kunnen we ook wel genieten van een heerlijke afhaalpizza.

Afbeelding

Afbeelding

De studeerruimte is niet enorm bijzonder. Het is een plekje voor Claire en de muis van onze prachtige dochter, Sabine. En natuurlijk is er altijd een boekenplank in een studeerkamer. En het is ook nog eens de enige in dit huis. We zijn niet echt boekenwurmen.

Afbeelding

Afbeelding

Over een aantal daagjes ben ik alweer jarig en daar hebben we dus ook rekening mee gehouden met het inrichten van mijn kamer. In plaats van mijn kamer helemaal naar mijn wensen op dit moment te richten hebben we het wat neutraler proberen te houden. Als ik in de toekomst nog dingen wil veranderen kan dat altijd.

Afbeelding

De kamer van Rob is typisch een peuterkamertje. Tot nu toe geniet hij van de vogeltjes die aan de muur hangen bij zijn bed. En sinds we een nieuw matras gekocht hebben slaapt hij als een roosje. Een prachtige kamer voor een prachtig zoontje.

Afbeelding

Afbeelding

Ondanks dat we al een paar maanden in dit huis wonen is onze slaapkamer nog vrij kaal, maar dat vinden wij totaal niet erg. We houden wel van een opgeruimde ruimte. Vooral als je bedenkt dat het een slaapkamer is. Hoe kun je nou weer slapen in een ruimte waar het een bende is?

Afbeelding

Afbeelding

De badkamers zijn niet zo heel bijzonder. En allemaal wel zo ongeveer in dezelfde stijl. Ik bedenk mij nu trouwens dat de kleuren groen en blauw zo ongeveer te vinden zijn in heel het huis. Zelfs in de kamer van Sabine.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aan de tuin wordt nog steeds gewerkt, maar het begint al ergens op te lijken.
Wij gaan maar weer lekker genieten van het prachtige zonnetje terwijl jullie nog eventjes kunnen kijken naar de plattegronden en zelfs een nieuwe preview van een huis van een goede vriendin van mij. Hopelijk vonden jullie het een leuke rondleiding. Niet zo heel veel bijzonders, maar dat is toch niet zo heel erg?

Afbeelding

Afbeelding

Preview

Afbeelding


V Eigenlijk is het andersom XD. Het previewhuis heb ik namelijk al een aantal dagen af :D. En het moderne huis heb ik vandaag pas afgemaakt.

Laatst gewijzigd door Yolo op di 13 aug 2013, 20:37, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VectoryFloor
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
177
Lid geworden op:
wo 08 aug 2012, 10:38

Re: Yolo's huizentopic Hailey + preview 9-6-13

Je moderne huis heeft een prachtige inrichting. Leuk al die kleine rommeltjes die je overal hebt neergezet. :D
Spannend. die preview. Zal ook wel iets moois worden. :thumbsup Laat de foto's' maar doorkomen! :D
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Yolo's huizentopic Hailey + preview 9-6-13

Mededeling

De komende dagen/weken is dit topic in constructie. Het liefst zou ik helemaal opnieuw willen beginnen, maar ik ga mijn best doen om dit topic zo goed mogelijk te veranderen. Dit huizentopic wordt namelijk omgetoverd naar het 'makelaarsbedrijf' Quintex. Het bedrijf begint met een eigenares en een medewerker. Naarmate de tijd verstrijkt zullen de werknemers komen en gaan. Het zal dus niet meer alleen om de huizen gaan, maar ook om de verhalen die achter de werknemers en het bedrijf zitten. Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden en zullen genieten van de presentatie van de door mij gebouwde en ingerichte huizen. Ik vind het in ieder geval erg leuk om te doen (het bouwen en de verhalen en dergelijke).
Op het moment dat ik dit plaats is de beginpagina als het goed is ook veranderd. Ik adviseer jullie om daar ook nog is een keertje een bezoekje te nemen.

Bij deze laat ik jullie alvast kennis maken met Louise Salomons. Louise Salomons zal morgen Cheryl het previewhuis van de vorige keer presenteren.

Louise Salomons

Afbeelding

Hooi. Zoals misschien al doorgeschemerd is mijn naam Louise Salomons. Al drie jaar lang werk ik trouw voor mijn vriendin, de eigenares, Susann Loy. Op de middelbare school hadden we al de grootste plannen om samen een bedrijf op te bouwen. Na het slagen zijn we eigenlijk flink uit elkaar gegroeid, maar ongeveer vier jaar geleden zocht ze mij op. We hadden een paar leuke gesprekken het was weer alsof we op de middelbare school zaten. Susann vertelde dat ze na haar bedrijfskunde studie van plan was om een bedrijf op te zetten. Toen ze eenmaal begonnen was dacht ze meteen aan mij.

Afbeelding

Dat was natuurlijk een hele eer vooral het feit dat ze mij nog herinnerde, maar toch twijfelde ik. Het is niet niets om een mede eigenaar te zijn van een bedrijf. Een paar dagen later zocht ik haar op ik vertelde haar wat mijn twijfels waren. Meteen zei ze dat ik geen mede eigenaar hoefde te zijn en dat ik ook gewoon de huizen aan de klanten kon presenteren of iets dergelijks. Ik kan soms nog wel eens een lekkere kletskous zijn namelijk. Toen kon ik natuurlijk niet meer weigeren. Met een handtekening was mijn contract afgesloten.

Afbeelding

Ik ben dus de persoon die het huis aan de klanten presenteert. Het is een leuke baan waar je toch wel sociaal voor moet zijn aangezien je veel in contact komt met de klanten. Eigenlijk ben ik de verkoopster van de huizen. Ik heb dus niet maar een werkplek. De huizen die ik presenteer zijn mijn werkplekken. Dit huis achter mij is bijvoorbeeld een van mijn werkplekken.

Afbeelding

Ik moet er wel even bij vertellen dat ik momenteel nog aan het studeren ben voor architect. Ik was al wel begonnen met mijn studie, maar na wat persoonlijke problemen heb ik deze studie nooit afgemaakt. Misschien wordt ik in de toekomst dus wel Susann's architect. We zullen wel zien. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot morgen dan maar.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie