Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2482 berichten • Pagina 91 van 125

abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: ~Abctje's 365~ Wedstrijd: De perfecte vrouw voor Bruce?

Bedankt allemaal! :knuffel

-----------------------------------------------------------------------------------------------

De Perfecte vrouw voor Bruce?-Stemmen:

Voor deze wedstrijd zijn er 7 prachtige vrouwen ingestuurd, die elk stuk voor stuk uniek zijn. Maar Bruce kan niet kiezen, dus dat moeten jullie voor hem doen! :laugh

Denise Hartverloren-door Koen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Denise Hartverloren is een echte dierenvriend. Maar ze houdt voornamelijk van honden.
Al sinds ze klein was had ze vele honden thuis. Als er iets was kon ze altijd bij de honden terecht,
het bracht haar troost. Denise is erg verlegen, maar met een hond in de buurt is dat snel over.
Maar tot nu heeft ze nog maar een droom, de wereld verkennen!
Maar ze is nog steeds opzoek naar een leuke jongeman. En daarom wil ze veranderen.
Ze wil zich niet meer verschuilen tussen al die honden. Ze wil een lieve jongeman die
samen met haar iets avontuurlijks kan gaan doen. De vraag is alleen hoe en met wie?

Eigenschappen:
-Handig
-Verlegen
-Avontuurlijk
-Hondenliefhebber
-Geweldige Zoener

Favoriete muziek: Alternatief
Favoriete eten: Tosti
Favoriete kleur: Oranje

Levenswens: de Hondenmakker (vrienden worden met 15 honden)

Farah Haile-door Imme:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoii, ik ben Farah Haile. Geboren en getogen in Sunlit Tides, maar sinds kort verhuist naar Monte Vista.Ik ben een echt buitenmens. Lekker zwemmen en vissen in de buitenlucht, ik zou het uren achter elkaar kunnen doen. Ook vind ik het hartstikke leuk om te schilderen en Sunlit Tides was daar uiterst geschikt voor met zijn prachtige plekjes. In Monte Vista zal ik me zeker ook niet gaan vervelen!

Eigenschappen:
- Houdt van buiten
- Kattenliefhebber
- Artistiek
- Goed gevoel voor humor
- Vriendelijk

Sissy Van Bonken-SimsDreams:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is Sissy Van Bonken, ze is geboren in Appaloosa Plains, maar heeft haar hart verloren in het altijd zonnige Monta Vista.Haar favoriete hobby is koken, maar omdat ze milieuvriendelijk is opgegroeid zijn al haar gerechten Biologisch.Sissy is sociaal ongemakkelijk, daarom praat ze tegen haar zelf, doet gek tegen spiegels, speelt met badeenden.(Fay) Ze is nogal kinderachtig...

Eigenschappen:
- Kinderachtig
- Milieuvriendelijk
- Geboren kok
- Vriendelijk
- Sociaal Ongemakkelijk

Favorieten:
-Zuid-Amerikaans
-Ceviche
-Koraalrood

Lucia Fernando-Deetui:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lucia is echt een arty-farty. Een kunstenares in hart en nieren, perfect voor Bruce? Deze schorpioen houdt van disco-muziek en loempia's! Misschien niet de perfecte combinatie, maar het kan ermee door.Felroze is haar lievelings kleur, past ook wel bij deze artistieke perfectionist.Lucia is altijd afwezig, maar is handig, en zeker een beeldige beeldhouwer. Geef haar iets creatiefs in handen, en ze bedenkt wel wat.

Eigenschappen:
-Afwezig
-Beeldige Beeldhouwer
-Handig
-Perfecte Perfectionist
-Artistiek

Favorieten:
-Disco
-Loempia's
-Felroze

Sterrenbeeld:
Schorpioen

Priscilla Clark-Ray:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de vriendelijke Priscilla Clark zij heeft namelijk een grote passie voor de muziek en die liefde is zo groot geworden dat zij haar allergrootste wens wil uit laten komen en dat is namelijk een rockster worden. Priscilla Clark, is geboren in Lucky Palms, maar is ondertussen verhuisd naar een andere omgeving genaamd Sunlit Tides.Zij houdt van haar vrienden en staat voor iedereen klaar in haar omgeving ze wordt ook wel een vriendelijke meid genoemd in haar wijk.

Eigenschappen:
- Vriendelijk
- Ambitieus
- Virtuoos
- Hip
- Geweldige zoener

Levenswens:
- Een rockster worden

Alice White-Sanne:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is Alice White. Deze artistieke vrouw is een echte paardenliefhebber. Ze houdt daarom ook veel van buiten zijn. Ook houdt ze van grapjes maken. Ze heeft een goed gevoel voor humor. Tegenover haar vrienden is ze altijd vriendelijk.

Eigenschappen:
-Paardenliefhebber
-Artistiek
-Houdt van buiten
-Goed gevoel voor humor
-Vriendelijk

Alex Lagoon-Dave:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben Alex Lagoon, ik ben geboren en getogen in het hippe Bridgeport, waar de mensen hun zonnebrillen niet dragen omdat de zon zo fel schijnt, maar omdat ze niet herkend willen worden. Ik hou van de warmte en van de zon, daarom ben ik naar het zonnige Monte Vista verhuisd.
Nu hoorde ik dat de knappe Bruce een vriendin zoekt. Ik heb hem altijd al een leuke jongen gevonden, maar ik durfde hem nooit te benaderen. Hopelijk ziet hij me nu ik hier aan mee doen staan. Ik zie een toekomst voor me met Bruce op een romantisch eilandje, hopelijk ziet hij dat ook zo...

Eigenschappen:
- Sociale vlinder
- Onweerstaanbaar
- Overenthousiast
- Houdt van warmte
- Ambitieus
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Zoals je kunt zien, zijn het 7 totaal verschillende vrouwen. Maar wie is nu de juiste?

Het stemmen:
Je kunt nu gewoon stemmen in je reactie, er wordt geen poll geopend. Je hebt 3 stemmen die je mag verdelen over de dames. Kies je drie keer dezelfde, of allemaal verschillende? Dat is jouw keus. Als je maar stemt vóór morgenavond 20:00 uur. :)
abctje

Re: ~Abctje's 365~ Stemmen DPVVB! Blz. 181.

@Deetui: Haha, dat is niet helemaal de bedoeling. Dat is ook de reden dat ik het niet via een poll doe, om jullie een beetje in de gaten te houden. :P

Bedankt voor de stemmen. Ik stem zelf niet mee, ik laat de keuze volledig aan jullie over. Maar mocht er een gelijkstand zijn, dan alleen kies ik. :laugh
abctje

Re: ~Abctje's 365~ Stemmen DPVVB! Blz. 181.

Het stemmen is voorbij!
En dit is de uitslag:

Koen-1
Imme-12
Simsdreams-0
Ray-5
Deetui-1
Sanne-6
Dave-13

Met één punt verschil is de winnaar geworden: Dave met Alex Lagoon :laugh
Ik heb haar download al, dus jullie zullen haar gauw te zien krijgen.

Ontzettend bedankt voor alle prachtige, unieke en geweldige inzendingen! :knuffel

Dag 275:

De volle maan kondigt zich aan in Dragon Valley...

Afbeelding

Afbeelding

Fay, Jamie en Bruce staan buiten te wachten op... ja, waarop eigenlijk?
Plotseling voelen ze zich erg duizelig en slaperig. Ze vallen zomaar op de grond. :O

Afbeelding

Afbeelding

En daar, midden in de duistere nacht van Dragon Valley, verschijnt er een felle bliksemschicht die de drie slapende zielen meevoert naar een andere dimensie...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag 276:

Terug in Monte Vista zoekt iedereen afleiding, Sammy en Nicoletta maken de keuken schoon. Door alle stress van de afgelopen week hebben ze daar niet veel aan kunnen doen.

Afbeelding

Afbeelding

Maar ergens, aan de andere kant van de stad, openen de deuren van een tijdmachine. En er rollen drie bekenden uit...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fay, Jamie en Bruce gaan snel op weg naar huis, want iedereen zal vast ontzettend ongerust zijn. En ook zij beseffen nu hoe erg ze iedereen missen!

Afbeelding

Afbeelding

Thuis zit iedereen op de bank tv te kijken, Boomer ligt op wacht voor het raam.

Afbeelding

Afbeelding

Plotseling springt Boomer op en begint wild te blaffen. Iedereen is meteen klaarwakker. Ze rennen allemaal naar de deur.

Afbeelding

En daar zijn ze hoor: Fay, Jamie en Bruce. Iedereen is dolblij en ze vliegen elkaar om de hals. Er wordt tot diep in de nacht gepraat over wat er allemaal gebeurd is. Maar gelukkig is iedereen nu weer bij elkaar! :knuffel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het kleine kersverse gezinnetje is weer compleet, morgen is de verjaardag van Bruce alweer, de bruiloft van Fay en Jamie komt eraan, zeer binnenkort verwelkomen we een nieuw lid in de familie en over een kleine drie weken worden er plannen gemaakt voor een drastische verhuizing en een compleet nieuwe toekomst. (Waarin we waarschijnlijk al snel afscheid moeten gaan nemen van twee dierbare familieleden...)
De familie Springs gaat een tijd van grote veranderingen tegemoet!

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie